יום שני, 26 ביולי 2010

ט"ו באב

אני לא אטיף לכם מוסר על כמה שט"ו באב, ולנטיינס דיי ודומיהם הם למעשה מסחטת כסף ותו לא. יש אנשים שזה מדבר אליהם ויש אנשים שסולדים מזה ומכל הקיטש והתעשיה שנבנתה סביב הימים האלה. אני מאמינה שכל אחד צריך לנהוג לפי מה שעושה לו טוב ובין אם ט"ו באב הוא סתם יום רגיל או תירוץ לצאת מהשגרה- זה אחלה בעיניי.
אנחנו התייחסנו לט"ו באב כסתם עוד יום. בעיניי כל השיגעון שסובב את ימי האהבה למיניהם היה שמור לתחילת הקשר שלנו, כשלא ידעתי איך להפתיע וכיצד להרשים את נתן וכל הזמן ניסיתי להתעלות על עצמי באמצעות מתנות ומחוות קטנות.

הפעם, באופן חד פעמי, החלטנו לחגוג את ט"ו באב. הסיבה לכך נעוצה בעיקר בעובדה שלא חגגנו השנה שום חג אחר, גם לא את ציון יום השנה שלנו יחד (אם כי זה היה מוסכם על שנינו) ובמיוחד לאור העובדה שגם יום ההולדת שלי לא עורר עניין מיוחד, מה שדי פגע בי בזמנו.
החלטנו לאכול צהריים במסעדה, החלטה שהתגלתה כלא חכמה בדיעבד כי לאחר מעשה התברר לי שאני עדיין לא מרגישה טוב. יחד עם זאת, מאוד נהנינו מהארוחה עצמה והעברנו זמן איכות יחד כפי שמזמן כבר לא הזדמן לנו לבלות. למעשה, כל ה"דייט" הזה הרגיש לי נוסטלגי, בעיקר כי התרחש בסמוך למקום שבו הכרנו לראשונה, בפגישה ההיא לפני ארבע שנים כמעט.
המקום שנבחר היה מסעדת 'סינטה'. רציתי לאכול מנת בשרים איכותית ועתירת קלוריות משתי סיבות: האחת כי לאחרונה לא יוצא לי לאכול כמעט בשר והסיבה השניה היא שאני אמורה לאכול ארוחות מלאות כדי להעלות קצת במשקל אחרי הירידה הדרסטית ממנה סבלתי בחודשים האחרונים.
המנה הראשונה שלנו כללה חציל בלאדי עם טחינה עבורי וכבד קצוץ עבורו (אני לא נוגעת בדברים האלה, גם בתקופות של אנמיה קשה). המנות הראשונות הגיעו יחד עם לחם הבית והיו ממש מלאות, השתדלנו לא להתפרע איתן יותר מדי כי הזמנו ארוחה עסקית גדולה אבל הן באמת היו מוצלחות.
למנה עיקרית הזמנתי סטייק אנטריקוט מיושן ונתן הזמין מניפות סינטה. אני קיבלתי כתוספת תפו"א אפויים ונתן קיבל הום פרייז. המנות של שנינו היו קצת יותר מדי עתירות בשומן (מה שאותי אישית מגעיל) אבל בסך הכל הן היו מצוינות. היין החליק בגרון מעולה עם הארוחה העשירה הזו ולקינוח גם נהנינו מסופלה שוקולד וקפה שחור.
המנות העסקיות לא יקרות באופן יחסי והתמורה שמקבלים עבורן גדולה כך שאני בהחלט ממליצה על המקום.
הדבר הכי נוראי במסעדה הזו היה בחירת המוסיקה המשמימה שלהם. מוסיקה זה תמיד פקטור שמים אליו לב כשמבקרים במקום חדש והוא משפיע על הרושם שנוצר אצלך לגבי המקום שבו אתה יושב. בהתחלה נחרדתי מהרעיון שהפלייליסט לקוח מתוך דיסק של רן דנקר ואז הגענו למסקנה שהם פשוט משמיעים גלגל"צ. גלגל"צ עושה את העבודה בקושי כשאתה בצבא או במשרד כמוסיקת רקע אבל לא כשאתה יושב במסעדה ומנסה לספוג כמה שיותר מהאווירה מסביב. ג'אז היה עושה את העבודה הרבה יותר טוב.



