יום שישי, 30 ביולי 2010

Color club

אם בתקופה האחרונה לבשתי בגדים בצבעים ניטראליים יחסית, נדמה לי שהפעם פיציתי על כך בגדול:





השמלה היא של Anna Sui, ועם כל הכבוד לצבעוניות המרתקת שבה, אני משתוקקת שיגיע כבר החורף ולו רק כדי שאוכל לשלב אותה עם גרביונים שחורים אטומים ועם מגף שחור (אה, וגם כי נמאס כבר להזיע!).


התיק הוא של Paul's boutique, כי לא הייתי עצמי אילולא הייתי בוזזת את הסייל באסוס. הוא כחול ונפלא, מהסוג שלא רוצים להסיר ממנו את העיניים, יש לו צורה מאוד מוגדרת ואפשר להכניס לתוכו את כל הבית. ואולי גם את אחד הכלבים. תיק כלבבי.


לק נוסף מהקולקציה ההולוגרפית של צ'יינה גלייז ושמו 2nite. בפעם הקודמת לא הצלחתי לתפוס את האפקט של הלק הזה במלוא תפארתו ונדמה לי שהפעם התמונה נאמנה למקור. יחד עם זאת, קשה להעביר במילים או בתמונות כמה הלק הזה מהמם ביופיו.


הלוואי והסופ"ש שלכם יהיה מתוק כמו הנשיקות של הגורה הזו.

13 תגובות:

  1. תודה מותק! ובזכותך אני מאופרת גם בסומק המהמם של נארס וגם באודם ההורס של מאק :)

    השבמחק
  2. מאוד עמוס, אבל מאוד מגניב.
    סופ"ש מוצלח :)

    השבמחק
  3. הו כן! זו השמלה העמוסה ביותר בהיסטוריה האנושית, אבל יש בה קטע. לדעתי בחורף היא תיראה טוב יותר עם שכבות שירסנו אותה קצת :)

    השבמחק
  4. אבל למה הפסקת לרשום מחירים ולפרט על כל האווטפיט?

    השבמחק
  5. אנונימי/ת- העניין עם המחירים היה משהו נסיוני לכמה חודשים, אני מניחה שעשיתי את זה כדי להבהיר מעין נקודה מסוימת בנוגע לצריכה ולקניות. נקודת המבט שלי, כמו גם הרגלי הצריכה שלי, משתנים ללא הרף, לעתים בצורה קיצונית ואני מרגישה שכרגע לא מתאים לי לפרט את המחירים של הפריטים שאני קונה ואני מרגישה שהמסר כבר הועבר בצורה חדה וברורה.
    אני משתדלת לפרט את כל המרכיבים של ההופעה שלי, הפעם התמקדתי בשמלה ובתיק אז לא חשבתי שיש צורך לפרט הכל שוב (במיוחד לאור העובדה שהנעליים כבר הופיעו בבלוג)
    מקווה לקבל את הבנתך וסופ"ש מקסים!

    השבמחק
  6. וואלה? יפה לך! אני חושבת שהם זכאים לפוסט חוו"ד נפרד עם תיק תואם :-)

    השבמחק
  7. כמה צבעוני! וואוו...
    אני אל מצאתי שום דבר לבזוז באסוס. ובחיי שנורא רציתי. אפילו על התיק שאת הזמנת שמתי עין ובסוף ויתרתי כי לא בא לי לכה (ותחילת שנת הלימודים בפתח...צריך להתחשב גם בלפטופ)

    שאלה 0אולי קצת לא במקום, אז מצטערת) החגורה, יש לזה סיבה מסויימת? כי לדעתי היה יכול להיות מושלם בלעדיה (-:

    השבמחק
  8. דנרה- הנה חוו"ד- הם מושלמים! תודה לך :)
    חן- אני בד"כ אפילו לא אוהבת לכה, אבל יש תיקים מסוימים שזה עובד עבורם טוב..מה שכן- זה בהחלט לא תיק ללימודים, אני שומרת עליו מכל משמר כדי שלא ישרט.
    השמלה נקנתה עם חגורה בצבע סגול, הפעם השלמתי את ההופעה עם אביזרים בצבע כחול אז לא רציתי עוד יותר בלגן בצבעים. את יודעת, אני לא מישהי שיכולה לוותר על ההזדמנות ללבוש חגורת מותן, במיוחד אם השמלה נועדה ללבישה באופן הזה :)

    השבמחק
  9. התיקים של פול'ז בוטיק היסטריים! והלק-למות!!!
    רק את יכולה ללבוש גיבוב כזה של טקסטורות וצבעים ולהראות שיק...:-P
    מתה עליך!!!

    השבמחק
  10. איזה לוק סקסי! אהבתי הכל.

    השבמחק
  11. השמלה נראית נורא מיוחדת ואני מסכימה איתך שבחורף היא תיראה עוד יותר טוב - שמלה שמורכבת מ-4 חתיכות בד שונות (תקני אותי אם אני טועה) וצבעוניות תהיה זריקת צבע מושלמת לאקססוריז חורפיים. תתחדשי מותק, והתיק מהמם גם הוא! 

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top