יום חמישי, 21 באוקטובר 2010

המירוץ לחתונה- פרק א': איך הכל התחיל+ הטבעת

כשבישרתי לכולם שאני עומדת להתחתן, חלק קיבלו זאת כהפתעה מוחלטת וחלק ראו זאת כצעד צפוי. האמת היא שאני עצמי רק התאוששתי מהצעד הגדול והמציאות מתחילה לחלחל בי ככל שאני מתקדמת עם ההכנות לקראת היום הזה.

אם אתם מצפים לסיפור הצעה רומנטית שכולל זינוק מהשמיים, כיתוב באוויר או שחייה עם דולפינים, דעו שאין לי כזה. היה לי ברור שבמידה ונתחתן, זו תהיה החלטה משותפת של שנינו, בסיומה של שיחה ארוכה. היה לי גם ברור שאנחנו לא הטיפוס של מחוות גדולות ודרמטיות, ושאין סיבה שהצעת הנישואין תהיה מנוגדת לאופי שלנו כזוג בשגרה.

אז ההחלטה נפלה בסופ"ש הקודם, שבו חגגנו ארבע שנים יחד. זה היה נראה כמו המועד האידיאלי לנהל שיחה על העתיד ומבלי ששמנו לב כמעט הגענו להחלטה שהנה, אנחנו מוכנים להעביר את כל החיים אחד יחד עם השניה.
השלב הבא היה לספר להורים, שלב שמילא את שנינו בחרדות, שברובן התגלו כמיותרות. שמרנו את האירוסין בסוד עד לפני שבוע, ואז גילינו להורים את הבשורות הגדולות יום אחרי יום.



אחרי שפרקנו את הסוד הזה מהלב, ואחרי ששמחנו לגלות ששתי האמהות קיבלו זאת באהבה (לא שציפיתי למשהו אחר מאמא שלי, היא נדנדה לי שאתחתן כבר תקופה ארוכה), התחלנו לאט לאט לטפטף לכל המכרים שלנו שאנחנו עומדים להתחתן: קודם כל המשפחה המורחבת, אח"כ החברים הקרובים ואז גם בפייסבוק ובבלוג.

השלב המתבקש הבא היה רכישת הטבעת, שכן זה הדבר הראשון שמבקשים לראות כשאת מודיעה לאנשים שאת מאורסת. מאחר שההחלטה שלנו להתארס לא היתה דרמטית או מתוכננת מראש, גם טבעת לא היתה לנו ולכן בתחילת השבוע הקודם קבענו להיפגש ביחד בחנות התכשיטים, כיאה לזוג פרקטי, ולבחור את הטבעת המיועדת. כמובן שהשימוש במילה "אנחנו" הוא נדיב במיוחד, שכן אני בחרתי והוא קנה, אבל בעיניי זה הגיוני, הרי אני זו שצריכה לענוד את הטבעת יום יום.

את הטבעת קנינו בחנות תכשיטים בקרבת הבית, בחנות הראשונה שבה ביקרנו למעשה. אני חסרת סבלנות והחלטית מאוד, מה שנשמע כמו שילוב קטלני לרוב, אבל בפועל, הודות למזל טוב, כל הבחירות שביצעתי תוך כמה דקות התגלו כבחירות מוצלחות, וזה כולל גם את הדירה שלנו.

הטבעת משולבת זהב לבן וזהב צהוב, עם זרקונים קטנים לאורך רצועת הזהב הצהוב וזרקון אחד שמשובץ במרכז הטבעת. ידעתי שאין לי צורך ביהלומים ושאת התקציב הזה אני מעדיפה לייעד לתכנונים חשובים יותר שקשורים בחתונה. הטבעת עדינה מאוד והולמת את האצבעות שלי. השילוב בין הזהב הצהוב והלבן יאפשר לי לשחק עם התכשיטים שאענוד, במידה ואחליט אי פעם לחזור לענוד תכשיטי כסף או זהב לבן.


לא הצלחתי ללכוד את היופי של הטבעת במצלמה, אך אלה התמונות הכי ראויות שהצלחתי להוציא ממנה. תיאלצו לסמוך על המילה שלי ולהאמין לי שבמציאות היא הרבה יותר נאה ומרשימה.

