יום ראשון, 11 ביולי 2010

Dale España!

מונדיאל 2006: הייתי אז בת 18, ימים ספורים לפני הגיוס (ולפני מלחמת לבנון השניה). התאספנו קומץ חברות באחד הבתים וצפינו במונדיאל עם הרבה אמוציות, פיצה, בירות וטסטסטורון באוויר.
לא פלא שהגעתי למונדיאל האחרון עם מטען ציפיות גבוה כל כך אחרי הנגיחה של זידאן והרגעים היפים של המונדיאל הקודם.
מדהים לחשוב כמה השתניתי בתקופה הזו של ארבע שנים: מנערה הוללת שבילויים הם מרכז עולמה הפכתי להיות לאישה בורגנית ואמהית להפליא. רק מהמשחק ציפיתי שלא ישתנה, אולי כדי שלא יגלה את השנים שחלפו, אולי כדי לחזור להיות לערב אחד מי שהייתי פעם.
פרוורד למונדיאל 2010: אני, נתן ושני הכלבים יושבים בסלון והגמר מתחיל. כל המשחק מתנהל במתח ובעצבנות, וכתוצאה מכך יש יותר עברות מאשר משחק. בדקה ה-75 כבר התחלתי לנבוח לעבר המסך שאנחנו צריכים מחר לקום ב-05:30 ויאללה, איפה הגולים? בדקה ה-92 כבר נמרחתי על הספה מרוב ייאוש ובדקה ה-105 הוחלט שמספיק עם השטויות וצריך ללכת לישון. כשהיינו כבר במיטה, בדקה ה-116, שמענו קריאות צהלה מהבניין השכן וקריאת ה'סעמק!!' שלי לא איחרה לבוא גם היא. נתן ענה לי כבר חצי מנומנם 'לכי תבדקי מה קרה' ואני גירדתי את עצמי מהמיטה וגיליתי שספרד ניצחו.
ספרד ניצחו ואני ניצחתי בהתערבות- באחד הבקרים בסופ"ש הקרוב נתן יצא לטיול עם הכלבים ואני אזכה לישון בוקר אחד רצוף, לראשונה מזה חודשים.
אז לא חזרתי להיות שוב בת 18 וכבר לא היה זידאן, אבל לפחות ניצחתי ועל כן לא אצטרך להתקרב למכונת הכביסה המרושעת. עד להתערבות הבאה.


וזה הלק שלי עכשיו (Nubar-Purple beach). הזמנתי אותו לפני יותר מחצי שנה כשהציפורניים שלי היו קצרות להחריד והתוצאה על כן היתה-מחרידה. חיכיתי ליום שבו הציפורניים שלי יגיעו לאורך סביר ותראו, הפלא קרה! בכל אופן, אני עדיין לא יודעת איך לאכול אותו. הוא דו כרומטי ונראה סגול בזוויות מסוימות וירוק בזוויות אחרות,יש בו משהו מעט בוצי, ואפילו גיליתי שימר זהוב קטן שמתגנב בחלק מהזוויות.
כששאלתי את נתן מה דעתו על לק מחליף הצבעים שלי, הוא ענה שהלק נראה לו כמו קיא בכל זווית והאמת היא שהוא לא טעה לחלוטין.
מה שכן, הפורמולה של נובר נהדרת- שכבה אחת נדיבה של צבע והלק כבר קיבל את צורתו הסופית, אפילו אני לא מצאתי צורך במריחה חוזרת.
אני חושבת שאתן ללק הזה סיכוי נוסף בחורף ואקווה שעד אז השילוב הבלתי אפשרי שלו יראה מעט הגיוני יותר, ואולי אז בעצם אגלה שהלק הזה מתוחכם מדי עבורי.
מה אתם אומרים? הבעיה בי או בו?

3 תגובות:

  1. 4 שנים זה בהחלט פרק זמן לא מבוטל! אני הספקתי בו לסיים תיכון, להכנס לזוגיות, לצאת מזוגיות, להכנס לזוגיות חדשה, להתחיל ללמוד, להתארס, לסיים ללמוד, ומה עוד...? נראה לי שיש עוד מלא, אבל זה התקציר הכי טוב שיכולתי לתת :)

    הלק מדליק! אני אוהבת את הגוון הזה שנראה כאילו טיפה מחליף צבעים.
    אני עם לק קורלי מטריף של אסי, ומקווה לצלם אותו היום, כי הוא כל כך שווה פוסט!!

    שרונה

    השבמחק
  2. אהבתי,אהבתי,אהבתי לק מגניב!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top