יום חמישי, 7 באוקטובר 2010

עיניי חתול

הוזמנתי אתמול בערב להשקת קולקציית הסתיו החדשה של מאק, כלקוחה, ולכן החלטתי לקחת את ריטה איתי לסניף מאק באשדוד כדי לבדוק מה זממה הפעם חברת האיפור האהובה עליי לרגל הסתיו.
זה מה שלבשתי:


פרדי רוקד, אני צוחקת. בנוהל.



אני לובשת: חולצה- Guess, חצאית- BCBG, תיק- וינטג', שרשרת- איביי, נעליים- Poetic license
ועכשיו לקולקציה:



(מכאן)

הקולקציה עוצבה בהשראת עיני החתול, וכמצופה ניתן למצוא בה פוקוס מיוחד על העיניים, כמויות מאסיביות של איליינר עבה ושפתיים חורפיות בגוונים חומים- אדמדמים. הצבעים בקולקציה כנראה גם מוכרים לכן מקולקציות הסתיו של הרשתות הגדולות, ולכן גם כאן תוכלו למצוא הרבה צבעי אדמה וחאקי. אהבתי מאוד את המחשבה שעומדת מאחורי בחירת הצבעים וההקשר המתבקש לטרנדים בעולם האופנה.
ועכשיו להדגמות:



השלב הראשון כלל יצירת מראה מעושן אך לא דומיננטי מדי, באמצעות הקיט הסגלגל שמככב בקולקציה, ומורכב מגוונים מוצלחים לטעמי:


(מכאן)


כמובן שהצלליות רק הכשירו את הקרקע לקראת השחקן המרכזי של הקולקציה הזו- האייליינר. האייליינר החדש של מאק, Superslick liquid liner, מגיע עם אפליקטור ארוך ודק יותר ביחס לקו האייליינרים הנוזליים הרגילים של מאק (שאותם אני לא אוהבת) ולכן הם מאפשרים שליטה ברוחב הפס שמשרטטים. במאק מבטיחים שלאייליינר הזה יש עמידות של 15 שעות, ואתן אפילו יכולות למרוח אותו לים או לבריכה ולהנות מעמידות מקסימלית, שזה אחלה עבור מי שעובדת הרבה שעות ורוצה לשמור על מראה רענן גם בסיום יום העבודה.

הבעיה העיקרית בעבודה עם האייליינר הזה קשורה בעמידות עצמה, שעשויה להיות בעייתית עבור מי שרגילה לעשות טעויות בעת הנחת הפס ומרבה להיעזר בצמר גפן כדי להגיע לתוצאות מדויקות יותר. האייליינר דורש דקה של ייבוש, שזה לא מעט במונחים של איפור, אבל ברגע שהוא מתקבע- אי אפשר לעשות בו תיקונים, ואבוי אם העזתן לפקוח עיניים לפני שהוא התייבש סופית.

אני חיבבתי את האייליינר הזהוב שנראה ממש טוב מעל צלליות כהות ומעניק נגיעות של צבע גם עבור מראה איפור כמו שלי שכולל צללית ניטראלית ואייליינר שחור. אחרי שהאייליינר התייבש עליי, הרגשתי תחושה דביקה וכבדה מעט ולכן העדפתי לוותר עליו, בעיקר כי אני לא נוהגת להתאפר בצלליות כהות, וזריקות של צבע אפשר לקבל גם מהנחת צללית זהובה.


האפליקטורים של האייליינרים (מכאן)


אחרי שסיימה לעבוד על עין אחת, שרית הדגימה לנו טכניקה שונה של הנחת אייליינר, שנקראת אייליינר עטלפי, וכפי שניתן לראות בתמונה, מדובר בקונסטרוקציה שלמה שניתן להבחין בה בעת שהעין עצומה. כששתי עיניה של הדוגמנית היו פקוחות, היה קשה להבחין בהבדל בין האייליינרים, כך שמתקבל אפקט מעניין שהעין נראית שונה מכל זוית עליה מתבוננים. אין ספק שיש קטע בהנחה הזו, ריטה מאוד התלהבה ממנה, אני חושבת שהיא יותר מתאימה להפקות אופנה וזה לא משהו שאני רואה את עצמי מנסה, אבל מי יודע, אולי בגרסא מעט מתונה יותר זה עשוי לעבוד.


