יום שבת, 4 בספטמבר 2010

רוגע של סוף הקיץ

כשהקיץ נגמר, ומיטב השמלות כבר נשלפו מהארון יחד עם הרעיונות הטובים, כל שנותר לעשות הוא לחזור לנוחות שבלבישת מכנסיים וצבעים ניטראליים. נוח ורגוע, כמו ההרגשה ששולטת בי עכשיו, כשהחום הכבד כבר מאחורינו ונותר רק לסבול את השאריות שלו עד שנוכל להרגיש בהקלה אמיתית.




אם יש מחלקה שזארה מצטיינת בה במיוחד, הרי זו מחלקת מכנסי הנשים שלה (וגם הגברים, כפי שגילית לאחרונה). הגזרות שם תמיד מדויקות, האורך תמיד נכון, הם לרוב עשויים היטב והצבעים תמיד פרקטיים ועם זאת גם אופנתיים. זו הרשת היחידה שאפשר למצוא בה מכנסיים כל כך מדויקים ומחמיאים (גם באסוס, אבל שם המכנסיים תמיד יהיו יקרים וחסרים במלאי). גם חובבת שמלות וחצאיות כמוני מכירה בחשיבות של מכנס מחויט מחמיא ולכן אני מצטערת על כך שאין בזארה מבחר מידות גדול יותר, כדי שגם נשים מעט עגלגלות כמו אמא שלי למשל, תוכלנה להנות מהפריבלגיה של רכישת זוג מוצלח כל כך.






מילי והספה מדגימות את הצבע הנכון לחורף הקרוב.


אני לובשת: גופיה- דיאן פון פירסטנברג, מכנסיים- זארה, נעליים- מיו מיו, טבעות- וינטג', עגילים- מתנה מאמא, תיק- וינטג' מבלומינגדיילס, לק- בארי מ.- Mint Green (כמה מקורי!), אודם- Mac Gladiola


שבוע מוצלח!

13 תגובות:

  1. אהבתי,הצבעים מתאימים לך!

    השבמחק
  2. המכנס פשוט מדהים,הוא יושב עלייך בצורה מושלמת והגוונים האלה מאוד מחמיאים לעור החרסינה והשיער הכהה שלך.כבר הרבה זמן אני מחפשת מכנס כזה בדיוק,אני חושבת שאנסה את זארה בביקור הבא שלי בקניון.ד"א-החגורה באה עם המכנס?

    השבמחק
  3. אומרים שהקיץ הזה הוא הקיץ החם ביותר שהיה אי פעם במדינת ישראל... מקווה שלא נופתע בעוד איזה גם חום לא צפוי...

    אהבתי מאוד את הנעליים!! מאוד מיוחדות ונראות עלייך מצוין!

    השבמחק
  4. You look amazing on the third photo! I like this look :)

    השבמחק
  5. וואו הנעליים נפלאות! גם אני רוצה נעלים של מיו מיו :0)

    השבמחק
  6. טוב, אני צריכה לסגור את הפה לפני שנוזל לי כל הריר בגלל הנעליים האלה שלך... איך???...
    מבחינתי אפשר ללכת עירומה בחורף ולנעול את הנעליים האלה... מדהימות. תתחדשי ציידת שכמותך:)

    השבמחק
  7. אני הרוסה על הנעליים של מיו מיו! איפה רכשת אותם ובאיזה מחיר?

    השבמחק
  8. טלי- תודה סיסטר!
    ניצן- זה היתרון הנוסף במכנסיים של זארה- החגורות! הן תמיד טובות ואיכותיות, ואפשר לעשות בהן שימוש לא רק עם הזוג שנקנה.
    תודה בובה!
    lookinFab- זה בהחלט הרגיש ככה, מקווה שהרע מאחורינו. לתמיד!
    Sonidlo- Thanks! Stop by again! :)
    דנרה- לא עשיתי שימוש בלק הזה כבר כמעט שנה ולא ברור לי למה, אני ממש מחבבת אותו.
    שרונה- לא יכולה להאשים אותך, הנעליים האלה הן אוצר קטן :)
    ליליה- אם תהי מוכנה לצעוד בהן ערומה בחורף, אתן לך אותן במתנה D:
    אנונימי- הן עלו 150$ כולל משלוח, נקנו באיביי. מציאה לא רעה, נכון?

    השבמחק
  9. המכנס מהמם. הנעל הורסת!

    השבמחק
  10. נהרסתי מהאאוטפיט ומכל פריט בפני עצמו. הלפ.

    השבמחק
  11. ואו אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה , ענייני צבא שכאלה .
    אאוטפיט מוצלח ביותר !
    חחח אני עוד מתרגלת לרעיון שאת עם מכנסיים :)

    מהממת והלק ? הורס !!!!!

    השבמחק
  12. ואו אחרי הרבה זמן שלא הייתי פה , ענייני צבא שכאלה .
    אאוטפיט מוצלח ביותר !
    חחח אני עוד מתרגלת לרעיון שאת עם מכנסיים :)

    מהממת והלק ? הורס !!!!!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top