יום שישי, 13 באוגוסט 2010

לאן נעלמה המוזה?



הגיע השלב הזה בקיץ שבו אני מרוקנת את הארון שלי, על כל הבגדים שנפלאים שיש בו, ולא מוצאת שום דבר ללבוש. שום דבר לא נראה מרגש, מורכב או מעניין מספיק ונדמה לי שכל מה שאני מנסה להרכיב היה נראה טוב יותר עם ג'קט, קרדיגן או סתם צעיף.
זכור לי שגם בשנה שעברה, בערך באותה תקופה בקיץ, הרגשתי את התסכול המוכר הזה שחוזר ומציף מחדש בכל קיץ.
אני מניחה שההרגשה הזו טבעית בעולם שמסתכל כל הזמן קדימה, כי הרי למרות שבחוץ עדיין חם ודי נורא, מנטאלית אנחנו כבר עמוק בתוך השכמיות, המגפיים והצעיפים של חורף 2011.

בחיפושים שלי אחר משהו ישן-חדש ומעניין, נתקלתי בחולצה הזו של לאנווין, שזכיתי בה בביד מטורף באיביי לפני יותר משנה והיא היתה פריט המעצבים הראשון שלי. היא עלתה לי 250 ש"ח כולל עלות המשלוח וכשקיבלתי אותה יחד עם תווית המחיר השערורייתית שלה, אני זוכרת שהסמקתי מרוב מבוכה.
יחד עם החולצה הזו קיבלתי במתנה גם חגורה לבנה של הייץ' אנד אם שהפכה ברבות הימים לחגורה הכי שימושית שלי למרות פשטותה, ואולי בזכותה.
היום החגורה הזו כבר איננה לאחר שנשחקה משימוש אינטנסיבי מדי אך זו ללא ספק אחת הקניות המוצלחות שלי דאז.
נדמה לי שאז גם גיליתי כמה קל למצוא תמורה אמיתית לכסף שלך, אפילו בדמות פריט מעצבים, ברגע שמכוונים למשהו מסוים ויודעים איך לחפש אותו.
לא ידעתי ליישם את זה כמו שצריך בתקופה ההיא, אך נדמה לי שהיום העליתי את המטרה הזו לרמה של מנטרה והיא הפכה לכלל המנחה שלי בכל הנוגע לקניות. זה לא משנה אם קונים בזול או לא- העיקר לקבל תמורה הוגנת למה שמשלמים.



אז את התלבושת שלבשתי היום, בניתי כאמור סביב החולצה הרכה והנעימה הזו. גיליתי שנוח לברוח לצבעים ניטראליים כשאין חשק להרכיב משהו שדורש מאמץ רב יותר. צירפתי לה את החצאית של BCBG, שהיא פריט מאוד פרקטי בזכות הכיסים הגדולים ומאוד מגוון בזכות הצבע הנקי, וגיליתי שהם די דומים מבחינת האופי הדקיק והקליל שלהם ולכן נראים טוב יחד.



אני לובשת: משקפי שמש ונעליים- סלבטורה פראגמו, תיק- דיור, חצאית- bcbg, חולצה- לאנווין, שרשרת- אנת'רופלוג'י.

6 תגובות:

  1. אאוטפיט פשוט מקסים! החולצה יפהפיה, איזה כיף לך שמצאת אותה!
    השילוב שלה עם החצאית מושלם ממש.

    השבמחק
  2. נורא אהבתי את החצאית, ובשרשרת התאהבתי.... אאוטפיט מקסים

    השבמחק
  3. מדהים, מדהים, מדהים.
    את נראית נפלא בגוונים הרכים האלה.

    השבמחק
  4. את פשוט מהממת ושיקית! אהבתי את כל בחירות הבגדים והצרוף פשוט מוצלח ממש!

    שרונה

    השבמחק
  5. מאוד אהבתי את השילוב צבעים ואת החצאית, זה ממש מגניב ונוח כשיש כיסים בשמלה או בחצאית .

    השבמחק
  6. מקסים ביותר! החולצה רומנטית ורכה, בדיוק כמוך. מוזמנת לבקר, לירז

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top