יום ראשון, 29 באוגוסט 2010

פסט..פסט..

אסוס, כפרה עליהם, החליטו לפנק אותנו בסייל על קולקציית החורף החדשה (והמדהימה, יש לציין) ב-15% הנחה. כדי לממש את ההנחה יש להקיש את הקוד AWSTYLE15 בצ'ק-אאוט.
אחרי שביקרתי היום שוב בזארה אני לא מצליחה להחליט אם אני חומדת יותר את הקולקציה שלהם או של אסוס. קורבן אופנה.





המחירים באתר טיפה גבוהים ביחס לעונת חיסול המלאי אבל ממוצעים ביחס למחירים ברשתות שאנחנו מכירים.
כדאי לשים דגש מיוחד על השמלות באתר, אשר לרוב מתגלות כסיפור הצלחה גדול, ובעת ההזמנה מומלץ תמיד לבחור במידה גדולה יותר (במיוחד אם אתן מתלבטות). אני תמיד מזמינה מידה 8 למרות שזו לא המידה המדויקת שלי במקומות אחרים וזו תמיד התגלתה כבחירה נבונה.
באופן כללי המידות הן נקודה לחיוב באתר: מידות פטיט, מידות פלאס סייז, בגדי הריון (ויפים!) ומבחר גדול של מידות "סטנדרטיות", באסוס יש הכל לכולן.

הקושי היחידי במציאת שמלה מוצלחת הוא בזיהוי הפוטנציאל שלה, שלא תמיד בולט לעין באתר, כנראה בגלל המבחר הגדול. פעמיים הזמנתי שמלות מהאתר במחשבה שהן פשוטות ובסופו של דבר הופתעתי לטובה הן מאיכותן והן מהאופן שבו הן מונחות על הגוף.
יש כבר שמלה אחת שאני זוממת עליה לעונת המעבר, וכולי תקווה שהמבצע ימשך עד החגים כדי שאוכל לקנות אותה.


לצד כל הטוב באתר יש גם את הרע והמכוער (הפעם זה בא ביחד). הרתמה שאתם רואים כאן, מופיעה בנגזרותיה השונות במחלקת התכשיטים באתר. אני מצליחה להסתדר עם הרתמות שמקשרות בין פרק כף היד לאצבעות, אבל הטרנד בגרסתו הנוכחית מעורר בי קונוטציות מיניות ושוביניסטיות בלתי נעימות. וזה גם מכוער, כבר אמרתי את זה?
בינתיים המרוויחים הגדולים מהטרנד הזה הם הכלבים שלי.

3 תגובות:

  1. גם אני שמתי עין על התיק הזה - אבל הוא לא נראה לי נוח לנשיאה ללא רצועת הכתף שלו...הוא גם מאוד דומה למשהו שהיה בסייל של הקיץ, עוד יותר דומה לתיק של ניין ווסט מהעונה, ואותו כבר אפשר לרכוש בארץ. ועוד בצבע אפור מהמם!

    אחחחח

    השבמחק
  2. דווקא אהבתי את הריתמה בונדג' שיק. לא רואה איך זה שוביניסטי יותר מגרביוני רשת או נעלי עקב. מצד שני - רגישויות פוליטיקלי קורקט זה לא אני, אז מי יודע, אולי יש כאן משהו שאני מפספסת...

    השבמחק
  3. חן- ראיתי שגם בזארה יש עכשיו משהו דומה באפור מהמם, למרות שיש לי כבר שניים אפורים מהממים וצהוב מוצלח לעומת זאת אין לי :)
    Vanity girl- אני מניחה שגרביוני רשת וריתמות מעוררים קונטציות דומות (לא אתייחס ברשותך לנעלי עקב כי אני משוחדת), אבל הרתמות ממש כעורות בעיניי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top