יום שבת, 31 ביולי 2010

בלדה לחורף

היום האחרון של חודש יולי מסתמן להיות היום החם ביותר בשנה, או לפחות כך אני רוצה להאמין, כי לפחות זה אומר שיותר גרוע מזה כבר לא יהיה (לפחות השנה). הדירה הזו שמצליחה לשמר את החום שלה בחודשי החורף ולהיות נעימה כשקר בחוץ, מרגישה עכשיו כמו קופסת פח לוהטת בזכות שילוב בלתי אפשרי של אפס כיווני האוויר ומינימום חלונות. אפילו את הבריזה הנעימה של הים אי אפשר להרגיש בגלל הבנין התעשייתי והעצום שבנו מולנו אם כי אני בכלל לא משוכנעת שיש היום בריזה, עושה רושם שהכל עומד במקום.
אי אפשר לעשות משהו כשחם כל כך. אני אמורה לכתוב כתבות, להכין מצגות לסוף החודש ואולי אפילו לעשות משהו נחמד עם עצמי אבל אני משתדלת לזוז כמה שפחות אלא אם כן התזוזה היא לכיוון המקלחת.
לחשוב שפעם בכלל הייתי טיפוס של קיץ וכל האסוציאציות לחורף עוררו בי סלידה. תמיד היה לי קר ותמיד חשבתי שאני בושה לעם הרוסי בגלל העמידות הנמוכה שלי לטמפרטורות שהם בוודאי היו מחשיבים כטרופיות.
בכל אופן, אני מניחה שאני מנסה להסביר לכם מדוע אני ממעטת לכתוב לאחרונה ומדוע הפוסט הזה יהיה מלווה במעט מלל.
חם לי.

את הפוסט המקטר הזה אסיים בנימה אופטימית יותר כי שתי הבלוגריות הבאות היו מצליחות לעורר בי התפעלות גם אילו הייתי השלולית שאני מאיימת להפוך לה:









(מכאן)














(מכאן)

אני בטוחה שישנם רבים שיבטלו את הסגנון האישי של האן ויטענו שקל להיראות טוב כשקונים את הפריטים האיכותיים והיפים ביותר שיש לעולם האופנה להציע אך זה לא מדויק כשבוחנים את המקרה הנוכחי. האן תמיד קונה את הפריטים המורכבים ביותר ומוציאה אותם מקונטקסט, היא לעולם לא תלבש בגד בדיוק באופן שבו הוא נראה על המסלול והיא תמיד תתנסה בפריטים חדשניים ולא שגרתיים.
לא ידעתי איך להגדיר את סגנון הלבוש שלה ושל הבלוגרית הראשונה ולכן רק אסכם ואומר ששתיהן תמיד נראות כאילו נלקחו מתוך הפקת אופנה.

ולסיום, קצת אופנת רחוב שמצליחה לגרום אפילו לי להאמין שהחורף עוד יגיע:


שבוע צונן ונעים לכולכם!

8 תגובות:

  1. מאוד אהבתי את הוסט רצועו...בקרוב בחנות הקרובה?

    השבמחק
  2. איזה יופי שתיהן נראות, באמת ברמת ההקפדה של הפקת אופנה.
    עוד חודש לחום הנוראי... hang in there...

    השבמחק
  3. מבחר התמונות ששמת כאן הוא אקלקטי והורס פשוט!

    השילובים לא בנאליים ונראים על הבננות האלה ממש טוב! חבל שעליי זה יראה כאילו אני עיוורת צבעים או משהו בסגנון הזה.

    שרונה

    השבמחק
  4. אני אוהבת את הסיגנון שלהן מכוון שנידרשה לו הרבה מחשבה, תיכנון וטעם משובח.

    השבמחק
  5. אין ספק שהבחורות יודעות להתלבש. אהבתי יותר את הסגנון של הראשונה כי הוא פשוט ולא מתאמץ. זה נחמד לי יותר.
    ולך אני ממליצה להדליק מזגן. לא חם איתו :).
    החורף יבוא...

    השבמחק
  6. אכן בחורות עם סטייל שיודעות להשתמש נכון בכסף.
    מאוד אהבנו את התמונה עם המוניות הצהובות בניו יורק. אבל גם שם חם עכשיו. זה מנחם :)

    השבמחק
  7. אין לך מזגן בבית? זה באמת צער בעלי חיים (ואנשים)

    נראה לי שאני היחידה שלא מתגעגעת לחורף. נורא כיף לי בקיץ, חוץ מתחושה כללית של טמטום, בגלל החום.

    השבמחק
  8. בלוג נפלא ומעניין, שמח להתעדכן בכתבות חדשות , נשמח אם תבקרו באתר הבית החדש שלנו ותתרשמו מתכשיטי אופנה וקבלה יחודיים
    http://www.or-jewellery.com

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top