יום רביעי, 4 באוגוסט 2010

סליחה, מאיפה השמלה?

כך נראיתי כשיצאנו אתמול עם ריטה לאכול בג'אפניקה. הסושי שם חביב מאוד, יתר המנות לא מלהיבות אותי והשוס של הערב היה כשגיליתי שמנת אדממה טעימה יותר גם עם לימון ולא רק עם מלח גס. אני חייבת לנסות בהזדמנות.
ועכשיו לעניינו: את השמלה הזו קניתי בעונת הסיילים באסוס. היא לא עלתה הרבה (160 ש"ח ליתר דיוק) ולכן הנחתי שזו תהיה שמלת בייסיק נאה ליום יום. רק כשקיבלתי אותה הבנתי עד כמה היא מופלאה- היא נראית איכותית, מחמיאה ומאוד ורסטילית. קראו לה באתר שמלת two for one והיא אכן נראית כמו חצאית וגופיה, ולאו דווקא כשמלה. אני משוכנעת שאוכל לעשות בה שימוש מצוין גם כשבחוץ יתקרר טיפה.



הנעליים הן של מארק ג'ייקובס. הן אפילו לא שייכות לקו של Marc by Marc Jacobs אלא לקו היוקרתי יותר שלו. זכיתי בהן בביד וקיבלתי אותן יחד עם הקופסא בעלות של 35$ לא כולל משלוח. הידד לי!


עיקר הפעילות שלי לאחרונה נעשית אל עבר מקומות ממוזגים (וזה כולל כמעט כל מקום שהוא אינו הבית שלי או של אמא שלי). אתמול וגם היום, כשהיה לי זמן לשרוף בציפיה לאוטובוס, מצאתי את עצמי זולגת אל עבר הסיילים בקניונים והגעתי למסקנות הבאות: סיילים של רשתות בינלאומיות הרבה יותר שווים מסיילים מקומיים. המבחר ברשתות המקומיות דל יחסית ואפשר למצוא במקרה הטוב עמדה אחת עם פריטים מוזלים. הדבר היחידי שיש לי לומר בחיוב לגבי רשתות ישראליות הוא דווקא בנוגע לרנואר שמתמחרת עכשיו נעליים נאות למדי ב-79.90 ש"ח. נדמה לי שהיו שם גם שמלות פרחוניות מוזלות אבל אני בשלב הזה בקיץ שבו פרינטים פרחוניים ואביביים עושים לי רע בלב.
הסיילים במנגו ובזארה נחמדים אבל לא הצלחתי למצוא שם כלום כי נמשכתי באופן טבעי לסחורת החורף החדשה. אחותי מצאה שם חצאית נחמדה ב-60 ש"ח וקרדיגן מתוק ב-140 ש"ח, המבחר שם אכן מרשים ושווה ביקור (בזארה הרבה יותר מאשר במנגו).






את השמלה הזו לבשתי היום שוב לפגישת עבודה, רק עם תיק הקלאץ' של מדוזה במקום התיק שבתמונות (הוא בכל זאת גדול ונוח יותר). קיבלתי על השמלה הזו מחמאות בכמה הזדמנויות, גם מגברים וגם מנשים, והשיא היה כשמישהי יחסית מבוגרת עצרה אותי ברחוב כדי לתחקר אותי (ברוסית!) היכן קניתי אותה. זה מוכיח לי שבאמת יש לשמלה הזו קטע מגניב.
התיק הוא של Furla, השרשרת היא מאיביי, החגורה היא של זארה, הגורה היא מהשטן.

(כמעט) סופ"ש נעים וצונן!

14 תגובות:

  1. הופעה מקסימהֱ!
    אהבתי מאוד את השמחה! תתחדשי

    השבמחק
  2. אחלה שילוב צבעים האפור והקורל!

    השבמחק
  3. השמלה נראית עליך מעולה, ושילוב הצבעים באמת מרענן.
    אבל איך קונים דבר כזה באינטרנט? זה חתיכת סיכון- זו לא סתם חולצה, שרוב הסיכויים שתתאים גם בלי מדידה..

    השבמחק
  4. Peacha- תודה!
    Standing Ovation- זה שילוב צבעים אהוב :)
    מרג'ורי- הבעיה הגדולה ביותר בהזמנת בגדים אונליין היא החשש להזמין משהו קטן מדי, עם בגד טיפה גדול אפשר להסתדר. אני יודעת מנסיון שהמידות באסוס יחסית קטנות ולכן אני תמיד מעדיפה להזמין מידה 8, שזו המקבילה לסמול במקום 6 (אקסטרה סמול). השמלה הקודמת שהזמנתי במידה סמול היתה טובה עליי בחזה ובירכיים אבל משוחררת במותניים- לא קריטי, זו למשל ישבה עליי בדיוק.
    אם את מתלבטת בין שתי מידות- תזמיני את הגדולה יותר.
    אם את צריכה עזרה- את יודעת את המייל שלי, יש לי תחושה שמדגדג לך באצבעות להזמין משהו משם :)

    השבמחק
  5. אהבתי מאוד את השמלה ואת הלוק בכלל. אסוס הוא אתר נפלא! יצא לי לרכוש כמה פריטים והכל יושב מצוין! בקרוב העידכונים בבלוג...

    השבמחק
  6. שמלה ממש מהממת! אהבתי מאוד מאוד... את צדה לך פריטים ממש מהממים באסוס.. אם אני זוכרת נכון היה לך פוסט עם שמלה כתומה שלהם, שגם ממש אהבתי..
    ושרי נראית כמו אחותם הקטנה של פרדי ומונה... גורה מקסימה!!!

    השבמחק
  7. אהבתי את הטקסטורה והצבע של החצאית(:

    מוזמנת לבקר

    השבמחק
  8. יופי של שמלה, ואני רואה שגם לך יש חיקוי של השרשרת המפורסמת של אנתרו :-)

    השבמחק
  9. תודה לכולכן!
    שרונה- חן חן, מודה באשמה, קילקלת אותי!

    השבמחק
  10. פרפקט, בעיקר התיק של פורלה... ג'לס ביותר.

    השבמחק
  11. מושלם מושלם מושלם! אפשר להבין למה קיבלת על השמלה הזו כ"כ הרבה מחמאות - היא מהממת. את נראית מקסים! תתחדשי:)

    השבמחק
  12. וואו, השמלה מדהימה.

    מה הוחלט בסוף לגבי שרי הכלבה, האם היא נשארת אצלכם?

    השבמחק
  13. YUMM!

    גם אצלי אי אפשר לצלם תמונה בבית בלי נוכחות חייתית.

    השבמחק
  14. שילוב צבעים ממש משגע ומחמיא לך מאוד!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top