יום שבת, 11 בספטמבר 2010

שנה חדשה, התחלה חדשה

אם הימים האחרונים מהווים אינדיקציה כלשהי לגבי העתיד, אני מקווה שזה אומר שמצפה לי שנה מוצלחת ויציבה.



השנה הזו נפתחה עם בשורה גדולה כשגילינו שצחית החליטה לאמץ את שרי. הקלישאה הפכה למציאות כשהתברר לנו שלפעמים הפתרון הנכון ביותר באמת נמצא מתחת לאף.
מעולם לא הרגשתי אמביוולנטית יותר כלפי בשורה כפי שהרגשתי כעת: ברגע הראשון שמחתי על כך ששרי מצאה בית, ועוד אצל חברה טובה שבוודאי תסכים להעניק לי זכויות ביקור, ומיד אחר כך הדמעות התחילו לזרום מבלי ששמתי לב אפילו.
לעתים נדמה לי שאני כבר מתחילה להתרגל לרעיון ששרי עוזבת לבית שבו מאוד מצפים לבואה, ולפעמים כל כך עצוב לי שאני מתקשה לגרד את עצמי מהמיטה.
אני מניחה שזה טבעי להכיל כל כך הרבה רגשות בבת אחת, הרי לא כל יום מאבדים את החברה הכי טובה.
לשמחתי הרבה הרווחתי איתה כמה ימים נוספים של חסד, שלושה שבועות ליתר דיוק, ואני שומרת עליה עד תחילת אוקטובר- אז יחזרו צחית ובן זוגה מחופשה בחו"ל ויהיו מוכנים לפתוח את השנה החדשה כמשפחה.


כל התמונות האלה של שרי שצילמתי ביומיים האחרונים ישמשו לי כמזכרת כשהיא כבר לא תהיה כאן ויזכירו לי כמה אושר ושמחה היא הפיצה בבית. היא המתנה היפה ביותר שאי פעם זכיתי להעניק למישהו אחר.



רנה המקסימה תייגה אותי בפוסט לפני מספר ימים וביקשה שאענה על כמה שאלות שקשורות לאופנה, אז הנה ההזדמנות שלי לענות על כמה מהן:

ש'- מדוע החלטת לפתוח את הבלוג?
זה הרגיש כמו הדבר הנכון לעשות באותה תקופה. רציתי לעסוק בפן נוסף באופנה שלא בהכרח קשור לקניות ולרכישת בגדים חדשים, ומאחר שממילא תיעדתי את עצמי פה ושם במצלמת הסלולר- פתיחת הבלוג היה הצעד ההגיוני הבא. תמיד תיעדתי את החיים שלי במובן כזה או אחר, בין אם באמצעות תמונות או באמצעות רישום חוויות מרכזיות, וחלק מהמטרה בפתיחת הבלוג היתה לאפשר לי להמשיך ללכוד את הרגעים הטובים והיפים פחות שהופכים את החיים שלי למה שהם.




ש'- הבחנת בשינויים בעצמך מאז שהתחלת לעסוק בענייני הבלוגים?
אין ספק שהשתניתי רבות בשנה וחצי האחרונות. אני חושבת שאפשר לייחס את זה בעיקר לשינויים שעברתי בתקופה הזו ופחות להתעסקות הנקודתית עם הבלוג אבל הוא בהחלט השפיע על צורת הלבוש שלי, שהפכה להיות הרבה יותר מלוטשת כעת ביחס לנקודת ההתחלה. עצם העובדה שאני מסוגלת להרגיש מבוכה בגלל תלבושות שלבשתי בעבר ולעולם לא הייתי לובשת בשנית, כבר עשויה להעיד על כך שהתפתחתי ושהטעם שלי התגבש לכדי משהו הרבה פחות נסיוני.



ש'- באיזו עדשת מצלמה את משתמשת לצורך הצילומים?
קצת מביך להודות בכך, אבל המצלמה שלי ישנה ולא מקצועית בעליל (Canon powershot A630). בעוד שיתר הבלוגריות מפגינות את הרצינות הראויה למעמדן ומתהלכות עם מצלמות איכותיות, אני נותרתי מאחור עם המצלמה המסורבלת והכבדה שלי. נתן מגן עליה בחירוף נפש, אגב, וממשיך לטעון שהיא מצלמה מצוינת. אני מגלה קצת פחות להיטות לגביה ואני מקווה שיתאפשר לי להחליף אותה בהקדם, זה בהחלט נמצא בראש רשימת ה-To do list שלי. לשמחתי השכלתי לרכוש מנוי באתר אחסון תמונות שמאפשר לי לערוך אותן בצורה בסיסית (גם למידת פוטושופ נמצאת באותה רשימה) כך שלא יפלו באיכותן מתמונות בבלוגים אחרים, אבל אין ספק שיש כאן מקום להתמקצעות ולהתפתחות נוספת.



