יום רביעי, 13 באוקטובר 2010

Who's that girl?


השיער שלי כבר היה עייף, לא בריא וחסר צורה. הבנתי שיש צורך בשינוי, ואם כבר אנחנו עוסקים בשינויים של גיל 22, אז מוטב שהם גם יהיו בולטים לעין.
הספר שנבחר היה הספר הקבוע שלי, עד כמה שספר יכול להיות קבוע כשנזכרים להסתפר אחת ל-18 חודשים. הוא הספר הקבוע של אמא של נתן, והוא האדם היחידי שהרשיתי לו אי פעם לצבוע את השיער הבתולי שלי.

ידעתי שרציתי שינוי ורציתי לקצץ את השיער בצורה דרמטית אבל לא הייתי בטוחה במה אבחר. השתעשעתי אפילו עם המחשבה לצבוע את השיער לצבע חום-אדמדם על גבול הג'ינג'י, אבל בסופו של דבר שכנעו אותי להתחיל בצעדים קטנים יותר ולהסתפק בשטיפה לצבע חום-אגוז עשיר.

את השטיפה אי אפשר לראות בגלל תנאי התאורה בתמונה, אבל אני משוכנעת שבסט הצילומים הבא שיתקיים ביום שישי הקרוב כבר תוכלו להבחין בהבדלים. כרגע אני עדיין מתרגלת לפריזורה החדשה, שכן זה השיער הקצר ביותר שהיה לי אי פעם. אני אוהבת את המראה הצעיר והנקי שלו, וזה גורם לי לתהות איך לא העזתי להסתפר ככה עוד בקיץ כשסבלתי מהחום הכבד.

אני מודה שאני לא משתייכת לזן הבחורות שנהנות מהביקור החודשי שלהן במספרה. אני חסרת סבלנות ולכן אין לי את הסיבולת הנדרשת כדי לבלות במספרה כל חודש במשך שעתיים תמימות. בדיעבד אני שמחה שהתספורת החדשה שלי (שכוללת גם את הצבע החדש), כל כך קלה לתחזוק. הודות לשטיפה העדינה אני לא מחויבת להתייצב בפתח המספרה אחת לחודש כמו חיילת מתוקתקת, ואני לא צריכה לחשוש שהשורשים שלי יתגלו במידה ואתעכב קצת. צבע השיער הנוכחי שלי בהיר בטון אחד מהצבע המקורי וזה עושה לי חשק לעשות שינוי אפילו יותר קיצוני בפעם הבאה. מצד שני, אם אתעייף מהצבע וארצה לחזור לגוון השיער הטבעי שלי, אוכל לעשות את זה בלי כאב ראש מיותר.

ואם כבר עסקנו בשינויים, אתמול גם נולדה האחיינית החדשה של נתן. האחיינית עדיין נטולת שם, שכן היא נולדה מוקדם מהצפוי, ואני כבר סקרנית לראות אותה ולגלות האם צפוי לי סיפור אהבה דומה כמו זה שאני מנהלת עם אחותה הגדולה.
לחיי שינויים טובים!

17 תגובות:

  1. ואו איזה מקסים !
    כ"כ יפה , פראשי , צעיר .. יפיפייה !
    ♥♥
    תתחדשי על הפריזורה המקסימה והחדשה [:

    השבמחק
  2. האמת היא שהיא לא כל כך נטולת שם :) ..
    ריאן שרגא ..
    הילדה הכי יפה בעולם (:
    - דנה רוזנברג -

    השבמחק
  3. מאוד מחמיא לךֱ!
    תתחדשי ותהני=]

    השבמחק
  4. הצבע פשוט מקסים! ובכלל התספורת ממש יפה :)

    השבמחק
  5. אהבתי את הלוק החדש. בקרוב תראי שהתספורת תזמן אליך שינויים וחידושים נוספים. מניסיון...

    השבמחק
  6. מזל טוב ותתחדשי! מאוד מחמיא לך!!!

    השבמחק
  7. מהמם!!! כל הכבוד על האומץ!
    כלכך יפה ורענן!

    השבמחק
  8. שעתיים? הצביעה האחרונה שלי לקחה כמעט חמש שעות ברוטו.

    השיער שלך נראה מעולה, יפהפיה,
    הידד!!!

    השבמחק
  9. תתחדשי על התספורת ועל הצטרפותה של נסיכה נוספת למשפחתכם, המון מזל טוב :-)

    השבמחק
  10. זה מאוד יפה לך, ואני גם מאוד אוהבת את האיפור העדין והטבעי. כל הכבוד!

    השבמחק
  11. היי לובה! את נראית ממש ממש מדהים! התספורת מבגרת(במובן החיובי בהחלט:)) אך אך עם זאת כמו שאמרו כבר לפני ממש פראשית וצעירה.

    אגב, לפני כמה ימים הגעתי לבלוג של אחותך טלי"ילדות אופנתית" וכל כך נהנתי! תוכלי למסור לה שתשוב לעדכן בקביעות בגלל שהיא חמודה נורא והבלוג נחמד ביותר!!!:) יש ביקוש..

    השבמחק
  12. המון תודה לכולכן!
    אנונימית אחרונה- אני בהחלט אמסור לה, אני לא מבינה למה היא לא מתמידה עם העדכונים..

    השבמחק
  13. תתחדשי, מאוד יפה.
    http://www.themodelsblog.com/

    השבמחק
  14. וואו! יפה לך מאוד מאוד! חוץ מזה - שינויים זה תמיד טוב, צריך רק את האומץ לעשות אותם.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top