יום שני, 30 באוגוסט 2010

שמחות קטנות

אין לי הרבה התחדשויות לאחרונה, מה שבהחלט לא אופייני לאוהבת ריגושים חדשים כמוני.
בהיעדר התחדשויות גדולות, תמיד אפשר למצוא סיפוק בהפתעות קטנות, ואין כמו איפור ורדרד ולקים חדשים ונוצצים כדי לשוב ולהתרגש כמו ילדה קטנה:




את האיפור קיבלתי בהחלפה.
גווני הלקים: Let's do it in 3D (לא הייתי יכולה לחבר ללק שם מוצלח יותר בעצמי) ו-Electric Lilac.

בנוסף, קיבלתי גם את הסומק הזה:

(מכאן)
Blush Ombre- Azalea Blossom. חלמתי על הסומק הזה בגרסתו האפרסקית חודשים אבל הטירוף סביבו באיביי מנע ממני לרכוש אותו עד עכשיו. בגלל הביקוש הגבוה של המוצר, מוכרים שהצליחו לשים את ידם עליו החלו לתמחר אותו ב-80$ לכל הפחות. לשמחתי יש אנשים טובים באמצע הדרך, והבחורה שהכרתי באתר ההחלפות העדיפה לשלוח לי אותו במקום לנסות להרוויח עליו קופה נאה באיביי.
יש לי מיגרנה איומה מאז תחילת הבוקר, דווקא בתקופה שבה יש לי הרבה מה להספיק עד לחגים.
לרוב אני מייחסת מיגרנות למצבים של לחץ אבל הפעם אני חושבת שהגורם המרכזי הוא מחסור של שינת לילה טובה כבר כמה יממות ברצף.
אני נמצאת בתקופה לחוצה אבל אני לא מרגישה את הלחץ על בשרי, כנראה כי אני סוף סוף נמצאת במקום שבו אני אמורה להיות, וזה מרגיש נחמד.
אין באמת עיתוי מוצלח למיגרנה ולכן אני מקווה שהיא תחלוף במהירות כדי שאוכל להשלים פערים הכרחיים בעבודה בימים הקרובים.

כשנשברתי מוקדם יותר היום ופרשתי לשנ"צ חירום (שנ"צ חירום הוא פתרון מיידי עבור מקרים שבהם אני לא יכולה להחזיק את הראש בכוחות עצמי והקיבה שלי מתהפכת), שרי הקטנטנה באה לשכב לצדי, ממש בין הזרועות שלי, וזו היתה הפעם הראשונה שכדור האנרגיה הזה באמת הצליח להירדם איתי. היא תמיד רגישה במיוחד לכאבים שלי, ואפילו לא כעסה עליי על כך שלא יכולתי להוציא אותה לטיול נוסף.
כנראה שיש אמת בגישה האופטימית הזו של חלקכם ובכל סיטואציה יש נקודות אור.

6 תגובות:

  1. הכל נורא חמוד!
    מחכה בקוצר רוח לסווטצ'ים של הלקים...
    ותרגישי טוב. מיגרנות זה זוועה.

    השבמחק
  2. עסוקה במיוחד? איך בחורה שלא עובדת יכולה להיות עסוקה במיוחד? קניות?!

    השבמחק
  3. קניות ואמבטיות שוקולד. קשים הם חייה של אשת האוליגרך.
    אה, לא רגע..אני בכלל אשת עתודאי.
    אני עובדת, אנונימי יקר, עובדת כבר תקופה ארוכה.

    השבמחק
  4. 80$?? מי ישמע
    תרגישי טוב :)

    השבמחק
  5. עובדת במה?

    השבמחק
  6. עצמאית, יש לי כרגע ארבעה לקוחות בתחום התוכן והכתיבה שתופסים חלק מכובד מסדר היום, ואני אמורה לצלול לתוך שני פרויקטים נוספים בקרוב. כותבת ברבאק ומקווה להתפרנס בכבוד.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top