יום רביעי, 11 באוגוסט 2010

במגרש הביתי

הבלאק נפתח השבוע באשדוד, וההזמנה הלא צפויה שקיבלתי לערב ההשקה של המסעדה גרמה לי להקדים את הדייט שלי עם ריטה, שבלאו הכי תוכנן להתקיים בבלאק, ולקיים אותו בחברתם של בלוגרים, עיתונאים ואשדודים מיוזעים.
לא היה לי הרבה מה לתרום לדיון ההמבורגרים, מבחינתי השילוש הקדוש בלאק- אגאדיר-מוזס שווים באיכותם ובטעמם ובוא נודה באמת- גם לאכול במקדונלדס אין לי בעיה, כך שאני לא אנינת טעם במיוחד.

למרות הבחירות הקולינריות הבלתי אריסטוקרטיות שלי, אני ידועה כחובבת המבורגרים גדולה, ולמעשה, המבורגרים הם צורת הבשר היחידה כמעט שיוצא לי לאכול בימים כתיקונם.
אני לא בטוחה אם הבלאק יצליח להפוך לברירת המחדל שלי בכל הנוגע לבילויים האשדודים הדלים שלי גם ככה, אולי כי התאכזבתי לגלות שגם הסניף הזה כשר, אבל אין ספק שהמקום יצליח להתברג לאחת מהבחירות הראשונות שלנו.

עוד לפני שהגענו למקום, התנהגתי בפולניות אופיינית והזהרתי את ריטה שאני לא אוהבת השקות ולכן אם האירוע יתברר כעמוס או קלסטרופובי מדי- אנחנו בורחות משם לגמברינוס.
למרבה המזל האירוע תוכנן בצורה טובה מכפי שציפיתי, למעט המקרה שבו אחת המארגנות היתה על סף התמוטטות עצבים כשצץ משבר קטן בסידורי הישיבה.
למרבה האירוניה לא הצלחתי להנות מהאוכל באותה המידה שבה נהניתי מהחברה ומהאווירה. זה לא שהוא לא היה טעים, פשוט גיליתי שקשה להעניק לאוכל את היחס הראוי לו כשחם, כשיושבים צפופים וכשמנסים לנהל כמה שיחות במקביל.

מאוד הופתעתי כשגיליתי כמה צחי בוקששתר חבר'מן ומדבר בגובה העיניים. לא היתה טיפה של התנשאות או חוסר עניין בהתנהלות שלו מול יושבי המקום. הוא גם האדם היחידי ביקום חוץ מנתן שמעניק לגיטימציה לקיום העלוב של המצלמה העתיקה שלנו.





אני לובשת: גופיה- גולף, שורט- אסוס, נעליים- וינטג' לאנוין, שרשרת- אנת'רופולוג'י, תיק- Paul's boutique, קרדיגן- h&m (ישן)







וכמה תמונות באדיבותה של אודליה:







בשורה התחתונה, בלאק או לא, היה נחמד לשבור שגרה, לבלות ולהנות קצת.

7 תגובות:

  1. אוווו! יפה כהרגלך!
    הפוקסיה על השפתיים עושה אותך בובתית מתמיד!
    מקווה שהבוקשיק מעריך את הפלאשים שקיבל בזכותך :).

    השבמחק
  2. ההמבורגרים הקטנים ניראים טעימים. גם המכנסיים שלך.
    באופן כללי, מאוד אהבתי את מה שלבשת היום. יפה לך אאוטפיט בהיר ונקי.
    בטח בלי הקרדיגן היה יכול להיות עוד יותר טוב.

    השבמחק
  3. מאוד אהבתי את מה שלבשת, ובמיוחד את החבל המדהים שהיה כרוך סביב צווארך.

    השבמחק
  4. את לבושה מאוד יפה. אהבתי את השרשרת.

    השבמחק
  5. אהבתי!ובמיוחד את השרשרת המיוחדת!

    השבמחק
  6. קצת פחות איפור ויותר פודרה היה עושה את האיפור שלך מקצועי יותר ועדין יותר. זה נראה מאוד מוגזם לקיץ כמו שלנו.

    אבל חוץ מזה, התלבשת מהמם..

    השבמחק
  7. היי לובה,
    אך אחרי פוסט שכזה, אינני יכולה שלא לשאול
    עם כל אהבתך לבעלי חיים, ועם זאת שגם כך כמעט שאינך אוכלת בשר,
    לא חשבת להיות צמחונית?
    בכל אחד מהבר-בורגר האלו יש המבורגר פטריות מעולה, שהוא אלטרנטיבה מצויינת:-)
    באופן אישי, אני טבעונית. ואני יודעת שהמעבר לטבעונות קשה מאוד, על כן אינני מבקשת בינתיים, שתשקלי זאת..
    אבל מצמחונות אינך רחוקה בכל מקרה:-)
    רק חישבי על זה

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top