יום שישי, 2 ביולי 2010

Who the Shrek are you?
















אני לובשת: שמלה, חגורה ותיק- וינטג', נעליים- Poetic Licence, טבעת- אלדו, שרשרת- בוטיק לואיז, צמיד- אטסי

ברשותכם, לא אכביר במילים גם הפעם וזאת כי מחר אני מתכוונת להעלות פוסט מורחב עם סיכום החוויות של אתמול שכללו ביקור במתחם התחנה עם שרון ויעל. מה רואים בפוסט היום? הרבה ירוק, הרבה עלים והרבה מצב רוח טוב.
התלבושת הזו היא מכלול של כמה פריטים אהובים שבראשם עומד הלק הזה, שהוא למעשה גם הכותרת של הפוסט, והוא נע ממזעזע לנהדר, תלוי מאיזו זווית ומתי מתבוננים בו.
אני חייבת להודות לטלי, הצלמת שלי בפוסט הזה. היא זו שהגתה את הרעיון להצטלם בדשא ובזכותה התמונות נראות לטעמי יפות מאי פעם.
תודה אחות קטנה!
וסופ"ש נעים לכם.

12 תגובות:

  1. אהבתי הכל. תמונות נהדרות!

    השבמחק
  2. אהבתי את התלבושת.
    והתמונות יצאו נהדרות!
    והרעיון שלי היה אדיר :D
    שבוע טוב!!!
    טלי.

    השבמחק
  3. אהבתי מאוד, במיוחד השמלה מקסימה. הלק קצת מוגזם בשבילי, הייתי מתאימה לק טורקיז בהיר או ורוד בהיר [תואם לשפתון שלך].

    השבמחק
  4. לטעמי יש מעט בעייתיות עם הלוק הכללי. כל דבר כשלעצמו נראה נהדר ועל פי רוב גם 2-3 פריטים יחד נראים מצויין. אבל יותר מזה קצת לא הסתדר לי. הטבעת ממש הרסה לטעמי האישי. אני לא חסיד של קלאש לק ולכן לק הידים הירוק (שלא אהבתי) לא התאים לטעמי ללק הרגלים שמאוד אהבתי. לק הרגלים גם הסתדר לי נהדר עם הנעלים המעולות במיוחד. הצמיד עם השמלה - נהדר. הנעלים עם השמלה גם נהדר אבל לא עם הלק הזה. בקיצור, את כידוע בחורה יפה מאוד עם טעם טוב מאוד שהכל ייראה עליך מצויין, אבל במקרה הזה פחות הצלחתי להתחבר ללוק הכולל. כמו כן, נראה לי שקשת לשיער הייתה יכולה להיות קלאסית פה.

    דשתי

    השבמחק
  5. VanityGirl- תודה יקירה!
    טלי- את סוג של גאון, שיהיה לך שבוע נפלא!
    Lewis- הלק הזה מופרך לחלוטין, זו הסיבה שאני אוהבת אותו :)
    דשתי- לא נורא, בפעם הבאה.
    רחלי- תודה רבה!

    השבמחק
  6. התמונות בהן את יושבת על הדשא נהדרות. אהבנו את הלוק ואת הירוק

    השבמחק
  7. הצילומים באמת יצאו מיוחדים וטובים באופן מיוחד הפעם.
    גם השמלה, הנעליים והלק (!) נהדרים.
    אהבתי מאד:)

    השבמחק
  8. וואו לובה! אהבתי את הלוק, השמךה פשוט מדהימה וגם הנעליים, הורס!
    גם אהבתי מאוד את האיפור.
    תגידי יש מצב למתכון מהפוסט הקודם? אשמח להכין גם
    :)

    השבמחק
  9. שרונה- תודה!
    טנטי בקי- קרדיט לאחותי על הרעיון הנפלא, תודה רבה!
    A wind- הו! מישהי שמעריכה את המוזרות של הלק כמוני, תודה רבה!
    גלי- בשמחה, תירצי לשלוח לי מייל ואשיב לך מייל עם המתכון?

    השבמחק
  10. הי לובה
    כתבתי לך למייל

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top