יום שלישי, 19 באוקטובר 2010

הטוב, הרע והמכוער

לאחר תקופה ארוכה שבה התעלצתי להפקיד את פניי וידיי אצל אנשי מקצוע על מנת שאוכל להיראות כמו בן אדם, נתקלתי בדיל שווה באתר גרופר והחלטתי שזהו, תם עידן העצלות- אני נוסעת לתל אביב ליום כיף!

הזמנתי את השוברים בעלות מוזלת של 245 ש"ח (עבור טיפול פנים+ מניקור ופדיקור) במקום בשם Unique home בבן יהודה 142 והזמנתי את התורים אחד אחרי השני כשבוע לפני המועד שנקבע. שמחה ומאושרת על כך שעומדים להכאיב לי בתשלום, קבעתי להיפגש עם שרון ללאנץ' בשגב אקספרס, ארזתי בתיק מסיר איפור וכפכפים ונסעתי לעיר הגדולה.

איך עושים מניקור במכון? אני לעולם לא אדע.

לאחר ארוחת צהריים טעימה במיוחד ואחרי ששרון התנדבה להקפיץ אותי לבן יהודה, הרמתי טלפון למכון כדי לברר היכן הם נמצאים בדיוק. כבר בדקת השיחה הראשונה, כשהבחורה ענתה לי שהיא לא מצליחה לאתר את שמי ברשימת המוזמנים, הרגשתי שמשהו לא בסדר ושהם כנראה לא רשמו אותי בכלל. החששות שלי התבהרו כאשר גם דקות ארוכות לתוך השיחה עמדנו באותה נקודה בדיוק והתרגזתי לנוכח חוסר היעילות מצד הבחורה שטיפלה בי (כל זה מתרחש בזמן שאנחנו כבר נמצאות בנסיעה לבן יהודה)

בשלב זה כבר התחלתי להתעצבן, אני מודה, אבל סביר להניח ששירות טוב היה פותר את הבעיה ומרגיע אותי מיד. הסברתי לבחורה שהגעתי במיוחד מעיר אחרת כדי לקבל את הטיפולים ולצורך כך פיניתי חצי יום עבודה. במקום לגלות אמפטיה או חוסר נוחות לנוכח המצב הלא נעים שנוצר כאן, כל מה שקיבלתי היו תשובות מעצבנות ולקוניות להחריד כמו "אוקיי" (ומשיכה ארוכה של המילה), "אני בודקת" או משפט המחץ "את לא צריכה להתעצבן עליי".

בעודי מעבירה דקות ארוכות על הקו, שרון החליטה בו זמנית להתקשר למספר של גרופר שהופיע על השובר אבל נתקלה פעם אחר פעם במענה קולי. לאחר שטון הדיבור שלי התרומם והעצבים שלי פקעו, ולאחר שלא נמצא שום פתרון למצב אלא רק יחס מביש מצד זו שענתה לי, ביקשתי ממנה לסיים את השיחה, שכן גם זו כאמור הוצאה על חשבוני.

המענה היחידי שקיבלתי מיוניק עצמו היה "טיפול פיצוי" שהבחורה ציינה בחוסר בהירות ולא טרחה להסביר. רק לתוך אמצע השיחה עברנו בכלל ממצב של התגוננות ואדישות למצב של אדישות שמהולה הפעם בהתנצלות מזויפת (ואם הייתם שומעים את טון הדיבור שלה, הייתם מבינים שהיא מזויפת) ולכן לא פלא שאפילו פסטת השרימפס המדהימה שבלסתי קודם לכן לא שיפרה את מצב הרוח שלי ונאלצתי לסיים את השיחה נסערת ועצבנית.

למעט חוסר היכולת של אתר גרופר להעניק מענה בזמן אמת, אני חייבת לציין ששירות הלקוחות שלהם היה מאוד יעיל. הסברתי לנציגת השירות את הסיטואציה, ביקשתי החזר וקיבלתי את מבוקשי תוך שתי שיחות טלפון קצרות וללא שום ויכוח. זו גם היתה הפעם הראשונה שבה קיבלתי התנצלות כנה על המצב אליו נקלעתי מאז שהפרשיה הזו התחילה.

