יום חמישי, 23 בספטמבר 2010

חום יולי אוגוסט בסוף ספטמבר

החגים הגיעו והביאו איתם גם גל של ארוחות משפחתיות. לא שיש לי משהו נגד ארוחות כאלה, להיפך, אני חושבת שזו התאספות מקסימה של אנשים אהובים, ועם זאת אני מכירה גם בחשיבות של שמירה על איזון מתאים בין הרעש והמשפחתיות לבין האינטימיות של הבית. הפעם האיזון הזה חשוב לי במיוחד כי מדובר בשבוע האחרון שלי עם שרי הקטנה, שבוע שאני משתדלת לנצור ולנצל כל רגע ממנו, בידיעה שהוא לא ישוב שנית.


המחשבה שצריך ללבוש משהו שהוא לא שמלת הבית הקייצית ומלאת הדובדבנים שלי גורמת לי לצער רב, אני מודה.
כבר מיציתי את עונת הקיץ עד תום, גם מבחינה פיזית וגם מבחינה נפשית. הקיץ האחרון היה מתיש ומייגע, ואני מקווה שכמוהו לא נראה עוד הרבה שנים.
גם קולקציות הסתיו היפות שמפציעות מכל עבר מעוררות חשק לעטות שכבות של בגדים חמימים ומתוחכמים. רק כשיוצאים מהסביבה הממוזגת של מרכז הקניות ומבועת הסתיו הפיקטיבית שבנו לנו החנויות, מחלחלת ההבנה שהסתיו כבר כאן רק מבחינה פורמלית ובינתיים הקיץ ממשיך לשלוט באקלים- וזה מתסכל.

כבר יצא לי לראות בלוגריות אחרות מדלגות מעל המשוכה הזו בקלות ולובשות בגדים עם תחושה של חורף, אבל אני, שאפילו לבישת השורט הצמרי הזה הסבה לי סבל עד שהגענו לסביבה ממוזגת, לא מבינה איך הן מצליחות לעשות את זה (בחן) כשכל כך חם בחוץ.


הבצורת האופנתית שלי דחקה אותי לנוחיות של פלטת הצבעים הניטראליים ולפרקטיות של המכנסיים, עם הפוגה מלוק הוינטג' המחייב שאני כל כך רגילה אליו כבר. לפעמים נסיבתיות ומגבלות כמו אלה גורמות לך לחקור צדדים אחרים בטעם ובהעדפות שלך, שזה אחלה וגם די בריא.

אני לובשת: גופיה- גולף, שורט וחגורה- זארה, נעליים- מארק ג'ייקובס, תיק- וינטג' בלומינגדיילס, שרשרת- וינטג'.

החלק השני של הנסיון שלי להתלבש נוח וסולידי, מבלי להרדים אתכם, יבוא מחר.
עד אז, חג שמח!

5 תגובות:

  1. כל כך מיציתי את הקיץ אני אומרת אולי אם נתלבש כאילו סתיו פה זה יגרום לו לבוא יותר מהר...
    אחלה נעליים :)

    השבמחק
  2. אני כבר כמה שבועות מאמצת צבעוניות סתווית ודי בהצלחה... כנראה שסתויות היא יותר הלך רוח מאשר מצב אקלימי.
    אהבתי מאוד את הלוק והנעליים מדהימות!

    השבמחק
  3. הנעליים... אוי הנעליים (-:
    אהבתי את כל האאוטפיט, ויש לי את אותה הגופיה בשחור. אני בכלל לא לובשת אותה ועכשיו כשראיתי שיש אותה גם בניוד אני קצת מתבאסת ששלי שחורה )-:

    השבמחק
  4. נעליים מהממות, חוץ מזה זה נראה אאוטפיט נח ונעים לחם הנוכחיֿ

    השבמחק
  5. הלוק הזה מקסים! המכנס מחמיא לך מאוד והנעליים מושלמות. אהבתי:)

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top