יום שישי, 22 באוקטובר 2010

Girls night out




אני והחברות (שלימים גם יהפכו למלוות שלי בחתונה) יצאנו לחגוג את אירוסיי עד מאוחר (!) ובת"א (!!). הלוקיישן שנבחר על ידי חברותיי היה השלוותא בנמל, מקום יחסית שקט ורגוע עם אוכל טוב ברובו ואלכוהול ברמה בינונית.




לטובת השינויים הגדולים שצפויים לחול בקרוב בחיי, החלטתי להעמיק עוד את משטר הצניעות בכל הנוגע לבגדים שלי עד למקסימום האפשרי. אם עד עכשיו הייתי עסוקה בדילול מאסיבי של המלתחה הקיימת שלי ורכישת פריטי מפתח בלבד, הרי שעכשיו אשתדל להימנע מרכישת פריטים חדשים עד התאריך המיועד. הפעם אני לא עושה זאת מנקודת מבט אופנתית אלא כדי לחסוך לאירוע ולחיים שלאחר מכן.

אז אלבר אלבז והייץ' אנד אם, תיאלצו להסתדר בלעדיי, ואפילו מאק וקולקציית הנבלים שכל כך חיכיתי לה תיאלץ להמתין לקונות אחרות. אני אצטרך להסתפק בקניות האחרונות שלי (שגם הן התמתנו להפליא) ובהחלפות מוצלחות שביצעתי בחודשים האחרונים ולקוות שזה יספק אותי לתקופה הקרובה, לפחות עד שנתחיל לחפש שמלות לאירוע. בנוסף גם החלטתי לסגור את הכרטיס שלי באתר ההחלפות בסוף החודש, כלומר בעוד שבוע, כחלק מהמאמץ להמשיך להצטמצם. שיהיה לי בהצלחה.



אני לובשת: חצאית+ קרדיגן- אנת'רופולוג'י, חגורה- זארה, נעליים- וינטג' ג'יבנשי.
סופ"ש נעים!

10 תגובות:

  1. את נראת מקסים חציאית ממש חמודה

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את הלוק!
    מזכיר לי את הבנות הקוריאניות הכ"כ אפנתיות :.)

    השבמחק
  3. לובה היקרה! המון מזל טוב על הבשורות המשמחות. שיהיו לכם חיי זוגיות ארוכים ומאושרים. את תהיי כלה מהממת, אני כבר מחכה לראות את השמלה שתבחרי. והטבעת- מקסימה.

    מור

    השבמחק
  4. כל הכבוד על הבגרות והאחריות שאת מגלה. את מתייחסת לאירוע בפרופורציות נכונות (בקלות אפשר לאבד את הראש). זה בהחלט ישתלם לך בעתיד :-)

    השבמחק
  5. מה שהכי מסקרן אותי, הוא- איך לא- השמלה שתבחרי.
    ההימורים שלי נחלקים לשתי אופציות-
    1. שמלה מדהימה ומקורית מאיביי, איך לא.
    2. שפצור של שמלת כלולות וינטאג' של אמא/סבתא/דודה- בקיצור, משהו עם מורשת משפחתית וטאצ' רטרואי.

    השבמחק
  6. אהבתי מאוד את מה שלבשת. חייבים לזכור שחתונה זה רק יום אחד. אבל בכל מקרה כל החלטה חסכונית היא דבר טוב.

    השבמחק
  7. הלוק מאוד מחמיא לך!
    מסכימה איתך לגבי ההוצאה, זה עדיין יום אחד.

    השבמחק
  8. Ksyue- תודה!
    שלומית- ואני הזכרתי לעצמי את מה שמה מ-Glee, רק עם שיער חום ומינוס ההפרעות הכפייתיות D:
    מור- המון תודה, הלוואי!
    4ME- אני בטוחה שישתלם, חתונה זה לא העיקר :)
    מרג'ורי- את מצחיקה, יש לי חשק לעדכן בכל ההכנות שלי לחתונה רק בזכותך.
    ספי- צודקת לגמרי, אני לא מתכננת אירוע שהוא מעל המשאבים או היכולות שלנו, ההחלטה לחסוך נובעת מן העובדה שהגיע הזמן וגם כי נראה לי שיהיה לא קורקטי לנצל את הכסף לבזבוזים כשאני יכולה לממן בכוחות עצמי דיג'יי לאירוע או חופשה לאחר מכן נניח.
    Peacha- תודה!

    השבמחק
  9. אפשר קישור לאתר החלפות? ומזל טוב!

    השבמחק
  10. הלוק מהמם!
    אנת'רופולוג'י- זה לא בחו''ל? יש אופציה לרכוש בארץ? אתר כלשהו?
    אשמח לקצת יותר פירוט.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top