יום חמישי, 22 ביולי 2010

Mosaic



במוצ"ש הייתי אמורה לצאת אבל התוכניות שלי התבטלו יחסית ברגע האחרון, כשכבר הייתי לבושה. לא רציתי שמאמץ ההתארגנות שלי יוכתר כמיותר לחלוטין ולכן החלטתי לנצל את ההזדמנות ולצלם את מה שלבשתי. התמונות צולמו בתנאי תאורה גרועים, בדקות האחרונות של אור היום והאמת היא שגם די התקשיתי להתרכז בצילומים ובפוזות.



וזו הסיבה.


לרוב אני לובשת שמלות שעומדות יפה בפני עצמן ומספיק לאבזר אותן באקססוריז בצבעים ניטראלים כדי להשלים את ההופעה. השמלה הזו היא אתגר: הצבעים, הטקסטורות וההדפסים שלה הופכים אותה לשמלה הרועשת והעמוסה ביותר שיש לי בארון. יחד עם זאת, אני רואה הרמוניה בכל הכיאוס הזה והכל מסתדר לי בצורה מאוד נעימה בעין.
החלטתי בסופו של דבר לאבזר אותה עם אקססוריז ירוקים. אביזרים ניטראלים נבלעו יותר מדי לנוכח הדומיננטיות של השמלה ואביזרים בצבעים עזים לעומת זאת ניסו לגנוב ממנה את הנוכחות המרשימה שלה ולא השתלבו בצורה נאה.
אני לובשת: שמלה- Anna Sui for Anthropologie, נעליים- 24/7, חגורה- נלקחה משמלה אחרת.


היום אחרי הרופא ביקרתי אצל אמא שלי והיא פינקה אותי בשקשוקה עם גבינה בולגרית. זו היתה הפעם הראשונה שטעמתי שקשוקה בחיי ואם גם אתם רוצים להצטרף לשאלה 'איזו מין ישראלית את?', אז בבקשה- עליי. האמת היא שזה לא משהו אישי נגד השקשוקה, יש סוללה של מאכלים אלמנטריים למדי שמעולם לא טעמתי רק כי לא נראו לי. השקשוקה לעומת זאת היתה טעימה ממש ואני אשמח לקבל את המתכון של אמא שלי כדי לנסות בעצמי.




אין רגע דל בבית שלנו.
הסופ"ש כבר הגיע, הידד!

4 תגובות:

  1. שמלה יפיפיה, אין מילים!

    השבמחק
  2. בא לי שקשוקה!
    כלבים חמודים :-)

    השבמחק
  3. השמלה יפה וההתאמה עם הנעליים ימאה מושלת!
    הגורה החדשה מקסימה... הלוואי והייתי יכולה לקחת עוד אחת לבייתי=\

    השבמחק
  4. באמת שאני לא מבינה מה הקטע להעלות לבלוג אופנה תמונות של מאכלים??
    חוץ מזה, שמלה חמודה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top