יום חמישי, 5 באוגוסט 2010

מעילים באוגוסט

בתור מי שמזמינה את רוב המלתחה שלה אונליין, אני שמה לב שהחל מחודש אוגוסט אני רוכשת בעיקר פריטים רב עונתיים ומתחילה כבר את ההתחמשות לקראת החורף.
אפשר להסביר זאת בשני מישורים: קודם כל, נמאס. באוגוסט, הקליימקס של עונת הקיץ, אחרי שכבר ראינו וחרשנו על כל טרנד קייצי אפשרי, הרוח שמנשבת מכיוונה של אופנת החורף מרגישה הרבה יותר אטרקטיבית מרוח השרב החמה וגורמת לי ליישר מבט אי שם לתוך ינואר- פברואר.

שנית, זמן ההמתנה מרגע ההזמנה של המוצר עד להגעתו בפועל עומד על כשבועיים-שלושה ולכן אם אני מזמינה פריט לבוש כעת- אקבל אותו כששיא הקיץ כבר יהיה מאחורינו.

מי שהתבוננה כמה חודשים קדימה כמוני, היתה יכולה עד לאחרונה להנות מתמחור נוח של בגדי וינטג' חורפיים באטסי, ע"ע סייל "כריסטמס בחודש יולי". אני משערת שגם עכשיו ניתן למצוא מחירים זולים יותר ביחס למחירים בשיא העונה ושווה לפשפש ולחפש מציאות גם אם המחשבה למדוד מעיל כרגע היא בלתי נסבלת (והיופי בקניות אונליין שאיש אינו דורש מכן למדוד ולסבול).
מסתמנות כמה מגמות בולטות בכל הנוגע לאופנת הג'קטים והמעילים לחורף 2011, ורציתי לנצל את ההזדמנות כדי להביט בכמה מהן. מומלץ להוריד את טמפרטורת המזגן ל-15 מעלות כדי להיכנס לאווירה:

in the army now- אם חשבתן שבלמיין זה כל כך חורף 2008, בוודאי תופתעו לגלות שאת שאריות קיא הניטים והנצנצים של כריסטופר דקרנין אפשר להרגיש אפילו עכשיו, כעבור אי אלו עונות. הלוק הצבאי שמוביל את הקולקציות של בלמיין זולג כעת גם לקולקציות של יתר הרשתות המסחריות ולי רק נשאר לתרגל מחדש את ההצדעה שלי (לשמחתי ימי שירות הצבאי שלי לא רחוקים כל כך). בחורף הזה תיראו חאקי, הרבה חאקי וגם צבעי אדמה וצבע הבז' על שלל גווניו.
פרט למעילים הצבאיים, גם מעילי הפארקה מסרבים לעזוב אותנו וגם אותם נצליח למצוא בעיקר בגווני החאקי-חום. הם מיועדים בעיקר לאלה שמחפשות לוק קליל, ספורטיבי ופחות חנוט (לי הם תמיד יזכירו קאמפינג).

(מכאן)


(מכאן)



(מכאן)

המעיל הזה של ג'וסי קוטור מייצג מגמה נוספת שמאחדת כמה מעילים צבאיים שנתקלתי בהם- א-סימטריות ושובל ארוך יותר מאחור. שרונה שמה לב לתופעה הזו באופנת השמלות ואני שמתי לב שגם בג'קטים ובמעילים מדובר במגמה מבורכת. מייקל ג'קסון בוודאי מתהפך בקברו מרוב סיפוק.


(מכאן)

וינטג' שיק- לא היה ספק שרוח הרטרו תתקבע בניחותא גם בארון המעילים שלנו, נכון? הפעם אנחנו נראה הרבה מאוד שכמיות ומעילי פונצ'ו. חיפשתי שכמיה במשך תקופה ארוכה, כבר בחורף הקודם, ולא הצלחתי למצוא אחת ראויה. שכמיה איכותית, גם אם היא וינטג', תעלה ברוב המקרים די הרבה ולכן אם גם אתן מעוניינות בשכמיה טובה לחורף- הייתי ממליצה להתחיל בחיפושים מעכשיו.
ההשפעות הצבאיות שהתייחסתי להן קודם מטפטפות גם לתחום הרטרו ולכן אפשר למצוא כל מיני בני כלאיים משונים שנראים וינטג', אבל מרגישים צבא ולמרות שזה נשמע רע- דווקא יש בהם קטע.

(מכאן)

(מכאן)



(מכאן)

הגרסא העממית יותר-


שלי, שלי, שלי! (מכאן)

מי שרוצה שכמיה אוריגינל, עם היסטוריה וריח נפטלין משכר וכל זה, מוזמנת לפנות לאטסי או לחנויות וינטג' כדי לאתר מציאות:


(מכאן)


(מכאן)

מי שלא מצליחה להתחבר לכל מנת הטרנדים המרוכזת הזו, בוודאי תשמח לשמוע שגם מעילי הטרנץ' הקלאסיים (או מעילי המאק) עדיין כאן איתנו, גם הם בצבעים מתונים יחסית בדומה ליתר המעילים שהוזכרו כאן, אם כי בהשקעת מאמץ אפשר למצוא פה ושם הבלחות של צבע-


(מכאן)



(מכאן)


אהוי! צבע! (מכאן)
באגף מעילי הטרנץ' אני חייבת לציין שאני מאוד מחבבת את מעילי הגשם השקופים (וגם מטריות שקופות גדולות לאותו עניין). הם מתאימים לכל בגד, הם קלילים למראה ויש בהם משהו אלגנטי ושובב כאחד. מעיל טרנץ' שקוף בהחלט מופיע ב-wishlist שלי עבור החורף הקרוב.

גם מעילי העור ודמוי העור עדיין איתנו, אם כי הרבה פחות ונדמה לי שהבשורה המשמחת ביותר בעניין הזה הן הפרוות, שהפכו להיות מיעוט (לפחות בינתיים) באופנת המעילים לשנה הקרובה.
למה הכי התחברתן?

סופ"ש נעים וקריר!

2 comments:

  1. הבוטגה ונטה כבש אותי. זה ממש רוע לב לשים לינקים לנט-א-פורטר בלי להזהיר קודם.

    השבמחק
  2. איזה מעילים, אבל לא יפה מצידך לפרסם את הקישור למחיר האמיתי, איי כואב....
    באמת הבוטגה ונטה מהממים

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top