יום רביעי, 22 בספטמבר 2010

The good, the bad and the ugly

נדמה לי שהכותרת הזו מסכמת את כל שבועות האופנה שראינו עד כה (בתקווה שהטוב עוד לפנינו), אבל הפעם רציתי להתייחס באופן מיוחד לנעליים שכיכבו על המסלולים, ולא זכו לתשומת לב נאותה עד כה:

Jonathan Saunders



Erdem


Phillip lim (נעליים שדומות באופן מפליא לנעליים של מעצב אחר מלפני כמה עונות ואני לא מצליחה לעלות במי מדובר)


Calvin Klein



Reed Krakoff


Diane Von Furstenberg


Donna Karan


Dennis Basso


Jason Wu
כל התמונות נלקחו מכאן (ותודה לצליל שהביאה את הבלוג הזה לידיעתי)

אין בינתיים בשורות גדולות שמנשבות מאזור כפות רגליהן של הדוגמניות שצעדו על המסלולים (וגם אם יש- לא בטוח שאני רוצה להריח אותן). נדמה כי הפלטפורמות המאסיביות והעקבים הצ'אנקיים האהובים פסו בינתיים מעולם האופנה ופינו את מקומם לעקבי הסטילטו שעושים שוב קאמבק, הפעם בתוספת שחקן המשנה- הפלטפורמה הקדמית. מה חוץ מזה? הרבה רצועות, הרבה קשירות בגובה הקרסול, הרבה צבעים מטאליים ושום דבר שבאמת גרם לי לשמוט את הלסת (אולי חוץ מהזוג האדום הנאה של פון פירסטנברג).

המשך יבוא.

2 comments:

  1. פעם הייתי מאותן בחורות שמפלסות את דרכם עם עקבי 12 ס"מ, האמת שעכשיו אחרי שטעמתי את טעמו של השטוח והתענגתי על כל רגע, אני אומרת-

    once you go flat, you never go back

    ומשאירה את העקבים מאחורה בארון ליציאות ליליות מזדמנות בלבד.

    בכל מקרה, הנעליים יפיפיות, אבל אני דוגלת בפלאטס ב90% מהזמן.

    השבמחק
  2. אני לא יכולה להאשים אותך. נדמה שכל אישה מגיעה למסקנה הזו בשלב כזה או אחר בחייה. אני לא שם עדיין :)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top