ש'- מהי ההשראה שלך באופנה?
קשה לי לענות על השאלה הזו מבלי לפשפש בתת מודע שלי (ומי יודע מה אמצא שם?). את ההשראה הבלתי מודעת שלי אני שואבת מבלוגים אחרים, מקולקציות חדשות של רשתות מובילות ומקמפיינים של מעצבים שאני מעריכה.
הבחירות המודעות שלי סובבות סביב הפריטים שאני קונה. אני לרוב מרכיבה תלבושת סביב פריט מפתח אחד שאני רוצה לשלב בהופעה או לפי החיבור בין שני פריטים שאני אוהבת ופחות לפי לוק שראיתי במגזין או תלבושת שלכדה לי את העין באחד הבלוגים למשל.



ש'- מיהם המעצבים האהובים עלייך?
אני משתדלת לשמור על ראש פתוח בעניין הזה, כי בכל שבוע אופנה מעצב עשוי להפתיע אותי או לאכזב אותי באותה מידה, ומעטים הם המעצבים שמגלים נקודות חוזק לאורך כמה עונות רצופות.
מבחינה פרקטית המעצבים שאני אוהבת הם מארק ג'ייקובס ודיאן פון פירסטנברג, והם גם אלה שמככבים במלתחה שלי. מעבר לכך שהם מעצבים פריטי מפתח שאפשר לשלב שוב ושוב, ניתן גם למצוא אותם ברשת במחירים סבירים.



ש'- אילו היית ניתנת לך האפשרות, מה היית מעדיפה להיות: דוגמנית, מעצבת אופנה, צלמת אופנה או עורכת אופנה?
התלבטתי בין צלמת אופנה לבין עורכת אופנה אבל אז הבנתי שלא באמת הייתי רוצה להתעסק עם קפריזות של דוגמניות או עם הלחץ של סגירת הגליון, כך שאני אצטרך לבחור שוב במשבצת שלי.


ש'- מהי הרשת האהובה עלייך?
למרות שאני ממעטת לקנות ברשתות, אני אצטרך להיות מאוד בנאלית ולבחור בזארה. בזארה יש את המענה הנוח ביותר לטרנדים, את הפריטים המדויקים ביותר ואת התמורה הרבה ביותר ביחס לסכומים שמשקיעים, וזאת למרות שלרוב לא מדובר בפריטים שמחזיקים מעמד הרבה שנים. נותר להם רק להשתפר בכל מה שקשור להיצע המידות והכל יהיה בסדר.

ש'- מיהי הדוגמנית האהובה עלייך?
כשישבתי עם צליל באחת ההזדמנויות ובהינו יחד בתמונות שצולמו בשבוע האופנה, היא ידעה לזהות מיד את כל הדוגמניות המובילות ולי לקח רגע להבין למה היא מתכוונת בכלל כי הייתי שקועה מדי בבגדים. אני אהיה בנאלית גם הפעם ואבחר בקייט מוס בזכות הנצחיות שלה במקצוע כל כך לא נצחי, אבל מעבר לכך אני די קלולס.

2 comments:

  1. רק רציתי לציין שלאחר מעקב אחרי הבלוג שלך, את בן אדם מקסים ובשביל הפמיניסטיות שמבינינו, בת אדם מקסימה!.

    שמחה מאוד שמצאת בית חם לשרי ועוד יותר כיף גדול בשבילך שזאת חברה טובה.

    חג שמח ושנה טובה.
    עלי והצליחי.

    השבמחק
  2. פשוט ילדה יפהפייה הגורה הזאת! איזה הבעות של בן-אדם יש לה. מרגש לראות את האהבה ביניכן ואני מקווה שהיא תקבל (ותעניק) לא פחות אהבה בבית החדש שלה. שנה טובה ומתוקה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top