יום חמישי, 2 בספטמבר 2010

הגשם הראשון של שרי


אני תמיד שמחה לחשוף את הכלבים שלי לראשונה לחוויות ולמראות חדשים. אילו היה ניתן להשוות חוויות מהסוג הזה לאמהות, בוודאי הייתי מקבילה את זה להתרגשות שמרגישה אם שרואה את ילדה מתיישב בפעם הראשונה, עומד או הולך.
את פרדי זכיתי לחשוף לראשונה לגשם, מונה למרבה הצער זכתה להכיר את הגשם בלעדינו ובנסיבות פחות נעימות, אבל החיים של שרי הם כמעין דף חדש ולכן הכל חדש לה- אפילו ארובות השמיים.



אין כלבים שבאמת חוששים מהגשם, הם בסך הכל מחקים את ההתנהגויות של הבעלים שלהם. כשיצאנו לראשונה לחדר המדרגות לחזות בפלא הזה בתחילת ספטמבר, חששתי (וכנראה שגם לא האמנתי) לצאת לגשם ולכן גם שרי נשארה לעמוד איתי מתחת לגג, מהססת. רק כשהראיתי לה כמה נחמד הוא הגשם ויצאתי אליו בעצמי, גם היא חיקתה את ההתנהגות שלי והתחילה לשחק ולהתרטב בחוץ.


נדמה לי שצחקתי בקול רם כששמעתי את קולו של הגשם מבקע את דממת הבוקר בשניות הראשונות. אני לא יודעת מה מזג האוויר אצלכם, אבל כאן ליד הים ירד מבול של ממש ואפילו עכשיו יורדות טיפות.
אחד הדברים שאני אוהבת הכי הרבה בחורף זה כשאני יוצאת לטיול עם מונה ופרדי, אפילו בסופה, ושניהם נהנים ומתמוגגים מעוצמת הרוח. פרדי תמיד מרים את ראשו בגאווה וסופג את כל האוויר, כאילו שהוא מנסה להתגרות במזג האוויר ולהראות לו שלמרות גודלו- הוא לחלוטין גיבור.


הפסקת חשמל. ידוע שדרושות רק כמה טיפות של גשם כדי לשגע את המדינה. אני יושבת בסלון בלית ברירה ובחוסר מעש עם עיניים עצומות ומקשיבה לטיפות הגשם בהנאה גדולה.
בפנים עדיין חום אימים אבל בחוץ יש תחושה נעימה כל כך.

ואם כבר עסקנו בבשורות טובות:


זה קורה ב-2 לנובמבר. אתם מוכנים?
סופ"ש מקסים!

4 תגובות:

  1. נו אז היא רצה קצת בגשם? איזה קוקיות

    השבמחק
  2. היא היתה מבסוטה אפילו יותר ממני!

    השבמחק
  3. זה מצויין, גם החתולה שלי כזו, וזה כבר ממש דבר מגניב D:

    השבמחק
  4. איזה כיף, אני מתה על גשם=]
    כמה אהבה...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top