יום שישי, 16 ביולי 2010

שחור הוא השחור החדש?

אני לא אוהבת ללבוש שחור, מודה. לאורך כל תקופת הנעורים המאוחרת שלי נהגתי ללבוש בעיקר גוונים מונוכרומטיים כמו שחור, אפור וחום ואילו עכשיו אני לא מבינה מה חשבתי לעצמי. בשלב מסוים ההעדפות שלי השתנו ב-180 מעלות והתחלתי לסלוד מצבעים קודרים וכהים. ההגיון שלי אומר שרוב החיים שלנו ממילא מתנהלים בצורה אפרורית ומשעממת למדי, אז מוטב שנהנה קצת מהבגדים שאנחנו לובשים ונשחק עם צבעוניות שתאיר ולו במעט את השגרה שלנו. בדומה לשרונה, גם אני חושבת ש'שחור זה מרזה' זו בעיקר קלישאה שהגו סטייליסטים בשקל ורשתות גדולות. אני יכולה לספור על כף ידי את הנשים המלאות שראיתי לובשות שחור בצורה שהלמה אותן. הרוב רואים בשחור צבע מחמיא ומטשטש, אני רואה בו כצבע כבד וחסר חן.
כשאני בוחנת את המלתחה שלי, אני מגלה שלמעט כמה פריטי בייסיק ושמלה קטנה ונהדרת שאני באמת אוהבת, אין לי הרבה שחור- רק באקססוריז.
אם כבר אני בוחרת לקנות פריט לבוש שחור שהוא אינו בסיסי, אני צריכה שיהיה בפריט הזה משהו מיוחד שיפיח בו חיים. זה בדיוק הסיפור עם השמלה הזו- היא אמנם שחורה, אבל היא השמלה הכי לא טיפוסית שנתקלתי בה ולכן הכהות שלה נסלחת לחלוטין.
השמלה שאני לובשת כאן היא של פיליפ לים, שעלתה לי כמו שמלה ממוצעת במנגו והיא אובזרה בנעליים של פרואנזה שולר, שעלו לי כמו זוג נעליים בניין ווסט.

(מכאן)
במקום להשקיע סכומים נכבדים בפריטים שנקנים ברשתות מסחריות ולא לקבל תמורה ראויה, אני בוחרת להשקיע סכומים דומים בשמלות מסלול (כמו זו למשל) ובנעלי מעצבים. חדי האבחנה ביניכם יזהו שנעל דומה לזו שאני נועלת כאן, נעלה קרי בסקס והעיר הגדולה:


(מכאן)

איך עושים את זה? צריך מעט סבלנות, קצת נסיון וזמן פנוי, ומומלץ גם לעיין במדריך הזה שפרסמתי לפני מספר חודשים שמסביר כיצד מוצאים נעלי מעצבים במחירים נוחים.










סופ"ש נהדר!

9 תגובות:

  1. השמלה מאוד יפה... וכן גם הנעליים
    אהבתי את השילוב של שניהם יחד וכל אחד לבד...

    גם אני בשנות התיכון לבשתי המון שחור, אני נזכרת שפתחתי את הארון וכל המלתחה הייתה שחורה.
    וכאשר חל השינוי- הארון הפך להיות צבעוני לחלוטין=]

    השבמחק
  2. אני מורידה את הכובע! אני מניחה שיש לך סבלנות אין קץ, כדי לצוד מציאות כאלה. כל הכבוד.

    השבמחק
  3. הי לובה,
    שמלה מקסימה!!!
    את יכולה לכתוב איזה אודם ולק (בידיים) שמת? הגוונים ממש יפים

    השבמחק
  4. בלוג מקסים מקסים מקסים!! לאחרונה גיליתי אותו, כי פשוט גם אני פתחתי בלוג אופנה משלי, אז אני קצת עושה "ריגולים" ברשת... בכל מקרה את כותבת ממש יפה, הרעיונות לפוסטים נהדרים, ובכלל הטיפים שאת נותנת והקישורים לאתרים ולמקורות אופנה אחרים - ממש מוצלחים!!
    כל הכבוד, ואת גם מוזמנת לבלוג שלי (אני אוסיף אותך לבלוגרול שלי, כי אני לחלוטין מתכוונת לעקוב אחר העדכונים שלך!!)
    http://midel-model.blogspot.com/

    השבמחק
  5. לובצ'קה, אין, את פשוט ציידת. את נראית נהדר עם השמלה הזאת. לצערי, אין לי את הכוח, הזמן והידע להשקיע במציאות כאלה ואף פעם לא קניתי כלום ברשת. יש לי קצת חשש מקניות ברשת ואני מקווה שמתישהו אני אתגבר עליו:)

    השבמחק
  6. לוק מקסים. כל הכבוד. איפה קנית את השימלה? יש לך גם מדריך לקניית שמלות?

    השבמחק
  7. מור- תודה רבה!
    Peacha- מעניין למה כשאנחנו צעירות יותר אנחנו מגלות יותר קבעון ושמרנות כשזה נוגע לבחירות שלנו בבגדים. כשהייתי בתיכון סלדתי מצבעים. מוזר.
    שרונה- אני טיפוס די חסר סבלנות :) אני לעולם לא מסתבכת בבידים עם הרבה משתתפים ובאופן כללי אני טיפוס של סיפוקים מיידים כך שמדי פעם אני מריצה חיפוש וקונה רק מה שניתן למכירה מיידית או לחילופין אין סביבו התעניינות. עם מידות נעליים קטנות זה די פשוט כי מראש התחרות עליהן לא גדולה כמו על מידות סטנדרטיות יותר.
    עדי- בשמחה! האודם של מאק, גוון Moreorange, הלק הוא הוט אנד ספייסי של OPI
    אודליה- המון תודה!
    ליליה- תאלצי להיכנע בסוף :)
    אנונימית- תודה! הטיפים לקניית שמלת מעצבים די דומים לטיפים של קניית נעלי מעצבים- כלומר, רק מוכרים עם פידבק חיובי, רק במצב חדש או משומש בצורה קלה וכמו שכתבתי לשרונה- מומלץ לא להסתבך יותר מדי עם בידים מרובי משתתפים. אם את רוצה טיפים ממוקדים יותר את מוזמנת לשלוח לי מייל.

    השבמחק
  8. אהבתי את הנעליים. הן משמ מושלמות, אבל הייתי נועלת אותן עם משהו קצת יותר קז'ואלי. כל הלוק שלך הוא קצת יורת מדי ליום יום בשבילי. אבל את ניראת נפלא.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top