יום רביעי, 28 ביולי 2010

I heart China Glaze

* הלק שמעטר את הציפורניים שלי מאז אתמול הוא רשמית הלק היפה ביותר בעולם. בתור צרכנית לקים במשקל כבד, כבר די קשה לעורר בי התפעלות כזו כשמדובר בלקים, אבל הפעם- נכבשתי.
במבט ראשון, הלק הזה נראה סטנדרטי לגמרי (בדומה ללקים עם גימור של מט בטרם הייבוש) אך כעבור כמה רגעים נגלה מחזה הולוגרמי נפלא, שנראה שונה מכל זווית שמתבוננים עליו.
בנוסף לכל נפלאותיו המתעתעות, הלק הזה גם מאוד ידידותי למשתמשת: שכבה אחת, ייבוש מהיר, פורמולה מושלמת.
התינשא לי?
(מי שמעוניינת, מדובר ב-IDK של צ'יינה גלייז. השם לא להיט, אבל המראה שלו מפצה על הכל)

(נראה רגיל במבט ראשון)


כשצילמתי את הסווטש הזה בחוץ, לא השגתי תוצאות נאמנות למציאות והלק נראה רגיל ואפילו משעמם. דווקא בתאורת החדר התגלה הלק (כמעט) במלוא הדרו ואני יכולה להעיד שבאור שמש הוא אפילו בוהק ומרשים יותר.


הלק מזכיר לי במעט את מדבקות ההולוגרמה שמודבקות על אריזות הבשמים ואני לא מסוגלת להוריד ממנו את העיניים (מה שעשוי להיות מסוכן כשחוצים את הכביש). אמא שלי באה לבקר אותי היום ושמה לב אליו עוד לפני שהספקתי להשוויץ בו בעצמי וביקשה שאקנה לה. Done!
אני חיה בשלום עם כל חברות הלקים, אפילו עם Essie ששנואה על רבים, עם OPI (למרות שאני לא מתה על העמידות שלהם) וגם עם מאק אבל צ'יינה גלייז- צ'יינה גלייז זה כבר סיפור אהבה.

* תכננתי לפרסם את הפוסט הזה מוקדם יותר היום אבל סדר היום שלי היה עמוס מדי. רציתי לעדכן אתכם שהיום זה היום האחרון של מכירת החיסול באסוס ולכן אם טרם הספקתן לבזוז את האתר- זו ההזדמנות האחרונה בהחלט. הסייל הפעם היה שווה במיוחד.


אני לא סגורה על זה, אבל נדמה לי שחם לה.

מישהו מעוניין בשטיחון?

* שרי הופכת להיות יפה יותר מרגע לרגע וממש מרגישים בשינוי בכל יום שעובר. אנימשתדלת לחנך אותה ולהציב לה גבולות יותר מאשר הצבתי לשאר הכלבים בגיל הזה (מנסיון לומדים כנראה) והיא אמנם שובבה מאוד אבל גם ממושמעת למדי, ולראיה- היא כבר יודעת לשבת בפקודה. יש לי תחושה שהיא תגדל להיות כלבה מדהימה.
מצחיק אותי שכמעט בכל טיול קטן שלנו מתחת לבית, אנחנו מקבלים תגובות מעוברי אורח שנמסים ממנה. היא מצדה כמובן מתמסרת לכולם ובתמורה היא מקבלת הרבה תשומת לב. כשמצאתי אותה כאמור, איש לא טרח להתייחס אליה אבל פתאום היא ה-It dog של כל האזור.
קל לאהוב כלב כשהוא של מישהו אחר? יתכן בהחלט.

10 תגובות:

  1. דווקא התחברתי לקטע הלוונדרי שלו, לא לכל האפקטים, אבל אני מניחה שבמציאות זה נראה מרשים יותר.

    השבמחק
  2. אבל תראי, תראי כמה הוא יפה!-http://2.bp.blogspot.com/_ev5-WR91cjw/TBD00i3lLAI/AAAAAAAAAHM/JWZJ9g46ir4/s1600/OMG+collection+IDK.jpg

    השבמחק
  3. טוב, ככה זה כבר סיפור אחר לגמרי.....

    השבמחק
  4. בעולם שבו יש את סקרנג'י, אני בכלל לא צריכה לטרוח ולצלם סווטשים באיכות גרועה משלי :(

    השבמחק
  5. הלק משגע! אני מאוד בונה עליו...

    והשיטה של כלבים לקרור הבטון היא גאונית :P

    השבמחק
  6. וווווווואוווווווו
    מה המחירים של הלקים שלהם?
    מתי על השטיחון, יש לי אחד כזה רק יותר עבה בבית [לברדור-דני]

    השבמחק
  7. Peacha-הלק הזה פשוט נהדר.
    Michaloosha- בניגוד לרוב הלקים המתוחכמים שעולים הון תועפות, צ'יינה גלייז גם זולים יחסית ועולים רק 8$, אם את מזמינה יותר מלק אחד גם סביר שתקבלי הנחה בעלות המשלוח כך שלק יעלה לך בממוצע רק 25 שקלים.

    השבמחק
  8. האפקט ההולוגרפי במציאות קרוב יותר למה שרואים בתמונות שלך או של סקראנג'י?

    השבמחק
  9. Vanity girl- אני מניחה שתיעדתי את הלק ברגעים הפחות פרועים שלו, האפקט ההולוגרפי שלו בא לידי ביטוי בצורה טובה יותר (כמה מפתיע) בסווטש של סקרנג'י, זה תלוי מאיזו זווית מתבוננים בו ובאיזו תאורה אבל כשהוא מתגלה ברוב יופיו זה בהחלט מחזה שדומה למה שרואים אצלה :)

    השבמחק
  10. שוב-הלק היסטרי!
    ושרי.....זה משהו מופלא! אני כל כך גאה בך בובה!
    מתי את מגיעה לאזור המרכז שנעשה קפה רכילותי?

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top