יום שבת, 6 בנובמבר 2010

דוגיסיטינג

עוד סופ"ש עומד להסתיים והפעם עם טעם מתוק במיוחד, כי הרי זכיתי לארח את שרי הקטנטנה (שכבר גדלה מאז וכבר לא נראית כזו קטנטונת) למשך יומיים שלמים.
הסופ"ש שלנו התחיל בביקור של צחית וליאור, שהביאו את שרי לסופשבוע, ויציאה לטמפל בר בסינמה סיטי בראשל"צ לרגל חגיגות יום הולדתה של אלה. זה היה הביקור הראשון שלי במקום.



כשגרתי בחיפה, נהגנו לצאת מפעם לפעם למתחם המקביל לו בלב המפרץ, שהיה קטן באופן משמעותי וגם מאוכלס יותר בטיפוסים בעייתיים. לא שבסינמה סיטי בראשל"צ חסרים כל מיני טיפוסים, אבל הם נבלעים ברקע של המתחם הענק ובין המון האנשים, לטוב ולרע.



למרבה ההפתעה, הצלחנו להיכנס מהר יחסית לטמפל בר, ככל הנראה בזכות העובדה שהיינו רק ארבעה אנשים לא מעשנים. האווירה במקום היתה נחמדה אבל קצת צפופה מדי לטעמי, ומבחר הבירות היה נהדר כתמיד. אני אמנם מגדירה את עצמי כחובבת בירות, אבל לרוב אני נאבקת רק עם שליש ליטר (ואפילו הכמות הזו מסובבת אותי). הפעם הבירה שלי היתה נעימה ופחות מרה, ולכן הצלחתי באורח פלא להחליק חצי ליטר ממנה ישר לגרון. בכלל, זה היה ערב ממש נחמד.




החלק השני של הסופ"ש היה נינוח הרבה יותר וכלל בעיקר רביצה בבית וטיולים עם הכלבים. אני שמה לב (ובוודאי גם אתם שמתם לב) שלאחרונה אין לי חשק להתלבש, להצטלם ולפעמים אפילו לכתוב. למעשה, כל מה שמתחשק לי זה פשוט להיות, לחיות ולעשות את מה שאני אוהבת. זה כנראה מסביר את תדירות העדכונים הנמוכה יחסית שאמנם צובטת לי בלב מצד אחד, אבל מצד שני אני יודעת שהשינוי הוא לטובה ועדיף לא לכתוב מאשר לכתוב ללא חשק.



כשביקרתי את צחית ואת שרי בביתן החדש, לא הבנתי עד כמה היא חסרה לי עד שהביאו אותה לכאן, לסיטואציה המוכרת, שזרקה אותי חודש אחורה. במהלך החודש האחרון כבר הספקתי להפנים את העובדה ששרי אינה שלי ומעתה והלאה אני אוכל למלא את המשבצת של הדודה המפנקת, ושעליי לשמוח בחלקי. הביקור הנוסטלגי הזה גרם לי להיזכר עד כמה היא יקרה לי וכמה התגעגעתי אליה, ושמחתי שהצלחתי לגנוב עוד יומיים, גם אם הם בהסכמה, כדי להנות ממנה שוב כמו פעם.





מקווה שגם הסופ"ש שלכם היה נחמד,
ושהשבוע הקרוב יהיה סלחני.

3 תגובות:

  1. מקסימות.
    נקרא סופ"ש רגוע ונעים.

    גם אני הייתי בשישי בטמפל=]

    השבמחק
  2. יו! איך היא גדלה! ממש נהיתה ענקית!
    איזו בובונה מתוקה!!!

    השבמחק
  3. איזה חמוד :)

    לי יש זכרונות די רעים מחיפה..

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top