יום שבת, 24 ביולי 2010

Out and about

ביום חמישי בערב הזמנתי את אמא שלי לערב בנות בפאב גמברינוס לרגל חגיגות יום ההולדת שלה. רציתי שנעשה משהו רק אני והיא, ואחרי שהיא הביעה רצון לבקר בפאב הזה החלטתי שזו הזדמנות מצוינת לחנוך את המקום בפורמט הנוכחי.
היופי בפאב ה'גמברינוס' שהוא מעין פאב שכונתי. הוא ממוקם בדיוק בין הבית שלי לבין הבית של אמא שלי, וכנראה שמיקומו המרכזי באשדוד הופך אותו למוקד עלייה לרגל של כל האנשים באזור. בין האוכלוסיות השונות במקום אפשר למצוא צעירים, מבוגרים, ילדים ואפילו בחור שטייל עם הכלב שלו והחליט ספונטנית שבא לו להנות מבירה קרה.



המקום הזה גם בד"כ עמוס מאוד וזו כנראה הסיבה שנאלצנו הפעם לשבת בחוץ, בלי שום סיוע הומניטרי ממזגנים או מאווררים. החום היה החסרון היחידי בערב הזה: השילוב בין האוויר העומד במקום, הבירה הכבדה, האוכל הממלא ואחוזי הלחות הגבוהים גרמו לנו להרגיש שאנחנו מתבוססות בזיעה של עצמנו, ואת ההקלה הרגשנו רק בטיול בחזרה לתחנת האוטובוס, לקראת 22:00 באותו ערב.
בכל אופן, פרט לחום הכבד, כל שאר הערב היה נהדר. הפאב נודע בזכות האוכל המדהים שלו (וגם כי מדובר באחד המקומות הבודדים באשדוד שהם לא כשרים) ומבחר הבירות העצום, שני פלוסים שמוכיחים את עצמם כל פעם מחדש. הפעם הזמנו שרימפס, בעיקר כי מנת הקלמרי מהפעם הקודמת יחד עם מנת הצ'יפס התגלו כעצומות מדי, אפילו אם ממש רעבים. הפעם המנות היו בדיוק בגודל המתאים- השרימפסים היו מעין צ'ופר קטן, את הלחם הטעים שקיבלנו טבלנו ברוטב החמאה והשום שנשארו בצלחת והצ'יפס עם מנת הגבינה הבולגרית הנדיבה מילאו אותנו כהוגן.



(כן, זה טעים כמו שזה נראה)

בטיול בחזור אמא שלי רצתה גלידה ואני עדיין הרגשתי מלאה מדי מכל מה שאכלנו ולכן החלטנו בסופו של דבר להתפשר על פרוזן יוגורט. שנים לא אכלתי פרוזן ולא זכרתי למה בעצם- זה היה ממש קליל וטעים. כנראה שאני בכל זאת יותר טיפוס של גלידה.
הערב היה מעולה, אפילו אמא שלי הגדירה אותו כ'זמן איכות' ואני מקווה שיום ההולדת הזה יהיה זכור לה לטובה גם בשנים הבאות.



משום מה, ליציאה הזו התארגנתי בלחץ ועל כן נאלצתי להרכיב תלבושת תוך כמה דקות (בעוד שרוב הזמן התלבושות שלי מוכנות מראש). אני במצב רוח סולידי בימים האחרונים בכל הנוגע לבחירות האופנתיות שלי, אפילו סולידי מדי לדעתי. גם הפעם אני לובשת משהו נטול צבעים ושמחת חיים, אמנם זה היה בול במקום לפאב שכונתי אבל זה לא משהו שאני רגילה לו. משבר?

אמא לעומת זאת, היתה יפה ומנומרת:


אני לובשת: חולצה (האהובה עליי)- גולף, חצאית, תיק, שרשרת מצרית ועגילים- וינטג', נעליים- DKNY

6 תגובות:

  1. איך אתן דומות! בכל מקרה המון מזל טוב לאמא.
    את לבושה מהמם!
    מתי קנית את החולצה בגולף? גם אני רוצה!

    השבמחק
  2. יפייפיות.. מאוד דומות!
    האוכל נראה כל כך מקרה.. ודלי קרים היא אחלה של גלידהץ בחירה מעולה!

    החצאית שלך משגעת
    וגם הלק של אמא =]

    השבמחק
  3. אתן נראות מקסימות.
    שיהיה המון מזל טוב לאמא!!!

    והשרימפס והתפו"א בהחלט עושים לי חשק לקפוץ לאשדוד :)

    השבמחק
  4. שתיכן נראות כל כך מוקפדות ויפות. רק צריך להחליף את הרקע האשדודי בפריז. השיק שלך פשוט מתנגש עם התפאורה הישראלית המיוזעת הזו..

    השבמחק
  5. המון מזל טוב לאמא שלך!
    ממש כיף לך שיש לך אמא צעירה בנפשה שכזאת, קופצת איתך לפאבים וזה... ההורים שלי כבדים אין סיכוי בחיים שניראה ביחד במקום ציבורי כמו פאב או משהו בסנגון..
    שתיכן נראות פשוט מעולה!!

    השבמחק
  6. איזה כיף שנהניתן ככה! לי מזמן לא היה ערב איכות כזה עם אמא... אולי הגיע הזמן ליזום - עשית לי חשק. את ממש דומה לאמא שלך וצבעי השמנת האלה מאוד מחמיאים לך. אני לא חושבת שאאוטפיט בהיר שכזה הוא נטול שמחת חיים, רק פשוט ונקי - וזה כל היופי. שבוע נהדר ונשיקות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top