יום ראשון, 5 בספטמבר 2010

הצעת הגשה

לא אוהבת מארזי חג. לנצח אחשוב שמדובר ברירת המחדל עבור מי שלא באמת טרח והקדיש זמן למציאת מתנת חג ראויה.
מארזי חג בדרך כלל כוללים פריטים ריחניים כמו מלח אמבט, קרם גוף וסבון נוזלי, ובתור מי שאוהבת ריחות מאוד ספציפיים (ותעדיף תמיד דוש על פני אמבטיה), קשה לי להאמין שמארזי חג ב-39.90 ש"ח מהמשביר יצליחו לקלוע לטעמי.

מה שמזכיר לי, הבושם הבא שלי הוא מדאם של ז'אן פול גוטייה. כן, זה הבושם שאגנס דין האבהלולה מפרסמת לאחרונה. קשה לי למצוא ריחות בלתי נשכחים שגורמים לי לחזור ולהריח אותם שוב ושוב גם הרבה אחרי שריססתי אותם על פרק כף היד, ומדאם הוא ריח כזה. הניחוח שלו מאוד עז, כפי שאני אוהבת, ועם זאת מאוד מיוחד ולא פרחוני. לא לכל אחת, אבל בהחלט בשבילי.


You will be mine. לא את אגנס, אלא הבושם.

קיבלתי היום שני מארזי חג שהיו חסרי שימוש מבחינתי בכל הנוגע לתכולתם מכיוון שהאחד כלל אוסף שוקולדים שאני לא אוהבת והשני היה מורכב מריחות שאני לא מחבבת, הבונוס הגדול במארזים היו האריזות שלהם: האחת כרכרה לבנה וחגיגית, והשניה היא סלסלת קש קטנה אך תכליתית (וזה אפלו מתחרז, הידד!).
חיפשתי תקופה ארוכה פטנט עבור כל תיקי האיפור הקטנים שלי שיאפשר לי לרכז אותם במקום אחד במקום לסחוב אותם כמו נער כלים בכל פעם שאני רוצה להתאפר, והכרכרה נפלה למשבצת הזו בדיוק.
את סלסלת הקש הפכתי למקום אחסון הלקים שלי, כך שאוכל לדוג אותם בקלות מבלי שאצטרך להפוך את כל השידה.




ואם כבר אווירת ראש השנה, אז הלק הבא שמרחתי היום יהיה אידיאלי עבור ערב החג. כבר כתבתי עליו בעבר כשרק קיבלתי אותו, ונסיעת המבחן איתו היתה מוצלחת ממה שציפיתי. הגוון הוא- Let's do it in 3-D ועכשיו כשאני מביטה בציפורניים ההולוגרפיות והנאות שלי, בא לי לענות בתגובה "בוא, בוא!"
הלק תעתע אותי במבט ראשון ולא חיבבתי אותו, חשבתי שהוא שייך לזן השטני והשקוף שאני כה לא מחבבת. שתי שכבות והוא כבר היה אטום לגמרי, חשבתי לרגע שהמרקם שלו אפילו מעט מאט אלא שאז נוכחתי לגלות שהוא אכן מבריק ויפיפה.
הגוון מזכיר לי לילה נוצץ ומלא בכוכבים ואפילו החשש שהוא יהיה כסוף ומטאלי מדי התברר כמיותר- הלק נראה יותר שחור מכסוף, והוא לא מזכיר שום דבר שראיתי בעבר.
שאלתי את דעתו של נתן, רב אומן בתחום הקוסמטיקה. הוא הביט בי במבט חלול ווקבע נחרצות "הלק נראה כמו נייר שיוף".
לפחות הוא יצירתי.



השבוע עומד להיות קצר, תתעודדו.

6 תגובות:

  1. מאדאם בגרסה המקורית (EDT) או בגרסת ה EDP?

    אוהבת את הלק!

    השבמחק
  2. התקלת אותי. מה לעזאזל הסנפתי אתמול? נדמה לי שאת המקורית, הפחות מעוצבת והזולה יותר. הבקבוקון עולה רק 249 ש"ח לרגל החגים.

    השבמחק
  3. אוקיי, לרגע נבהלתי. המקורי בסדר גמור, החדש זוועתי.

    השבמחק
  4. לא הרחתי אותו אפילו, האריזה לא משכה אותי משום מה.

    השבמחק
  5. אוהו, יש לי את הבושם הזה.
    זה בהחלט בושם אחד הטובים ולמעשה, אני בבקבוק השני שלו . אני תמיד מגוונת בבשמים שלי, אבל בהחלט כמו שאומרים נשאבתי בקסמיו ובריחו החמץמץ. הרבה מחמיאים לי על הבושם וזה בהחלט אחד הבמשים עם הריחות הנועזים והטובים ביותר שהכרתי. ממליצה בחום!
    והלק לגמרי יפה,אני עדיין מחכה ללקים של MAC מהקולקציה שאמורה להופיע אוטוטו

    השבמחק
  6. הוא משגע! כל כך מיוחד.
    אני כבר מוכנה נפשית לקולקציה החדשה של מאק, הבוקר בסידורים חלפתי על פני מאק כמו שחרדי עובר על פני בחורה, העיקר לא להתפתות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top