יום רביעי, 15 בספטמבר 2010

פייבוריטס- המשך

התכוונתי לכתוב היום סוף סוף על ג'ייסון וו החביב, ואז רודרטה הגיעו ושיבשו לי את כל התוכניות. תראו בעצמכם:





















(מכאן)
זו ללא ספק הקולקציה האהובה עליי מכל השבוע שחלף, וככל שאני ממשיכה להתבונן בה יותר כך אני גם אוהבת אותה יותר ויותר. אין בה כמעט שום פריט שלא הצלחתי להתחבר אליו או שלא היה בו קטע מעניין. די סבלתי מכל הבדים השקופים הלבנבנים ועוד שיט נוסח אלכסנדר וונג שכיכבו על המסלול השבוע, ולכן זו ללא ספק היתה התצוגה המגובשת והמרעננת ביותר שראיתי. הקטע שהכי אהבתי בה קשור בעובדה שאפשר היה ממש לנחש את מקור ההשראה של הקולקציה מבלי לקרוא מילה לגביה. חלק מהבדים היו כל כך אותנטיים עד כי היה נדמה שהם באמת עשויים מעץ, וכל צבעי האדמה שעומדים לכבוש את החורף הקרוב, מככבים גם כאן והם כנראה ממשיכים איתנו הלאה לקיץ (וגם כאמור, הרבה לבן וכתום).

הקולקציה הזו היא שינוי די מהותי ביחס לקולקציות הקודמות של רודרטה (וגם ביחס לקולקציה המשעממת של רודרטה עבור טראגט) ואני מתחברת הרבה יותר ללוק הארצי והטבעי הזה, עם הגזרות המהונדסות והמגע מהסיקסטיז, מאשר לקו הרומנטי-אפלולי ששלט בעיצובים שלהם עד כה.

קצת מאחורי הקלעים:

שימו לב איך סרינה וויליאמס מנסה לשחזר את אותה הבעה תקועה שכה מזוהה עם אנה וינטור.


ורייצ'ל זואי ממשיכה בגישת האין יור פייס שלה עם עוד בירקין חמוד.


דיאן פון פירסטנברג האלילה אמנם כבר מתקשה לחייך בצורה אנושית, אבל זה לא מונע ממנה לפרגן.
(מכאן)

את הביקורת המלאה שלי על חלקו הראשון של שבוע האופנה בניו יורק תוכלו לקרוא כאן.

3 תגובות:

  1. משום מה לא רואים את כל התמונות /=
    ובקשר לפוסט הקודם שלך- את מדהימה! אין אני פשוט כל הזמן מנסה לעשות סדר בארון ואף פעם לא הצלחתי להגיד לעצמי חוץ מ"מה שלא לבשתי בשנה האחרונה.." וגם זה תמיד הייתי מוותרת לפריטים יפים..
    וממש עשית לי סדר בראש לקריטריונים!
    אז תודה ממש על השיתוף :)
    יום מקסים שיהיה

    השבמחק
  2. וואו. הווסט\מחוך הזה בכחול ולבן (על הדוגמנית הבלונדינית) נפלא! הייתי לובשת אותו בכיף.

    השבמחק
  3. הבלוג שלך פשוט מהמם:)

    http://thebrunetteworld.blogspot.com/

    xxx

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top