יום שלישי, 17 באוגוסט 2010

ההזמנה הראשונה שלי מאורבן אאוטפיטרס

קיבלתי הבוקר את ההזמנה הראשונה שלי מאורבן אאוטפיטרס. אני מניחה שכבר כולכם שמעתם שהם התחילו לאחרונה לשלוח את מוצריהם לארץ, ואני גם לא אלאה אתכם בפרטים הטכניים הקשורים בהזמנה באתר כי בדיוק בשביל זה כתבתי את הכתבה הזו עבור נענע (מה שמזכיר לי, איך אתם מסתדרים עם מדור הלייפסטייל החדש באתר?).
מנקודת מבט אישית יותר אני יכולה לציין שהמבחר באורבן לא הרשים אותי במיוחד ואם לשפוט מהביקורות, עושה רושם שגם איכות הבגדים והאקססוריז באתר לא מפילה מהרגליים.
הערתי על כך בכתבה ואני אמליץ על כך שוב- רצוי להסב תשומת לב מיוחדת לביקורות שמשאירים הגולשים. אם סינדי מאוקלהומה חשבה שהטבעת שקנתה נראית זולה במציאות או קרלה מאלבמה גילתה שהנעליים שהזמינה כהות יותר במציאות- יש בסיס להאמין שגם אני אחשוב כך במבחן התוצאה (למרות שידוע שבאשדוד האנשים הרבה פחות קטנוניים ביחס לשאר ערי העולם).



שלא תבינו אותי לא נכון, אני דווקא די מרוצה מההזמנה האחרונה שלי. השורט מתוק להפליא ואני ממש אוהבת את גימורי ה-Scallop האלה שחיפשתי כבר תקופה ארוכה. למרבה המזל, השורט גם לא קצר מדי בדומה להרבה שורטים יפים אחרים שהיו לי ולכן אני יכולה להתהלך בו מבלי להרגיש שאני עושה מעשה מגונה בציבור.
שמחתי ששמתי לב לביקורות והזמנתי מידה 4 אמריקאית למרות שזו לא המידה האמיתית שלי (מידה 4 היא המקבילה ל-38 אירופאית). שמתי לב שהרבה מהמידות שמופיעות באתר לא נאמנות למציאות ובפועל הן קטנות באופן משמעותי מהסימון שלהן.
באופן כללי המידות באורבן אאוטפיטרס הן קשקוש אחד גדול. מילא שאין שם מחלקת פלאס סייז ראויה כפי שיש באסוס, הרי שהמידות מגיעות רק עד לארג' (וכאמור- רוב הסיכויים שהלארג' הוא לא באמת לארג') ואין שום סימון היקפים או שום אינדיקציה לאופן שבו הבגד יהיה מונח במציאות.



היתרון המשמעותי ברכישה באתר- דמי המשלוח הזולים (וגם גישה לנעליים של ג'פרי קמפבל, לחובבות הז'אנר). עשרה דולרים בלבד יעלו לכם דמי המשלוח על כל רכישה שתעשו באתר, מה שאומר שבניגוד לאתרים אחרים שכביכול שולחים לישראל- כאן אין צורך לשבור את הראש ואפשר להזמין בנחת מבלי לחשוש שהעסקה תתייקר באופן משמעותי.
החבילה שלי הגיעה עם שליח עד הבית ולא התבקשתי לשלם מסים נוספים. יחד עם זאת, סביר להניח שתהיינה הזמנות שבהן אתבקש לשלם עלויות מכס, אז רצוי לא לגלות שאננות ולקחת את זה בחשבון.
האם אני אזמין שוב מהאתר? כן, למה לא.

ואפרופו התחדשויות חמודות, אז הבוקר גם קיבלתי חצאית של הייץ' אנד אם מהחלפה שביצעתי באתר המשונה Allbo.
מדובר בחצאית קצרה בגזרת טוליפ בצבע כחול ואני ממש מרוצה ממנה. קיבלתי אותה חדשה דנדשה עם הטיקט, שזה בונוס בפני עצמו. אז הנה, גם אני התחדשתי בפריט מהייץ' אנד אם ישראל, אפילו מבלי לבקר בעזריאלי.