השלב הבא היה הנחת האודם וליפ גלאס, שהוא ליפ גלוס מבריק שיוצר אפקט מיוחד של זכוכית על השפתיים ונראה מאוד יפה על אודמים כהים.
אני אישית התאכזבתי ממבחר האודמים הפעם: למעט הגוון הזה וגוון נוסף שמאוד דומה לו (ואני כמעט משוכנעת שוריאציות דומות או זהות להם אפשר למצוא גם בליין הקבוע של מאק), מרבית האודמים היו שקפקפים למחצה, על טהרת הגימיקים, ואני באופן אישי פחות מתחברת לזה.
את מרבית האודמים אפשר להניח על שפתיים ערומות או מעל אודם נוסף ואתן יכולות למצוא סווטשים של כל האודמים כאן

וזו התוצאה הסופית:




גם ריטה רצתה וקיבלה עיניים חתוליות-עטלפיות.


בשורה התחתונה, מדובר בקולקציה דרמטית שמיועדת למי שאוהבת מראה עיניים מעושן וכבד. להבדיל מהרבה קולקציות של מאק שהן פרקטיות ויומיומיות, הקולקציה הזו בהחלט מתאימה יותר לערב. בין המוצרים המוצלחים של הקולקציה אפשר למצוא את הקיטים וצלליות הפיגמנטים, אבל אני לא בטוחה שיש שם משהו שראינו קודם, כך שלא יודעת אם הייתי ממליצה בלב שלם למהר ולקנות דווקא אותן. מוצר נוסף ששווה לשים עליו עיין הוא האייליינר שעומדות מאחוריו הבטחות רבות, אבל כאמור, לא מתאים למי שאינה מדייקת בביצועים בפעם הראשונה.

זו היתה הפעם הראשונה שיצאתי ממאק בלי לקנות כלום, כך שמדובר בתקדים של ממש. אני לא יודעת אם זה קרה בגלל שההשקה התארכה זמן רב ממה שציפיתי, ולכן כאבי הגב וחוסר הסבלנות שלי לא עודדו אותי להמשיך לבחון את המוצרים או שהקולקציה פשוט לא התאימה לי. עכשיו כשאני בוחנת את התמונות ואת המוצרים, אני מבינה שלא סביר שהייתי קונה שם משהו גם אם הייתי מבקרת ביום רגיל, כי לאודמים כאמור לא התחברתי ומוצרי העיניים לא היו פרקטיים מבחינתי.

מה שכן, אם אתן חברות מועדון, אמליץ לכן לבקר בסניף מאק הקרוב לביתכן בהשקת הקולקציה הבאה (בייחוד מאחר שההשקה הבאה היא של קולקציית הנבלים!). ההשקה מאפשרת לכן לחזות במוצרים לפני כולן, ואתן תגלו בהמשך הערב שפריטים מסוימים יחוסלו תוך דקות, ובנוסף השילוב של הדגמת הקולקציה יחד עם הטיפול האישי שמעניקות המאפרות עבור כל מי שמבקשת עזרה, באמת עוזר ומאפשר ללמוד טיפים חדשים אודות איפור נכון.

3 תגובות:

  1. היי לובה,
    מאוד נהניתי מבקורך ותמיד נהנית לקרוא ולהתרשם מכתיבתך.

    מקווה שנהנית..:)
    שרית.

    השבמחק
  2. אני הולכת אצלנו בצפון כנראה בא' הקרוב. כפי שאת רואה לא תמיד ההשקות הן לפני יציאת הקולקציה. הכל תלוי בסניף. מפתיע שלא אהבת כלום.

    השבמחק
  3. שרית- נהניתי ושמחתי לראות אתכן, נתראה בהשקה הבאה :)
    מרינה- לא ידעתי את זה, אצלנו ההשקות מתקיימות ביום שבו הקולקציה רואה אור בארץ. היו שם כמה פריטים שאהבתי, והלוק הכללי, כפי שאת יכולה לראות על הדוגמנית, הוא פשוט הורס. לא הצלחתי למצוא משהו שיתאים לי, זה כבר משהו אחר :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top