יום חמישי, 9 בספטמבר 2010

ארוחות החג- חלק ב'







הליפגלוס הזה הוא ללא ספק הגוון היפה ביותר בעולם. שמו Apricot pie ובהתאם לכך הוא אכן נראה כמו פאי משמשים עם שימר זהוב עדין.

קיבלנו במתנה לחג את עציץ הפלפלים המקסים הזה. הוא היה יכול להיות אפקטיבי יותר אילולא הייתי רוסיה אבל בכוונתי לגדל אותו לתפארת כך או כך.


אין כמו פרחים של חג.



התפעלתי מהיכולת של הילדה המופלאה הזו לבצע התאמה בין צורות עוד בטרם מלאו לה שנתיים וחצי. סוג של גאון, אם תשאלו אותי.


אריאל נפעמת ובצדק מסרט הילדות האהוב עליי- ספייס ג'אם. מעבר לעובדה שצפיתי בו אינספור פעמים ואחזתי בקלטת הרשמית של הסרט (לפני עידן הסרטים הצרובים), היה לי גם אלבום מדבקות כמעט מלא ומשחק מחשב ששיחקתי בו גם שנים אחר כך.



הצטערתי שלא הצלחתי לתפוס זווית טובה יותר של התמונה כי הסיטואציה הזו חיממה לי את הלב: זוג צעיר בפוזה אוהבת, עם בת אחת שמתרוצצת בין הרגליים ועוד בת בדרך, שוכבים בנחת ומעלעלים בקטלוג של איקאה. הבורגנות והמשפחתיות במיטבה.





אדי, אחיו הבכור של נתן, חגג יום הולדת. לכבוד המאורע קנינו עבורו ג'קט דמוי עור חום בזארה שהתגלה כבחירה פנטסטית.


אני לובשת: חולצה- גאפ, חצאית- מארק ג'ייקובס, תיק- ניין ווסט, שרשרת- אנת'רופולוג'י, נעליים- ויויאן ווסטווד למליסה.

9 תגובות:

  1. היי לובה! אני מאוד מאוד אוהבת את הלוק שלך וגם איפור! פשוט מהממת! חג שמח! שנה טובה ומלאת סטייל ואופנה 3>

    רנה.

    השבמחק
  2. אהבתי מאוד את האוטפיט!
    האיפור פשוט מהמם גם בפוסט הזה וגם בפוסט הקודם של החג!

    בהזדמנות הזאת: שנה טובה! נהנית מאוד לקרוא את הבלוג שלך

    השבמחק
  3. רואים שהחצאית שלך היא לא סתם אלא של לא פחות ממארק ג'ייקוב :)

    אווטפיט כייפי ויפה!
    אני אוהבת את הנעליים האלה של מליסה, ממש ממש אוהבת.

    שנה טובה וחג שמח!

    שרונה

    השבמחק
  4. לובה איזה הורסת את! תמונות מהממות!

    השבמחק
  5. לבוש מדהים! כל הפרטים בו מדויקים.
    במיוחד אהבתי את החולצה.

    השבמחק
  6. מאוד אהבתי את האיפור ואת החצאית! מחמיא לך כ"כ מעל הברך.

    חג שמח ושנה מעולה!!!

    השבמחק
  7. פשוט אאוטפיט יפייפיה ! (:
    מדהימה כהרגלך ..

    השבמחק
  8. תודה יקרות! אם יש משהו משמח יותר מקבלת מחמאות- זה לקבל אותן בתקופת החגים.
    חג שמח!

    השבמחק
  9. לוק מושלם! את נראית ממש כמו דמות מנגה :.))
    שתהיה לך שנה נפלאה!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top