יום ראשון, 26 בספטמבר 2010

צ'יפ & שיק













(מכאן)

סוף סוף קולקציה קייצית, נעימה וצבעונית ללא התחכמויות מיותרות או שטיקים מביכים. לא יכולתי שלא לחייך כשדפדפתי בין עמודי הקולקציה, וזאת משתי סיבות: חייכתי כי לשם כנראה חתרה רוסלה ג'רדיני כשעיצבה קולקציה עשירה בצבעים ובהומור, וחייכתי גם כי הקולקציה הזו הזכירה לי למה אני מחבבת כל כך את מוסקינו.

אז מה עומד בפנינו כאן? צבעוניות כיפית וקייצית כאמור, וגם מוטיבים משמחים מעולם הטבע כמו הקורלים והלימונים. נחמד לראות שבקולקציה הזו לא נעשה שימוש בגזרות מופרכות שגורמות אפילו לדוגמניות הגרומות ביותר להיראות חסרות פרופורציה ואין כאן נגיעה באף אחד מהטרנדים שנראו עד כה על המסלולים, ואולי טוב שכך.

אהבתי את תשומת הלב שהקדישה ג'רדיני באקססוריז ובפרטים הקטנים, כמו למשל הסרטים העדינים שנשזרו בשיער, משקפי השמש הקיציות, חגורות המותן המדהימות, תיקי הקש הצבעוניים (אשר פרט לקולקציה הזו כבר לא נראה להם זכר, נראה שהם פינו את מקומם לתיקי העור הרציניים יותר) ונעלי השריכה הצבעוניות. שימו לב לשרשראות האוברסייז הפאנקיות בצורת קורלים, הורס!

זה אגב, הדגם המושלם ביותר בעיניי בכל הקולקציה, והייתי לובשת אותו בשמחה (למקרה שמישהו מכם שוקל לקנות לי מתנה לחג)-

שבוע טוב!

8 תגובות:

  1. היי לובה, תגידי מה פירושו של שם הבלוג?

    השבמחק
  2. היי! הלוואי והייתי יודעת, זו היתה החלטה של הרגע אי שם לפני שנה וחצי כשפתחתי את הבלוג היא מבטאת את החיבה שלי לאופנה בצורה הכי ישירה והכי לא מתוחכמת שאפשר :)

    השבמחק
  3. הא.. חשבתי שזה איזה פראפרזה על משהו שאני לא מכירה, אז מעין אסוציאציה אקלקטית שכזו הא?

    השבמחק
  4. כן, זו היתה בחירה לחלוטין אינסטנקטיבית ולא שנונה בעליל. עם הזמן למדתי להתרגל לפשטות שלה ולחבב אותה, קצת כמו עם השם שלי אני מניחה :)

    השבמחק
  5. לא יודעת...ככל שיורדים בתמונות הקולקציה משתפרת אבל התמונות העליונות...קצת קרקס מדרנו בשבילי. היית לובשת אותם?

    השבמחק
  6. הדגמים האחרונים יותר לבישים, אין ספק, ולא כל הדגמים בקולקציה הזו חזקים אבל אני אוהבת את ההווי הכללי שעולה ממנה.

    השבמחק
  7. הקולקציה שלהם מושלמת! הצבעים, הגזרות והאוירה הכללית משדרים שמחה ילדותית שכזו וכיף לראות את זה. נראה לי שהזכרתי מתישהו שמוסקינו צ'יפ אנד שיק בין האהובים עליי תמיד - הם אף פעם לא מאכזבים ותמיד עושים קולקציות מרעננות ומוצלחות גם אם לא הכי חדשניות וטריקיות. אהבתי גם את זה שרוב הדוגמניות חייכו, ולא הציגו את המבט האטום הרגיל.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top