החתונה עצמה תהיה קטנה, צנועה אך מכובדת. אנחנו מתכננים אותה מתוך תקציב אך חשוב לנו שהיא תהיה מאורגנת היטב ושהאוכל בה יהיה טוב. ארגון חתונה מתוך תקציב מוגבל לא קשה כל כך כל עוד זוכרים שהמטרה של האירוע היא לחגוג שמחה גדולה עם אנשים אהובים. לטעמי קל יותר לאבד פרופורציות ברגע שסוטים ממנה ומתחילים לתכנן את האירוע במטרה להפוך לנסיכה ליום אחד.

אז אני לא רוצה להיות נסיכה. אני רוצה להיראות טוב, מאופרת ומסודרת היטב ואני מעוניינת באירוע אינטימי אך ברמה גבוהה. אני מקווה לסגור את האולם ולקבוע עם רוב הספקים העיקריים כבר בשבוע הבא או לכל המאוחר בשבוע לאחר מכן, ולהמשיך לנצל את הרצף הטוב של ההחלטות הנבונות כדי לסיים עם זה בלי לחץ או דאגות מיותרות. המטרה שלי היא שחצי השנה הקרובה (התאריך שבחרנו הוא ה-17.4, יומיים אחרי יום ההולדת שלי ויום לפני ערב החג) תהיה תקופה של פרפרים בבטן, ולא של אולקוס.


המשך יבוא..

16 תגובות:

  1. אהבתי מאוד את הטבעת, בחירה מוצלחת :), הכי טוב לבחור לבד ככה אין אכזבות, גם אני בחרתי את שלי לבד ובעלי עוד אמר למוכרת שטרחה להסביר על איכות היהלום, מי מסתכל על האצבע ומבדיל בין סוגי יהלומים?
    אלא אם זה ממש חשוב...אבל זה לא, מה שחשוב זה שתמיד תכבדו אחת את השני ותאהבו אחד את השני!

    השבמחק
  2. That's the best way to do it!
    גם אנחנו היינו ככה- בלי הצעה פומפוזית ובלי חתונה גרנדיוזית, כל מה שעשינו היה קטן וצנוע וזה היה הכי כיף :.)
    שוב מזל טוב ובהצלחה בארגון החתונה!

    השבמחק
  3. דברים קטנים וחמודים.

    http://100layercake.com/blog/

    השבמחק
  4. מזל טוב ובשעה טובה!!!
    איך פיספסתי את ההכרזה?!
    הטבעת מקסימה. אני מאחלת לשניכם שנות זוגיות ארוכות, רבות ונהדרות :-)

    השבמחק
  5. מדהים!
    מסתבר שפיספסתי את הפוסט הקודם שלך. המון מזל טוב!!!

    השבמחק
  6. מותק, המון מזל טוב!!! איזה כיף! הטבעת מקסימה. :) נשיקות

    השבמחק
  7. המון המון מזל טוב !
    זה היה צפוי נראת כלכך קורנת ומאושרת בפוסטים האחרונים שזה היה מהלך מתבקש (:

    מוזמנת לשלי (:

    השבמחק
  8. מזל טוב, שאושר, בריאות והמון אהבה ייגדשו את חייכם :-)

    השבמחק
  9. המון המון מזל טוב לובה והרבה הרבה אושר לשניכם!

    הטבעת מקסימה ובכלל הגישה הרגועה שלך מוצאת חן בעיני!

    שיהיה בהצלחה ובכיף בכל סידורי החתונה!

    השבמחק
  10. נפלא! לא הייתי מצפה מכם לפחות. מזלטוב!
    לגבי האירוע עצמו: הנה חתונה שלא כדאי להגיע אליה בלבוש מרושל:)

    השבמחק
  11. מזל טוב! איזה יופי. אני נורא אוהבת לקרוא על חתונות (כבר התוודיתי בעבר על הקטע המוזר שלי עם פורום חתונות בתפוז), ומצפה בקוצר רוח לפוסטים מפורטים.

    השבמחק
  12. אין לך סיכוי מלהתחמק להיות נסיכה :).
    לא משנה היכן תתחתני ובאיזה תקציב מדובר, זה יהיה קסום ומתוק כמוך. כי יהיה בזה את הטאץ' שלך.
    מחכה לשמוע עוד ועוד עדכונים עד שאראה במו עיניי את הדבר הגדול!
    מואה!

    השבמחק
  13. טבעת מקסימה והכי חשוב שאת בחרת ואת שלמה איתה! אותי אמנם הפתיעו בטבעת שממש אהבתי אבל לא תמיד הם יודעים לקלוע לטעם שלנו אין מה לעשות-גברים! המון המון מזל טוב

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top