יום שבת, 14 באוגוסט 2010

Can't wait

אם חשבתם לרגע שמאק לא ישלפו את כל התותחים הכבדים לרגל קולקציית דיסני שלהם, חשבו שנית: לכבוד השקת טרום הבכורה של הליין החדש , הוטסו בלוגריות איפור מובילות לאולפנים של דיסני בדרום קליפורניה וזכו ליום כיף נהדר עם מוצרי האיפור של מאק ודמויות דיסני-






והנה כמה סווטשים שאהבתי ונוספו לרשימת ה-must buy שלי, ברגע שהקולקציה נוחתת בארץ (הותרו לחשיפה רק היום, ה-15.08.10)-



(ליפגלוס Hot house)



(שפתון Toxic tale)



(סומק Bite of an apple blush)




(צללית מינרלית Who dares)





(לקים לפי סדר הופעתם משמאל לימין-Bad Fairy, Formidable!, Mean & Green)



(ליפגלוס Wicked ways)



(שפתון Heartless)

וזהו, את תת הקולקציה הרביעית לא אהבתי בכלל.
כל התמונות והסווטשים נלקחו מבלוג האיפור הנפלא הזה

8 תגובות:

  1. זה כזה חמוד!
    אני מסוגלת לקנות את זה רק בגלל הציורים שיש על המוצרים

    שבוע טוב,מוזמנת

    השבמחק
  2. ראיתי את כל הסווטצ'ים הבוקר.כבר הכנתי רשימת קניות. בהחלט קולקציה גדולה מאוד שכל אחת תוכל למצוא משהו בשבילה.
    אבל לפני הקולקציה הזאת יוצאת עוד קולקצית חתולים. גם מהממת.

    השבמחק
  3. יש לי רק מילה אחת להגיד - מהמם!!!
    מעניין מתי זה מגיע לניו יורק, אני חייבת לבדוק.

    השבמחק
  4. נעה- אינדיד
    ליאור- גם, ולמרבה המזל גם (רוב) הקולקציות מהממות!
    מרינה- חתולים?? די..אני לא מעודכנת (ואולי טוב שכך).
    דוגמנית- לדעתי בארה"ב זה מגיע חודש לפני כל העולם אז אני מניחה שתחילת-אמצע ספטמבר? זה ממש בקרוב כשחושבים על זה.
    מיס קאופמן- אני כבר מגהצת את שמלת הניצנוצאז' לכבוד האירוע באולמי רינה באשדוד.

    השבמחק
  5. יש בעייה בתמונות! לא רואים אף אחת...

    השבמחק
  6. טוב, בקולקציה הזאת בהחלט יש כמה פריטים שחייבים להיות שלי... :)

    יש לך מושג מתי היא מגיעה לארץ?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top