יום חמישי, 28 באוקטובר 2010

חברים לסופ"ש

באחד משיטוטי הרשת היומיים שלי, נתקלתי בקולקציה הבאה של רשת הלבשה אוסטרלית בשם lover שמאוד מצאה חן בעיניי. הקולקציה הזו נראית כמו גרסת זארה למתקדמים, כלומר תמצית של כל הטרנדים המוכרים לסתיו הקרוב, כולל בדי הקטיפה החביבים עליי, בלוק מתוחכם ואיכותי.
תראו בעצמכם:















(כל התמונות נלקחו מכאן)

אין כאן הרבה הפתעות ברמה העיצובית. הכל מאוד טרנדי, מדויק ונקי, ואולי זה מה שטוב בקולקציה הזו. הטרנדים לסתיו הקרוב, באופן מפתיע למדי, עמוסים בטעם טוב ולכן נחמד לראות אותם כל פעם בוריאציה אחרת, לפחות עד שהסתיו באמת יגיע וימאס לנו מכל זה.
עם הממשק של האתר לא הצלחתי להסתדר, ואולי טוב שכך, זה לא שאני באמת יכולה להרשות לעצמי מכנסי רכיבה עשויי קטיפה ב-400$ (או כל דבר אחר כרגע לצורך העניין, אני במשטר קניות קפדני!).

קיבלתי את הפריבלגיה לשמש בייביסיטרית מדופלמת לסופ"ש אחד, עבור כלבה מהממת בשם בל ששייכת לזוג חברים שלנו שנסע לחופשה באילת, הביטו בפלא:



היא מאוד מזכירה לי את שרי באופי ובהתנהגות שלה, רק בגרסת הסופרסייז, אז מיותר לציין שאני מתמוגגת מכל רגע.
סופ"ש נעים!

תגובה 1:

  1. מהמם!
    אהבתי במיוחד את המעילון הצהוב. חבל רק שלימוניות אינה מחמיאה לגון עורי החיוור.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top