יום רביעי, 20 באוקטובר 2010

Guess what?

25 תגובות:

  1. מזל טוב!!! :)
    אני קוראת הרבה זמן בבלוג שלך ואמנם אנחנו לא מכירות בריל לייף אבל אני באמת ובתמים שמחה ומתרגשת בשבילכם. הלוואי וכל הימים שלכם ביחד יהיו מאושרים!!!

    השבמחק
  2. מזל טוב וברכות! שמחה בשבילכם.

    השבמחק
  3. קולולולולו...(צהלולי מזל טוב) :-)

    השבמחק
  4. כמובן... הדבר הכי מתקבש להגיד ברגע זה - זה היה רק עניין של זמן!!!
    רק שתדעי שאת נראית יפה מאי פעם בעידכונים האחרונים, שמחה ושלווה ומאושרת, ואני מקווה שרק תמשיכי להיות כך.
    הכי הרבה מזל טוב שאפשר לאחל.
    בהמון אהבה!!!

    השבמחק
  5. איזה יופי!!! טבעת מקסימה=]
    אני שמחה בשבילך!

    אני כבר מתחילה לחשוב על חיפושייך אחר שמלה שתאפיין אותך...

    השבמחק
  6. אני מדמיינת איזו כלה יפהפיה תהיי, כמו שלגייה כזו. נפלא!!

    השבמחק
  7. מזל טוב!!! איזה כיף!!
    אם תרצי המלצות אשמח לעזור :)

    השבמחק
  8. Lilach- זאת אני פיצ'ה!!!
    נכנסתי במשתמש השני

    ושוב מזל טוב!

    השבמחק
  9. מזל טוב! אכן נשמע שזה היה רק עניין של זמן :) הטבעת מקסימה ואני בטוחה שכבר התחלת לחפש שמלה, אבל את חייבת לנו סיפור מפורט על ההצעה!! ;)

    השבמחק
  10. מזל טוב!!!!!
    לא חושבת שהגבתי אצלך אי פעם אבל זה מאורע שדורש התייחסות

    השבמחק
  11. המון המון המוווווווווווווןןןןןןןןןןןןן מזל טוב!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    יו, אני כבר מתה לראות אותך בתור כלה, בטוח תהיי מהממת!
    שיהיו לכם חיים מאושרים ביחד, ים של אהבה, שמחה ובריאות!
    :.)

    השבמחק
  12. או בייבי-מזל טוב לשניכם....
    אתם זוג מהמם וזה מופלא בעיני שאתם משלימים זה את זו בצורה כזו!
    נשיקות וחיבוקיות ענקיות מרחוק!!!

    השבמחק
  13. חברים, המון תודה על הברכות המקסימות, נהניתי לקרוא את כולן, מבטיחה פוסט מפורט על הכנות החתונה הראשוניות ממש בקרוב.

    השבמחק
  14. איזה יופי :-)
    המון מזל טוב

    השבמחק
  15. וואואוואוא אני ממש מאושרת בשבילך לובה. אני קוראת כאן קרוב לחצי שנה וממש נכנסת לי ללב.
    בהחלט מגיע לך מזל טוב ענקי, ואני כבר מצפה לראות אותך בשמלת כלה שאופיינית רק לך :)

    השבמחק
  16. וואוו! המון מזל טוב, לובתי! מאחלת לך שתקופת ההכנות תעבור ברוגע ושהחיים שימשיכו לאחר מכן יהיו כיפיים ומלאי צמיחה אישית וזוגית נפלאה.

    השבמחק
  17. מזל טוב ענק!!!!

    פשוט כיף לקרוא ולעקוב אחר ההתפתחויות בחייך.
    את נראית מדהים לאחרונה ומאחלת שימשיך כך.

    השבמחק
  18. מזל טוב! מגיע לך כ"כ!

    מאת קוראת סמויה

    השבמחק
  19. מזל טוב!!! איזה פוסט מתוק וכן!

    השבמחק
  20. מזל טוב!!!! רק אושר ועושר לשניכם :-)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top