יום שישי, 23 ביולי 2010

(עוד) פוסט לבוש





* ביום רביעי האחרון אמא שלי חגגה יום הולדת. התכנסנו באותו ערב לארוחת יום הולדת סולידית למדי אך נחמדה לא פחות.
יום הולדתה של אמא שלי מזכיר לי שתמיד כילדה, שמחתי שפער הגילאים ביני לבינה זניח כל כך (היא הביאה אותי לעולם בגיל 20). היינו רגילות לקבל פניות בנוסח "אתן אחיות?" ולהשתעשע מהמבטים המופתעים שקיבלנו בכל פעם שגילינו שאנחנו למעשה אם ובתה.
השנים חלפו ואינני יודעת אם אנחנו עדיין נראות כמו אחיות (אני משערת שכן) או שכבר מובן לכולם שאני הבת של אמא שלי, אבל אני בכל זאת מברכת על העובדה שיש לי אמא צעירה כל כך.
כשאני מתבוננת על בנות השכבה שלי שכבר הספיקו להביא ילדים לעולם (הבכורה שבהן כבר בת 3 או 4), אני לא יכולה שלא להרגיש מופתעת לנוכח התופעה הזו, שנתפסת בעיניי כמוזרה מאוד, על אף היותי בורגנית להחריד.
קשה לי לדמיין איך החיים שלי היו יכולים להסתדר אילו כבר הייתי אמא לתינוק קטן ואני לא יכולה שלא לתהות איך חייה של אמא שלי היו מסתדרים אם היא לא היתה ממהרת כל כך להביא אותי לעולם הזה.





כל מה שאני לובשת בתמונות הוא וינטג', הנעליים הן וינטג' לאנווין
* זה הלק שלי, נכון לאתמול:



הבסיס הוא Gossip Column של קולור קלאב והגליטר הוא של נובאר- 2010. חיכיתי תקופה ארוכה עד שהלק הזה, שייך למהדורת העשור של נובאר, יגיע סוף סוף לאיביי. הלק לא זול, וגם קשה להשגה (שכן כמעט כל אתרי הלקים שולחים לכל מקום בעולם מלבד לישראל) אבל מדובר באח הזול והפחות פלצני של ה-Hidden treasure של סאלי האנסן שיצא לאחרונה במהדורה מוגבלת.
מצאו את ההבדלים:


(מכאן)

היופי בלק הזה, כפי שניתן לראות בשני הסווטצ'ים, הוא שיש בו משהו מתעתע כמעט והוא נראה שונה על כל גוון וגוון. לי הוא מזכיר סתיו בניו יורק בזכות הגוונים האדומים-צהובים-ירוקים שמשתקפים ממנו.
אני מוצאת שהוא נראה טוב בעיקר על צבעים כהים וזה מסתדר מצוין עם רוח הסתיו שנחתה עליי לאחרונה בכל הנוגע לבחירת הלקים שלי.
מומלץ בחום.

*אם כבר איביי, אז רציתי לשתף אתכם במקרה משונה שנתקלתי בו לאחרונה: קניתי שני תיקים בדיל מעולה לאחר שקראתי בתיאור שלהם שהמוכר מוכן לשלוח את המוצרים שלו גם מעבר לים (הוא עצמו תושב ארה"ב).
לאחר הרכישה, פניתי למוכר וביקשתי שישלח לי חשבונית משולבת עבור שני המוצרים יחדיו (לרוב, אם מזמינים יותר ממוצר אחד מקבלים הנחה על עלות המשלוח) ובבוקר למחרת קיבלתי ממנו את ההודעה בזו הלשון: "לכי תז***ני ציונית. לא הייתי שולח לישראל גם אם היית משלמת לי מיליון דולר". דיווחתי לאיביי.
היום קיבלתי ממנו סוף סוף את החשבונית עם עלות דמי משלוח של 1,290$. האנטישמי הקטן הזה הוא פשוט עילוי! דיווחתי לאיביי שוב.
נכון לעכשיו, טרם קיבלתי תשובה משירות הלקוחות הזוחל שלהם ואני עדיין ממתינה שיוכיחו את עצמם ויעשו משהו בנידון. עד כה מצאתי ששירות הלקוחות של איביי מתאפיין באנמיות (בדומה לזו של Etsy) והם בד"כ מאוד מקובעים ומסרבים לחרוג מהמגבלות שהגדירו לעצמם. אני משערת שבמידה ולא ינקטו צעדים כנגד המוכר ואקבל את תשובה בנוסח "אנחנו מבינים אותך, יחד עם זאת, ידינו כבולות"- אפסיק לקנות שם.
יתכן שאני באמת ציונית מזד**ינת, אבל לפחות אני ציונית עם עקרונות.

שיהיה לכם סופ"ש נהדר, ציונים יקרים!

15 תגובות:

  1. שמלה מיוחדת ביותר !!

    השבמחק
  2. תפעילי גם את paypal שיעזרו לך עם הקניה הזו באיביי..

    השבמחק
  3. מוזר שהוא לא טורח לציין בפרטים שהוא אנטישמי.
    מצחיקים בעיניי אנשים עם אידיאולוגיות בשקל.

    השבמחק
  4. מחריד. למה שלא תיצרי קשר עם איביי ישראל? יש אתר ישראלי, אפשר לעלות שם את השאלה מה הם מתכוונים לעשות לכל הרוחות. איזה אידיוט.

    השבמחק
  5. הלוואי שהייתי לובשת שמלות כאלה פשוט מהמם. הכי אהבתי את הנעליים ההורסות. יופי של קניה!