וזה מה שלבשתי לארוחה:



בחזור קפצנו למרכז המסחרי שהיה צמוד למסעדה ונכנסתי לקסטרו אחרי תקופה ממושכת שבה לא הסתובבתי פיזית בחנויות. השלטים הכריזו על Final sale אז רציתי לראות מה זה אומר בדיוק וגיליתי שבגדי סתיו 2011 כבר תופסים את רוב שטח החנות, על אף שהם נראים, לפחות בשלב הזה, זהים לחלוטין לבגדים מעונת הקיץ. התקשיתי למצוא פריטים מהעונה הקודמת שהיו במבצע, ואפילו המבצעים עצמם היו נראים לי יחסית זניחים. למחלקת ההנעלה של קסטרו אני מעולם לא מתקרבת כי המידות שם ענקיות מבחינתי ואפילו ב-36 שלהם אני טובעת והמילה היחידה שיש לי לזכות החברה היא במחלקת האקססוריז שלרוב מצליחה להפתיע לטובה והפעם כל התכשיטים בחנות נמכרים ב-20 ש"ח בלבד. היתה שם שרשרת שרציתי, מהסוג שאני נמשכת אליו לאחרונה- גדולה ובעלת נוכחות ומשום מה ויתרתי עליה בסופו של דבר.
אני לא יכולה לומר שיצאתי מאוכזבת כי לא ציפיתי לכלום ואני יכולה רק לסכם ולומר- כמה טוב שיש סיילים באסוס.




שאלתם אותי מה חדש לגבי העניין עם המוכר האנטישמי ואיביי, אז ככה: קיבלתי תגובה משירות הלקוחות של איביי ונכתב לי שמה שקרה עם המוכר אכן חמור מאוד ושהם יטפלו במקרה ברצינות הראויה לו. במקרים כאלה איביי לא חולקים עם המתלונן את פרטי החקירה ואת הצעדים שננקטים כנגד המוכר אך אני מקווה שימוצה איתו הדין ושלא יאפשרו לו למכור יותר. הקטע המעצבן בכל הפרשה הזו הוא שאני עדיין מחויבת לשלם על המוצרים שלו, על אף שחזרתי וביקשתי משירות הלקוחות של איביי שיבטלו את העסקאות. מן הסתם שלא שילמתי את הסכום וגם לא חלק ממנו אבל ברגע שאתם מתחייבים לרכוש מוצר מסוים באיביי- אתם אמורים להעביר את התשלום בגינו תוך פרק זמן מסוים אחרת אתם מקבלים הגבלות על החשבון. ברור לי שהעסקאות האלה יבוטלו בשלב מסוים אבל חבל לי שזה יתבצע רק לאחר מעשה, אחרי שכבר אקבל הגבלה כלשהי על החשבון ואצטרך לערער ולפנות אליהם שוב.
מעצבן.



הלוחשת לכלבים ולחתולים מכה שנית.




וזה מה שמסתובב לי בין הרגליים בשבוע האחרון:


אני לובשת: שמלה- Catherine malandrino, נעליים- אסוס, תיק- וינטג', שרשרת- בוטיק לואיז, משקפי שמש- נקנו בדוכן ברכבת מרכז

7 תגובות:

  1. לגבי איביי - את מקבלת הגבלות על החשבון רק אם לא שילמת על שלושה מוצרים שרכשת, וגם זה - רק אם המוכר עושה לך strike. לא סביר שהוא יעשה את זה כי הוא לא היה מעוניין למכור לך ושלח לך invoice על סכום לא רלוונטי למכיררה. בקיצור - את לא צריכה לדאוג.

    השבמחק
  2. איזה סיפור מסריח עם האנוישמי! מקווה שהוא יקבל את מה שמגיע לו...

    האווטפיט מהמם!! השרשרת, השמלה, התיק, בקיצור אהבתי!

    השבמחק
  3. את יפיפיה! העניין עם המוכר באמת מעצבן , מקווה שיטפלו בזה באמת ושלא יהיו לך בעיות!
    אתם מתוקים וגם הקטנטנים.
    ואמאלה!!! הייתי מתחתנת עם השרשרת שלך!

    השבמחק
  4. גם אנחנו אחרי 4 וחצי שנים כבר חוגגים הרבה פחות את כל החגים שמטרתם לקחת מאיתנו כמה שיותר כסף... השנה הלכנו לאירוע מקסים בבית ביאליק לתל אביב ואחרי כן בספונטניות ל"הוטל מונטיפיורי" המהמם ואכלתי שם סביצ'ה מוסר ים שהיה מדהים פשוט בטעמו!!! את חייבת לנסות פעם. וגם משמיעים שם ג'אז :)

    השרשרת שלך כל כך מקסימה!!! לצערי לאחרונה אני לא מוצאת לעצמי אקססוריז שאני ממש מצליחה להתחבר אליהם, אני לא יודעת למה זה ככה.

    שרונה

    השבמחק
  5. היינו בסינטה ביום חמישי לרגל יום ההולדת שלי באיחור אופנתי, והשירות היה פשוט נוראי..טוב לשמוע שלא כולם יוצאים משם בהרגשה דומה)
    אירנה.

    השבמחק
  6. אני אוסיף למה שאירנה אמרה- גם השירות היה גרוע ביותר וגם האוכל היה לא משהו ... במיוחד הנתח קצבים...

    השבמחק
  7. האוכל היה טעים, השירות היה מעולה..רק מה? חזרנו שנינו עם קלקול קיבה.
    בוז.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top