יום שני, 9 באוגוסט 2010

Shoe perfection





אני לא מחבבת את מותג האופנה Bebe, אני מודה. בכל פעם שיצא לי להיתקל בפריט לבוש או הנעלה של החברה הזו, חשבתי שהוא צמוד מדי, מבריק מדי או קצר מדי (ולפעמים כל התשובות היו נכונות), והפלטפורמות של הנעליים תמיד נראו לי גסות וצעקניות מדי.
העובדה שקים קרדשיאן נבחרה לאחרונה לשמש כפרזנטורית של החברה בוודאי לא מועילה לתדמית היוקרתית שלהם וגם העובדה שהמוצרים של Bebe כל כך מתומחרים בארץ ביחס למחירים המקוריים שלהם בארה"ב- לא מוסיפה לאטרקטיביות שלהם בעיניי.
אבל למה לי להיות פולניה ולהתרכז בכל מה שאני לא אוהבת במותג הזה, בעוד שארון הנעליים שלי התברך לאחרונה בזוג חדש ומושלם מתוצרת Bebe?
מזמן כבר רציתי זוג סנדלים עם הרבה רצועות ורצוי גם כאלה אלכסוניות. אמנם חיפשתי במקור נעלי רצועות צבעוניות אבל כשראיתי את הזוג הזה הגעתי למסקנה שאי אפשר לטעות עם צבע ניטראלי ומשגע כמו זה.
החיבור של הרצועות בין קדמת הנעל לבין העקב הוא לא פחות מגאוני בעיניי ואם תוסיפו לו את המחיר ההוגן תקבלו זוג נעליים אהובות.
הנעליים האלה קולעות לקטגוריה "הידד ללובה", דוז פואה!

8 תגובות:

  1. נראות יפות ומאד נוחות.... אפשר לדעת מהו המחיר ההגון ? :)

    השבמחק
  2. וואו לובה,הן פשוט הורסות!
    כל הכבוד על המציאה,300 ש"ח זה שיחוק של ממש.
    תתחדשי :)

    השבמחק
  3. אם את עדיין מחפשת צבעוניות, יש את אלו ניין ווסט:
    http://www.ninewest.com/Stellen/4560810,default,pd.html?cgid=5241464&itemNum=114&variantSizeClass=&variantColor=BLKBKPA

    אחותי התחדשה גם בלבן וגם בצבעוני. הן מקסימות על הרגל.

    השבמחק
  4. תתחדשי, אבל אני לא התחברתי.
    קשה לי עם עקבים דקים, וגם עם רצועות שחותכות ומקצרות את הרגל (בכל זאת, כל סנטימטר אצלי חשוב).

    השבמחק
  5. !מהממות אמנם סוליה דקה מאוד זה לא אני אבל הן יפהפיות. תתחדשי!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top