יום רביעי, 14 ביולי 2010

לנה מי?

את לנה הוסצ'ק הכרתי בעונה הקודמת בזכות הבלוג של ראנה. זו היתה העונה שבה כל בתי האופנה הגדולים כדוגמת פראדה ולואי ויטון ניסו להתחקות אחר האופנה של שנות ה-50' וה-60' ואילו מאחורי גבם, בשקט בשקט, קמה האוסטרית הנפלאה הזו והעמידה קולקציית רטרו הארד-קור לתפארת. אז לא ראיתי צורך לחלוק איתכם את הפלא כי פרסמו את הקולקציה הזו שוב ושוב בכל בלוג וינטג' אפשרי אבל נדמה שהקולקציה החדשה שלה לעומת זאת לא נלעסה עדיין עד תום (אולי כי היא פחות מוצלחת ביחס לקודמתה) ולכן החלטתי לשתף בכל זאת:






(מכאן)
אני יודעת שחלק מהדגמים כאן לא נראים מרשימים במיוחד, בייחוד השורט הראשון שנראה זהה לשורט מטי.אן.טי שמכרתי, אבל סמכו עליי, כשמדובר בשמלות רטרו- לנה היא הכתובת.
זו היא, בתמונה משבוע האופנה הקודם בברלין מלפני כמה ימים:


קולקציה מוצלחת יותר:




(מכאן)

וכמה תסרוקות רטרו משגעות מקולקציה אחרת שלה:




(מכאן)

המסקנה מכל זה: האוסטרית החביבה מתמודדת עם החורף הרבה יותר בחינניות. נו שיט, שתבוא לעצב בגדים בארץ.
אה, והסופ"ש כבר כאן (כמעט). הידד, הידד, הידד!

4 תגובות:

  1. אוי, דווקא אהבנו את הקולקציה שלה לקיץ הזה. מאוד פוסטרים אמריקאים, אבל חמוד.

    השבמחק
  2. היי
    מאוד אוהבת את הכתיבה שלך!
    והתמונות מהתצוגה... יאמי! ממש בא לי=]

    השבמחק
  3. בהחלט מעצבת מוכשרת! אהבתי מאוד את עבודות השיער שלה. אין דבר שחשוב לי יותר מהשיער שלי אבל בידיה של האישה הזו הייתי מפקידה אותו.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top