אין לי טענות כלפי גרופר, אני מניחה שהם לא אשמים בכך שהמכונים עמם הם משתפים פעולה לא יודעים להתנהל. אם זמנכן יקר לכן, ואתן מעוניינות לקבל שירות אדיב ולא מתנשא, אמליץ לכן בחום להימנע בביקור במכון יוניק, ואני מתכוונת גם לשלוח את הפוסט הזה למכון דרך עמוד הקשר באתר ולעמוד הפייסבוק שלהם.

בינתיים אני ממשיכה למרוח לק לעצמי. בוז.

* חשוב לציין שכאשר התקשרתי לצורך קביעת התור ביום רביעי, נאמר לי בפירוש שהתור שלי נקבע ביום שני הקרוב, ואפילו חזרתי על התאריך המיועד, ה-18.10, כדי לוודא שאנחנו מתכוונות לאותו התאריך, כך שלא יתכן שמדובר באי הבנה.

עדכון: קיבלתי את התגובה הבאה דרך עמוד הפייסבוק של המכון:
"לובה שלום,
אנחנו ביוניק מבינים את הבעיה
ומצטערים על עוגמת הנפש
קרה והייתה תקלה והתור שלך לא נקבע ועדיין לא נמצא במערכת
אנחנו נשמח לפצות אותך ולתת לך את המענה הכי מהיר ומקצועי
כמו שאנחנו יודעים לתת
אנא השאירי את מספר הטלפון שלך כדי שהבעלים יוכל להתקשר איתך.
תודה וסליחה מכל הלב"

קודם כל, אני מעריכה את התגובה המהירה ואת הרצון לבצע בקרת נזקים. יצא לי לקרוא ביקורות מוצדקות בבלוגים אחרים, בין אם בנוגע למסעדה, למכון או לכל נותן שירות אחר, והרבה פעמים כקוראת מהצד ראיתי שבמקום שהעסק יבחר לנתב את החוויה הלא נעימה למקומות חיוביים, הוא בוחר להיות עוין ומתגונן כלפי מי שהעביר את הביקורת.

הבחורה שענתה לי להודעה בפייסבוק הזדהתה כאותה בחורה שענתה לי לשיחת הטלפון אתמול, ולכן לטעמי היה מקום לבצע את המענה המהיר והמקצועי בו במקום ולא לגרום לי להרגיש שהזמן שלי אינו חשוב.
הודיתי להם על הטיפול המהיר וסירבתי לקבל פיצוי מאחר שאין לי כוונה לפנות שוב חצי יום עבודה ולנסוע מחוץ לעיר בנסיבות כאלה, ובכך אני סוגרת את העניין.

17 תגובות:

  1. איזה חוצפה! את יותר נחמדה ממני זה בטוח אני הייתי נוסעת לשם ועושה להם שם בלגן!
    תודה על האזהרה!

    עין_פשוטה

    השבמחק
  2. האמת היא שלא חשבתי על זה בכלל, זו שענתה לי הציגה את עצמה כמנהלת המקום, וברגע שהבנתי שאין עם מי לדבר (אי שם לתוך הדקה השמינית של השיחה בערך) העדפתי כבר לרדת ברכבת מרכז ולתפוס משם אוטובוס הביתה במקום לבזבז זמן נוסף..גם ככה בזבזתי חצי יום עבודה :(

    השבמחק
  3. מעצבן, באמת עדיף להמשיך עם הלק באופן עצמאי כי לכי תדעי עם שירות כזה בטלפון איך את היית יוצאת מטיפול...

    השבמחק
  4. הם ממש חצופים...ועוד שמים מזכירות אנטיפטיות לטפל בלקוחות זה בכלל מזלזל...
    פשוט חבל על הזמן היקר שבוזבז!
    מקווה שהפעם הבאה תיהיה יותר מוצלחת :)

    השבמחק
  5. חוצפה. פשוט חוצפה.
    זה הבעיה עם מקומות שלא מבינים שהם יכולים להפסיד אדם שיהיה לקוח קבוע חואת כל המקושרים אליו....

    השבמחק
  6. כן, למזלי (ולרוע מזלם) יש לי איפה להשמיע את קולי. אני לא מרבה להתלונן או לקטר, אבל זה כבר היה מוגזם.

    השבמחק
  7. גם אני קניתי מהם שובר בגרופר שטרם ניצלתי,
    עכשיו אני מתחילה לחשוש שבזבזתי את כספי

    השבמחק
  8. אפרופו פדיקור, עם שירות גרוע כזה אנשים (או הנשים) יצביעו ברגליים.

