יום שבת, 25 בספטמבר 2010

Fendi baby!

















(כל התמונות מכאן)
כמובן שקרל לגרפלד אחראי על פאר היצירה. סוף סוף הוא קיבל יד חופשית לצאת מהגבולות השמרניים של שאנל, ויאמר לזכותו שהוא ניצל את הזכות הזו כהוגן.
מה בקולקציה? הרבה צבעים נועזים (ומיעוט של כתום, כמה מרענן) והרבה גזרות גאוניות שמצליחות להיות נון שלנטיות ומעניינות מבלי לבוא על חשבון הסילואט הנשי. תוסיפו לכל התמהיל המענג הזה גם ניחוח רטרו ואקססוריז פאנקיים במיוחד, ותקבלו קולקציה מוצלחת ותהיות איך היה נראה ארון האקססוריז שלי אילו היה לי תקציב קניות אסטרונומי.

היתרון המהותי של הקולקציה הזו הוא ביכולתה להיות קיצית וטהורה, וזאת בעוד שיתר בתי האופנה מתעקשים לטשטש את ההבדלים בין קולקציות החורף לבין הקולקציות החדשות. אם אני, שכבר נעולה לחלוטין על מוד של סתיו, מצליחה למצוא חן בכל הערבוביה הקייצית הזו מבלי להרגיש בחילה- כנראה שקרל לגרפלד הצליח.
מעצבים יקרים, על ההתחממות הגלובלית שמעתם? או שרק קרל לגרפלד עשה שיעורי בית? אם יש משהו שגל החום האחרון במוסקבה לימד אותנו (בהקשר האופנתי בכל אופן) זה שקיים צורך עולמי בהפרדה בין קולקציית הקיץ לבין קולקציית החורף, לכן אנא מכם, אל תעמידו על המסלול עוד קולקציה מלאה בעורות ובשכבות, חם לי רק מלחשוב על זה.



סופ"ש מקסים!

9 תגובות:

  1. פנדי זה אחד המותגים החביבים עלי. חושבת שהצליח יחסית לא רע בקולקציה הזו שהיא לקיץ הבא 2011. יש למה לחכות!

    השבמחק
  2. בחיי שהטאמבנייל של הרשומה גרם לי לחשוב שאלה בגדים במידות גדולות. בכל מקרה, אם תוכלי לשלוח לי את החצאית גבוהת המותן התכלכלה אני אודה לך.

    השבמחק
  3. אהבתי את הגזרות המשוחררות של הקולקציה הזו - ומסכימה איתך לגבי כל עניין ההפרדה בין הקיץ לחורף. חוץ מזה, התלהבתי במיוחד מהתיקים.

    השבמחק
  4. הסנדלים מעלפים! מעניין כיצד ניתן להשיגם. ידוע לך?
    ואגב זה FENDI ולא כמות שכתבת.

    השבמחק
  5. שרונה- עליי!
    ליליה- ואני אהבתי את הקולקציה שאת כתבת עליה, מדהימה!
    אנונימי- הם ממש יפים, אני משערת שהם יגיעו לנט אה פורטר בעוד כמה חודשים. וכן, אני יודעת, משהו שם התבלבל לי בין בייבי לפנדי והרגשתי בושה וכלימה כששמתי לב לזה לבסוף.
    שבוע טוב ליידיז!

    השבמחק
  6. אני חושבת שהוא הצליח די יפה בקולקציה, עושה רושם שהסגנון המשוחרר יותר ילווה אותנו עוד הרבה זמן

    השבמחק
  7. You were tagged by me here:
    http://sonidlo.blogspot.com/2010/09/blog-with-substance-tag.html

    השבמחק
  8. מלבד הדגמים הראשונים הקצת לא ברורים והענקיים, כל שאר הקולקציה אכן מהממת. אהבתי במיוחד את הנעליים ואת האודם הכתום.
    קארל לגרפלד באמת כיש/רון אדיר וחבל שהוא זקן. זה גם קצת מלחיץ.

    השבמחק
  9. אהבתי את הקולקציה, משהו בגזרות שהיה מעניין למרות שנשארו נאמנות לסילואט הנשי....

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top