יום רביעי, 25 באוגוסט 2010

שתי חנויות וירטואליות מוצלחות

עברה תקופה ארוכה מאז שהפינה הזו הופיעה לאחרונה בבלוג. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בעובדה שאני משתדלת לא לשמור אמונים למוכרים מסוימים, מוצלחים ככל שיהיו, אלא תמיד ממקדת את החיפוש שלי בהתאם למה שרלוונטי עבורי ולמה שאני מעוניינת למצוא.
יחד עם זאת, לאחרונה נתקלתי בשתי חנויות וירטואליות שהותירו בי רושם מאוד חיובי. על אחת מהן אני יכולה להעיד באופן אישי כי הזמנתי ממנה והייתי מרוצה, מהחנות השניה אמנם טרם הזמנתי אך אני משוכנעת שאתקן את הנזק ברגע שיתאפשר לי (הלו? משכורת?)

תכירו:
Vintageartjewelry- במשך תקופה ארוכה חשקתי בטבעת זהב מעוצבת. הפטיש שלי לדברים מיוחדים גרר תגובות פיהוק לנוכח רוב הטבעות שבהן נתקלתי והיתה רק טבעת אחת שכבשה אותי ושקלתי להזמינה והיא שייכת למעצבת ישראלית. המעצבת הזו, איך לומר את זה בעדינות, לא התגלתה כאהודה במיוחד בקרב הרבה מלקוחותיה ולמרות הביקורת השלילית החלטתי לנסות ליצור איתה קשר ולראות כיצד תגיב אליי. אחרי שהתברר לי כי יש אמת בפרסום השלילי שקיבלה ואחרי שגם אני זכיתי לקבלת פנים קרירה למדי, החלטתי להניח לפנטזיות על הטבעת הזו ולחזור למקורות- כלומר לתכשיטי וינטג'.

צמד המילים Art deco הביאו אותי לחנות וינטג' מקסימה עם אוסף התכשיטים המרשים ביותר שראיתי. מרבית התכשיטים בחנות עשויים זהב 18 קארט, מרביתם חתומים ורובם גם משובצים באבנים אמיתיות. מה שהפליא אותי בחנות הזו היא התמחור הנוח של כל התכשיטים (יש לומר שמרבית התכשיטים שם הן טבעות)- המחירים נעים בסדר גודל של 150 ש"ח עד 200 ש"ח עבור הפריטים הייחודיים יותר.
מרבית הפריטים הם משנות ה-60' אבל אפשר למצוא שם גם פנינים משנות ה-40' וה-20' ואפילו התמחור שלהם הוא כאמור נוח מאוד (בעוד שבגדים מהתקופה הזו עולים בד"כ הון עתק).

יצאתי בנזק של 300 ש"ח כולל עלות המשלוח עבור שתי טבעות זהב אהובות שרכשתי.
את המשלוח קיבלתי באמצעות דואר רשום לאחר כשלושה שבועות. זה נחשב פרק זמן ארוך יחסית אך בהחלט סביר ושווה את הסבלנות. שתי הטבעות היו ארוזות היטב בשתי קופסאות תכשיטים חמודות וניכר כי המוכרת מתאמצת להיות אדיבה ומשקיענית ועל כן האריזות נראו מאוד אסתטיות ונעימות.
חשוב גם לציין כי בחנות הזו מציעים 10% הנחה על הרכישות הבאות וישנן הנחות במשלוח עבור מי שמזמינה יותר מטבעת אחת. מומלץ בחום.




Sraider1002- עדיין בתחום האקססוריז, רק שהפעם באיביי. בחנות הזו תוכלו למצוא מבחר רנדומלי למדי של נעלי מעצבים (הרנדומליות באה לידי ביטוי במידות בעיקר) ודגש מיוחד על תיקים מעוצבים במחירים נוחים יחסית. הדובדבן של החנות הזו הוא תיק מקורי של שאנל ב-1300 ש"ח (אוהדי שאנל יעידו כי מדובר במחיר נמוך בצורה מפתיעה) ותוכלו למצוא בו גם תיקים של פורלה, Coach, סלבטורה פראגמו ועוד ועוד. בחנות גם ניתן למצוא מבחר איכותי מאוד של תיקי וינטג' במצב טוב לצד השמות המפורסמים, מרשימים לא פחות מההיצע השני.

העלות הממוצעת של התיקים תנוע בין 350-450 ש"ח (יש גם בפחות), מחיר סביר ביחס לתמורה שמקבלים. כמובן שיש את סקאלת המחירים הגבוהה יותר שמתייחסת לתיקים של שאנל וחבריהם והיא כבר עשויה להגיע לעלויות של 600 ש"ח ומעלה.
נדמה לי שאם כבר אתן מרשות לעצמכן להתפנק אחת לחודש בקניות- מוטב להשקיע ולבחור תיק קלאסי שילווה אתכן למשך תקופה ארוכה.

החנות הזו מאוד מבוססת וותיקה במונחים של איביי. מאז הקמתה היא זכתה לעשרות אלפי פידבקים שהיו חיוביים ברובם והיא מדורגת בצורה מעולה ביחס למוכרים אחרים. לא הייתי מטילה ספק בנוגע לאותנטיות של התיקים, מה גם שהמפרט שלהם מצביע על כך שמדובר בתיקים אמיתיים ולא בזיופים, ולרוב הם גם כוללים הוכחות אותנטיות למען שלוות הנפש.
טרם הזדמן לי לבצע שם הזמנה כאמור, אבל אני מקווה שאוכל לעשות זאת בקרוב.

החגים מתקרבים אז מותר להתפנק, לא?
הפי (כמעט) סופ"ש!

2 comments:

  1. אהבתי את מה ששמת פה! ממש! thanks for sharing :)

    השבמחק
  2. נחמד להכיר עוד חנויות. תודה ותתחדשי על הטבעת היא מקסימה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top