יום שני, 25 באוקטובר 2010

אחריי לספארי!






אני לובשת: שמלה- זארה, שרשרת- איביי, חגורה- נלקחה ממעיל אחר, נעליים- Bebe, תיק- מדוזה.

את הפוסט הזה אני כותבת על ערש דווי, לאחר שוירוס מרושע בבטן תקף את כל דיירי הבית (אמנם אנחנו רק שניים, אבל כך זה נשמע דרמטי יותר). שיאה של המחלה כבר מאחורינו, או לפחות כך אני מקווה, אבל השאריות שלה עדיין מקשות על התפקוד השוטף.

נקודת האור היחידה ביום הזה היא שמלת הכלה שתלויה אצלי על הקולב בבטחה מאז הבוקר. מבטיחה פוסט מורחב על כך בקרוב, כרגע אני לא במצב רוח ורבלי במיוחד.

7 תגובות:

  1. תרגישו טוב!!
    כרגיל את נראית מקסים, ואהבתי את שילוב הצבעים. התספורת החדשה ממש ממש הולמת אותך.

    השבמחק
  2. שרשרת מהממת משדרגת את המראה

    השבמחק
  3. שמלה מהממת!
    תרגישי טוב!

    השבמחק
  4. יפה לך ממש הספארי הזה.
    בכלל, הקפצת את כל הלוק הזה עם האיבזור בגוון האדום. לא תארתי לעצמי עד לרגע זה שצבע חאקי ואדום משתלבים בהרמוניה נפלאה שכזאת!

    שרונה

    השבמחק
  5. היי,
    איזה חיפוש עשיתי בEBAY בשביל למצוא את השרשרת השאת היא מושלמת לך. הצורה הצבע בגודל - גם אני רוצה,
    עדי

    השבמחק
  6. תודה רבה בנות!
    עדי- חפשי Statement necklace או Sea storm necklace, אפשר גם Anthropologie necklace, כי השרשרת הזו היא חיקוי של שרשרת יקרה יותר של אנת'רופולוג'י

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top