יום שישי, 9 ביולי 2010

חם, חם, כמה חם!



אילו היינו חיים בעולם מתוקן, סביר להניח שהייתי מסתובבת עם השמלה הזו ברחובותיה של לונדון ביום אביבי ונעים. לא שחלילה התכוונתי לרמוז שלא טוב לי בארץ, אבל השמלה שאני לובשת כאן בהחלט מתאימה יותר לאקלים אירופאי מאשר ללבנט. אין לי כוונה לפגוע בשמלה, שכן היא נאה ומקסימה בעיניי, אבל היא כבדה יחסית והרגישה לי אפילו מעט חונקת. אם לא הייתי אוהבת אותה כל כך, סביר להניח שהייתי מבקשת לבחון את יחסינו מחדש.



להבא אדע ללבוש אותה למקומות ממוזגים בלבד (כלומר לא לבית של אמא). בינתיים אני מתרכזת בכך שכואב לי הראש ואני כועסת על העולם על כך שתמיד יש לי מיגרנות דווקא בסופ"ש.




אין לי מושג אם רואים את זה בתמונה, אבל במקום שבו צולמו התמונות הופעלה מערכת ההשקיה דווקא בשיא החום. אחרי שסיימנו לצקצק ולבקר את מי שאחראי לבזבוז המים הזה, גיליתי שזה פתרון טוב להצטנן קצת מהחום הנוראי והושטתי לשם את הידיים עד שהן נרטבו לגמרי.



אני לובשת: שמלה- וינטג', נעליים- וינטג' האלסטון, סיכה וחגורה- אסוס, לק- Rose fiction של ג'ייד.
תודה רבה לטלי על התמונות!

3 תגובות:

  1. תמונות מקסימות!
    אהבתי את החגורה המיוחדת ואת הגוון המקסים של הלק שלך.
    שבת שלום ושבוע נפלא!
    טלי. :D

    השבמחק
  2. שימלה הורסת!!! אבל בהחלט מתאימה לערב נעים וקריר :) כבד ליום/בוקר ישראלי.

    שבת שלום

    השבמחק
  3. שמלה רומנטית ומדהימה, אהבתי מאוד. הייתי לובשת אותה לארוע של בוקר, בגלל הקלילות והצבע העדין. את מקסימה כהרגלך!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top