ולסיום, רציתי להמליץ על לק חדש שמאוד אהבתי מהקולקציה ההולוגרפית של צ'יינה גלייז-



(בתאורת החדר)


(עם פלאש)


(מכאן)

הגוון הוא FYI (כל הקולקציה מתהדרת בקיצורים אמריקאיים מטופשים, מזל שהגוונים של הלקים מחפים על זה). הגוון שלו מאוד טרנדי ומתכתב עם אופנת הניוד שפלשה גם לטריטוריית הלקים. הוא נע בין אפרפר לבז' בהיר ויש בו משהו קצת חולי. הגוון מאוד נעים בפני עצמו אבל האפקט ההולוגרפי שלו הופך אותו מסתם לק אנמי ללק עם טוויסט.
ההולוגרפיות של הלק לא באה לידי ביטוי כמו בלקים אחרים בקולקציה, כנראה בגלל הגוון הניטראלי שלו אבל בתנאי תאורה מסויימים עדיין אפשר להבחין באפקט המופלא הזה שאני ממש מחבבת.
אני לא יודעת אם אני מרוצה כל כך מהלק כי הוא הראשון שמרחתי אחרי שקיצרתי ועיגלתי את הציפורניים שלי (ואני ממש מבסוטה מהעניין) או כי אני באמת אוהבת אותו, אבל אני נוטה להאמין ששתי התשובות נכונות.

7 תגובות:

  1. אין על אורבן! כבר מעל שנה וחצי אני מזמינה מהאתר ומרוצה מאוד. אני דווקא גיליתי שהתגובות יכולות לבלבל אבל הן בהחלט נותנות מידע שימושי וחשוב. עוד לא יצא לי להשתמש בשירות המשלוחים שלהם לארץ כי יש לי אלטרנטיבות אחרות יותר טובות.... מבחינת ממשק האתר קצת מפגר מאחור, יותר נוח לי לעבוד עם זה של אסוס. אגב, את מגיעה למסיבת הבלוגרים מחר?

    השבמחק
  2. היי
    מדוע לא התבקשת לשלם מיסים נוספים? זה לא תוספת גורפת על כל הזמנה מעל 50$?

    תודה

    השבמחק
  3. תמר- אני נשארת נאמנה לאסוס, לא יעזור כלום. תמיד העדפתי בריטים.
    אני לא מגיעה מחר למסיבה..אני לא הטיפוס למסיבות ולאירועי בלוגרים.
    הילה- היי! ההזמנה שלי עלתה 50$ או 52$, אז אני מניחה שזה לא קריטי. קרה גם שביצעתי הזמנות גבוהות בהרבה מאסוס ומעולם לא התבקשתי לשלם מכס. לעומת זאת, קרה שביצעתי הזמנות בגובה 150 ש"ח (כולל משלוח) ובכל זאת חוייבתי במכס.
    קשה לדעת.
    לפעמים הם לא שמים לב, לפעמים הם אפילו מחייבים סתם.
    לכי תתווכחי איתם.

    השבמחק
  4. איזו בשורה! משום מה הייתי בטוחה שהם לא שולחים אלינו... מגניב!

    השבמחק
  5. הזמנת דברים ממש יפים=] תתחדשי
    וגם מברוק על הכתיבה בנענע=]

    הלק מקסים! אני חומדת...

    השבמחק
  6. היי לובה,
    רק רציתי להסב את תשומת ליבך, ותשומת ליבן של שאר הקוראות לחרפה של אורבן אאוטפיטרס. הם יצאו בקמפיין מחריד ומזעזע לפני כמה חודשים, המציג נערה רזה עם טי שירט צבעונית עליה כתוב "eat less"
    חבל, באמת חבל, להשקיע כסף בחברת בגדים שמנצלת את גל מיפת האנורקסיה בשביל ליצרו הייפ תקשורתי.
    וביננו, את הבגדים האלו את יכולה למצוא גם בחרות אחרות, באיכות יותר טובה, בפחות כסף.
    http://www.huffingtonpost.com/2010/06/03/eat-less-urban-outfitters_n_598904.html

    אני החרמתי כבר מזמן.

    השבמחק
  7. כמה זמן בערך לוקח להזמנה להגיע לארץ?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top