    השבמחק
  6. את בטוחה שסאלי הנסן יקר יותר מניובר?
    בדרך כלל סאלי הנסן היא החברה הזולה בעוד שניובר היא היוקרתית והיקרה יותר...
    לגבי הסיפור עם המוכר באיביי - מוזר מאוד! שנים אני קונה באיביי, ונתקלתי בלא מעט מוכרים בעייתיים/נוכלים/חדלי אישים ברמות אלו או אחרות, אבל משהו דומה לזה לא קרה לי מעולם.
    מה שכן, אני בהחלט מבינה למה מוכרים רבים לא שולחים לישראל (ואין בדברים האלה שום דבר שמנסה להצדיק את התנהגותו של המוכר הספציפי הזה, שברור שהוא פעל ממניעים אנטישמיים נטו), ולא מסיבות אנטישמיות - מהסיבה הפשוטה שישראלים רבים הם בהמות. מאז שישראלים גילו את איביי, איביי כבר לא החנות החביבה שהיא היתה פעם. הישראלים הציפו את איביי בנוכלויות - הן כקונים והן כמוכרים. גם אני כמוכרת באיביי הייתי נמנעת מלמכור לישראלים.

    השבמחק
  7. תכלת- תודה!
    רעות- אין לי אפשרות להפעיל את פייפאל כי לא שילמתי על המוצרים, רק התחייבתי לקנות אותם, וזה קרה לפני שקיבלתי חשבונית על סך 1,380 דולר.
    Lewis- הוא אפילו נשמע מנומס למדי בתיאור המוצרים שלו. לכי תדעי שמתחבא שם פסיכי..
    אפרת- אני אחכה כבר לתשובה של איביי ואז נראה איך נתקדם משם והלאה. בכל מקרה- מבטיחה לעדכן.
    Vicen- Thanks! I haven't heard from you for a while now!
    דנרה- הנעליים הן פשוט קלאסיקה :) תודה מותק!
    Vanity Girl- בטוחה, בטוחה :) הלק של סאלי הנסן היה הלק הרשמי של שבוע האופנה או משהו כזה- פלצני ביותר, כמו שכתבתי. פעם עוד היה אפשר למצוא אותו אונליין באזור ה-75-80 ש"ח אבל עכשיו המחירים ממש נסקו ויש בידיניג מטורף.
    אני יכולה להזדהות איתך בנוגע לקונים ישראליים אבל הבחור הזה ספציפית הוא קוקו לוקו. מילא העניין עם ההודעה, במוכרים חצופים כבר נתקלתי אבל הקטע עם החשבונית?

    השבמחק
  8. אמאלה! אני בהלם מהסיפור על המוכר מהאיביי. איזה חוצפן! אני מחזיקה אצבעות שאיביי יפעלו כנגדו, ביזנס זה ביזנס זה לא משנה איפה, איך ומתי.

    לגביך, את מקסימה כהרגלך וגם השמלה הזאת יפיפה! מוכרת אולי? משאילה? משהו? :)

    שרונה

    השבמחק
  9. שמלה מהממת, לא אהבתי את הלק והייתי הולכת עם תיק ורוד מסטיק או צהוב. אפור קצת מרגיש זקן וצפוי כאן.

    השבמחק
  10. וואו לא ידעתי שיש מגעילים באיביי, עד עכשיו נתקלתי רק במוכרים סופר נחמדים, שגם שעשיתי כמה טעויות איומות כמו לקנות מוצר שלא שולחים לישראל בטעות, או לעשות BID על נעל לא במידה שלי (חשבתי שהמידות הן בריטיות ולא שמתי לב שאני באיביי האמריקאי) קיבלו את התנצלויותיי בהבנה ושיחררו אותי מהעיסקה.

    השבמחק
  11. השמלה יפייפיה ומזל טוב לאמך!
    אני בגילך.. ומסכימה עם האימרה על ילדים בגיל הזה.. נראה לי מעט תמוהה ולא קשור למציאות!

    לגבי המוכר- איזה אפס. לא להאמין כמה שאנשים יכולים להיות טיפשים.
    שיהנה עם הסחורה שלו...
    מה שמו שנדע להזהר מהמניאק?

    השבמחק
  12. הי לובה, הפוסטים שלך תמיד מושקעים ומהנים, גם הפעם ותודה.
    הסיבה לתגובה שלי היא הקונה המזעזע מאיביי, לדעתי אם הדיווח לאיביי לא יעזור יש לפרסם את המקרה ולהוקיע את הבחור הזה.
    שיידעו גם בקהילת הקונים במי מדובר, וכשיאבד גם קונים "לא ציונים" נראה אותו משמיע קול.
    כדאי גם לפרסם את החשבונית המוגזמת שהעביר לך. אנשים כאלה חייבים לדעת שאנחנו לא שותקים.
    בכל מקרה אשמח אם תעדכני איך זה התפתח. תודה.

    השבמחק
  13. פתאום הבנתי שאת אשדודית... וזה מדליק אותי בטירוף.

    אבל מה שכן- האהבה לחתולים והשמלה הזו... כמו שמלת נסיכה אבל בקטנה... בלי להיות שמלת כלה-קצפת...

    משהו בצבע מזכיר לי את סינדרלה של דיסני.

    השבמחק
  14. פתאום הבנתי שאת אשדודית... וזה מדליק אותי בטירוף.

    אבל מה שכן- האהבה לחתולים והשמלה הזו... כמו שמלת נסיכה אבל בקטנה... בלי להיות שמלת כלה-קצפת...

    משהו בצבע מזכיר לי את סינדרלה של דיסני.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top