יום ראשון, 18 ביולי 2010

פרחים לסבתא

לפני מספר שבועות נחתה בתיבת המייל שלי הודעה שמציעה לי להשתתף במבצע 'פרחים לסבתא' ואולי לזכות בהזדמנות לשלוח זר ללא עלות לסבתא שלי.
הפרויקט הוא של Gooday4U ומטרתו לשפר את איכות החיים בגיל השלישי. האתר מחלק 180 זרי פרחים בשבוע לנכדים שירשמו מדוע דווקא סבתא או סבא שלהם ראויים לזר בחינם.
נרשמתי אז, בניצני הפרויקט המבורך הזה, כתבתי קצת על סבתא שלי (שהיא במקרה גם האישה שגידלה אותי) והאמת היא שדי שכחתי מזה מאז כי לרוב אני לא משתייכת לזן שזוכה בפרסים.

לפני כמה ימים טלי כתבה לי במסנג'ר שסבתא מצפה לזר פרחים מסתורי ומיד עשיתי הקשר שמדובר בפרויקט הזה שאליו נרשמתי. הן שברו את הראש כמה שעות בנסיון להבין מי מבין קרובי המשפחה הסניליים שלנו היה מסוגל לשלוח בטעות זר שלא בתאריך יום הולדתה ואני החלטתי לשמור על זכות השתיקה והעמדתי פנים שאין לי צד בעניין.
באותו יום השליח הגיע ומסר לסבתא שלי זר חמניות מקסים עם הכיתוב הבא: "גיטה, זר פרחים שיעשה לך יום טוב ממני באהבה. לובה".
זה הזר:


וזו ההודעה שקיבלתי למייל כשנודע לי שזכיתי (בדיעבד פתחתי אותה רק אחרי שהזר כבר הגיע, כך שזו היתה הפתעה גם עבורי)-


נדיר שיוצא לי להחזיר תודה לסבתא שלי על כל מה שעשתה עבורי במהלך חייה ועבור כל מה שהיא ממשיכה לעשות. עכשיו, כשהיא סובלת מכאבים ומרגישה פגועה מנסיבות החיים שלה, אני מרגישה שזה חשוב מתמיד. אני לא מביאה לה נחת כפי שהייתי רוצה בתור הנכדה הבכורה שלה, ועל כן לשלוח לה זר פרחים ככה סתם בלי סיבה זה באמת המעט שאני יכולה לעשות.

אני לא חולקת את זה איתכם כדי שתחשבו שאני נכדה נפלאה, בעיקר כי אני לא. אני משתפת אתכם כדי שגם אתם תוכלו להירשם לפעילות הזו ולעשות משהו נחמד עבור סבא או סבתא שלכם. אנחנו נרשמים בעקביות לכל תחרות נושאת פרסים בפייסבוק, גם אם היא מגרילה קינוח, שפתון או שובר, והפעם יש לנו הזדמנות להשתתף במשהו משמעותי באמת.
זה הקישור לאתר של Gooday4U וזה הקישור לעמוד הפייסבוק שלהם, אין שם הרבה עוקבים כרגע וחבל, אבל אני מאמינה שזה יצבור תאוצה ברגע שאנשים יבינו שמשהו טוב סוף סוף קורה כאן.

אני לא מרגישה טוב היום ונשארתי בבית כדי להתאושש. סבתא שלי היתה הראשונה שהרמתי אליה טלפון כדי לספר לה מה כואב לי. ככה זה.
שיהיה לכם שבוע נהדר (וגם לכל הסבתות והסבים שלכם)

9 תגובות:

  1. זה ממש נחמד, חבל שסבתא שלי רחוקה.

    השבמחק
  2. מרגש :)
    גרמת לי להקדים את הביקור השבועי שלי אצל סבתא :)

    השבמחק
  3. חמוד ביותר.
    כל עניין הסבים תמיד היה רגיש אצלי כי אני תמיד מרגישה שחיי היום יום שלנו וכל העיסוקים לא תמיד מאפשרים לנו לתת תשומת לב.
    אבל זה ברור שביקור אצל הסבתא הוא לא בר תחליף, גם לא בעד זר פרחים.
    זה יהיה בשבת...

    השבמחק
  4. איזה יופי .
    תודה

    השבמחק
  5. שובה לב.
    כן ירבו זרים לסבים!
    :)

    השבמחק
  6. לובה,
    פעם היית מעדכנת בתדירות יותר גבוהה,
    היום את מתעצלת..

    השבמחק
  7. זה ממש נחמד :)
    חבל שאין לי סבא וסבתא :(

    השבמחק
  8. כל הכבוד, הפרויקט הזה מבורך ונהדר, וכיף שהצלחת לפנק את סבתא שלך ולהעלות על פניה חיוך קטן!!

    תרגישי טוב!!
    תתנחמי בזה שגם אני חולה :(
    כנראה איזה וירוס שמסתובב..

    שרונה

    השבמחק
  9. וואו, איזה רעיון יפה!
    גם אני מילאתי את הטופס, מקווה מאוד להפתיע כך את סבתי!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top