יום שבת, 7 באוגוסט 2010

זריחה


(שרי אחרי מקלחת ראשונה)

יום שבת. 05:30 בבוקר. אני, נתן ושלושת הכלבים כבר נמצאים בחוף הים בנסיון להנות קצת מהבריזה לפני שהשמש עולה יחד עם כל החום הנוראי הזה.
יש משהו נחמד באווירה בים בשעות כאלה ובכלל, בהימצאות בחוץ עוד בטרם העיר הספיקה להתעורר (כי כידוע, אשדוד היא לא עיר ללא הפסקה).
אני כמעט משוכנעת שהיינו הזוג הפיכח היחידי בחוף בשעות האלה, לפחות עד לנקודה שבה המקום התחיל להתמלא בדייגים.



יש משהו מעט סוריאליסטי בביקור בים בלילה או לפנות בוקר, גם אם כבר הספקת לקום משינת ישרים ואינך שתוי, אם כי אני ממליצה להנות מהחוויה הזו לבד או בזוג, בלי שלושה כלבים קטנים שמתרוצצים מתחת לרגליים.
טיול עם שלושה כלבים הוא כנראה המקבילה לטיול עם שני ילדים מתחת לגיל 3 וככזה, הוא כרוך בהרבה התרוצצויות, הרבה צעקות וזוג הורים מיואשים שמנסים לעמוד בקצב של כולם.



למרבה השמחה, עייפנו את הכלבים כהוגן, במיוחד את שרי הקטנטנה, ומאז שחזרנו שלושתם היו שרועים על הרצפה, כל אחד בדרכו המשונה והמשעשעת, ובכל פעם שעברתי במסדרון התמוגגתי מכמה שהם חמודים.

נחמד להתחיל את הסופ"ש מוקדם כל כך.זה ללא ספק הרבה יותר אפקטיבי מאשר השבתות שבהן אני מצליחה לגרד את עצמי מהמיטה רק אחרי 10:00. מצד שני, לעזאזל! העייפות!
כנראה שהשבת בכל זאת נועדה בעיקר למנוחה, עם כל הרצון הטוב להיות פעילים ואנרגטיים. כמובן שאפשר לשלב בין השניים ולא חייבים לבחור אחד על פני השני, אבל אני מוצאת שההשכמה המאוחרת גורמת גם ליתר היום להתנהל בצורה עצלה ואיטית.





זו כבר השבת השניה שמרתון של ניפ טאק ממלא את השעות המתות שלנו. הפסקתי לעקוב אחרי הסדרה בסוף 2008 כי לא הייתי מודעת לכך שהיא הספיקה לחזור למסך ואפילו להסתיים, כך שבינתיים אנחנו משלימים פערים וחווים מנה מרוכזת של טראש כל סופ"ש. בניפ טאק, רצף העלילה יכול היה למלא עוד שתיים-שלוש סדרות באורך מלא (ובאיכות מפוקפקת) וזה כיף לא נורמלי לצפות במשהו כל כך ריקני ומלא באוויר ביום שבת.



אני מקווה שגם השבת שלכם היתה פעילה ומלאת טראש, בדיוק במידה הנכונה.

4 תגובות:

  1. תמונות מהממות, הכלבים פשוט מקסימים. מאחלת לך המון שבתות כאלה!

    השבמחק
  2. קקקקקווווווווצצצ''''''''יייייייייי

    השבמחק
  3. נראה שהיה כיף! יש משהו קסום בשעות המוקדמות האלה של הבוקר. יצא לי לאחרונה להיות ברבע לשש בבוקר בחוץ כמה פעמים וכל פעם מחדש אני משתדלת להנות מהרגע, במיוחד עכשיו כשחם, כשאין עדיין אנשים בחוץ והכל שקט. מקווה שיהיה לך שבוע טוב:)

    השבמחק
  4. אני מתה על פוסטים עם הכלבים. החלטתם בסוף לאמץ את שרי, או שזה רק זמני עד שתמצאו לה בית? איך היא מסתדרת עם פרדי ומונה? נראה לי שהיא כבר מתחילה לעבור אותם בגודל.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top