    השבמחק
  9. זו לא פעם ראשונה שאני שומעת על בעיתיות עם גרופר. יש שם איזה ברדק אבל יופי של קונספט

    זה המקום שאני עושה בו מניקור ופדיקור. הם נהדרות שם. לא מחליפה אותן בחיים. מטר מהבית, נקי ונהדר תמיד (הייתי שם לפני חודש)

    השבמחק
  10. מצטערת שלא זכית ליום כיף שתכננת. גם לי זה קרה עם פדיקור ומניקור בפרסונה- שובר שקניתי גם באתר גרופר. יכול להיות שהאתר מוכר יותר מדי שוברים והעסק לא מצליח להתמודד עם הדרישה.

    השבמחק
  11. אני לא אופתע..אבל איזו מין שיטה זו לא לרשום ולא לקבוע תור ללקוחות שהגיעו דרך גרופר? גם אנחנו שילמנו כסף, ככל שזכור לי.

    השבמחק
  12. תדרשי את הכסף בחזרה ואל תוותרי עד שתקבלי אותו.

    מזכיר לי שקיבלתי הבוקר מייל ש-Happy hour פותחים עוד סניף. מה אני אמורה לעשות עם המידע הזה אחרי ששלושה חודשים לא עבר לי הזיהום שחטפתי מהם?

    השבמחק
  13. את הזיכוי כבר קיבלתי (אבדוק שוב), את הכסף על חצי היום שאיבדתי אני לא אקבל.
    וכן, גם אני קיבלתי את המייל הזה הבוקר, ועוד בשלישיה, לא סתם!

    השבמחק
  14. מותק, לא הפסדת כלום תאמיני לי.
    לפני כחודש הזמנתי דרך "יממה" (סוג של גרופר) את דיל המניקור/פדיקור ב99ש"ח והזמנתי גם לאמא שלי על הדרך.
    השירות והטיפול היה בסיסי ביותר והרבה פחות מושקע ממה שציפיתי לאור הפירסום.
    אין להן שם אפילו מנורות שולחן למניקור פדיקור!! והתוצאה בהתאם. אנחנו יצאנו בהרגשה של חפיפניקיות.
    לעומת זאת, עכשיו חזרתי מטיפול מסאז' במקום מקסים בשכונה שלי שנקרא "וילה ספא" (רח' יהודה המכבי ת"א)ואני מאוד מאוד מרוצה וממליצה בחום, ככה שאם צריך חוויה מתקנת זה המקום!
    בהצלחה לך

    אליסה

    השבמחק
  15. אני רוצה לחזק את ההמלצה השלילית על המקום, בעבר גם אני רכשתי שם שובר למניקור פדיקור+פוט מסאג'+שמפניה ב-99 ש"ח דרך יממה, כשהתקשרתי לקבוע נאמר לי שמי שמגיע באמצעות השובר יתקבל ע"ב מקום פנוי בלבד ולא יתקבל בסוף השבוע (למותר לציין שבר לא נאמר בשום אותיות קטנות בעת רכישת השובר). כשהגעתי- לאחר שגם אני נאלצתי לבטל כמה שעות של עבודה- היחס היה נורא- כורסת המסאג' שהובטחה בשובר היתה מלוכלכת ולא עבדה וזה לא הזיז לאף אחד, הקוסמטיקאית שטיפלה בי עשתה זאת בחוסר חשק מופגן, כשראיתי שהטיפול מסתיים והפוט מסאג' לא נראה באופק (לא כל שכן שמפניה אבל באמת שלזה כבר לא היה לי חשק נוכח האוירה במקום)- הזכרתי היא אמרה לי "כן- כן" ובכ"ז הטיפול נגמר ומסאג'- אין. בקיצור- אל תתקרבו למקום.

    השבמחק
  16. תודה! אני מכון להסרת שיער בליזר. וראיתי את הדיל שלהם ב"דיל היום", והחלטתי לבדוק איך המכון הזה, כי אני לא מכירה אותו. שמחה שמצאתי את מה שכתבת, שלא הפקרתי את הגוף שלי בידיים של אנשים שלא מבינים מה המשמעות של נתינת שירות ואחריות. במיוחד לאור מה שכתבה אצלך אחת הבנות בתגובות - על זיהום (!!!). מעדיפה לשלם כפול ולא ליפול לידיים כאלה.
    שוב, תודה!
    רות

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top