יום שלישי, 6 ביולי 2010

הברט המטייל

אוקיי, אני יודעת שאני כותבת על הבלוגרית הזו (Tinytoadstool) הרבה יותר מדי לאחרונה, אבל הפעם אני מוכנה להישבע שזה מוצדק. כבר סיפרתי לכם שהיא מייצרת בעבודת יד ברטים מתוקים ומתומחרים להחריד. מה שאתם לא יודעים זה שבמסגרת הפעילות השיווקית שלה, היא שולחת את הברטים האלה לבלוגריות מסביב לעולם ומבקשת מהן להצטלם איתם בצורה יצירתית. הפעם הברט המהמם נחת אצל רבקה משוויץ, בלוגרית שבד"כ לא מצלמת את עצמה אלא רק מסקרת אופנה, וחבל שכך, כי היא לקחה את הברט הזה למקום אחר לגמרי והתוצאה נראית כמו הפקת אופנה לכל דבר:










כפי שאתם רואים, רבקה מאוד אוהבת וינטג' ומושפעת מהתקופה הויקטוריאנית בפרט.
את התמונות תוכלו למצוא כאן ואת הבלוג של רבקה כאן. שווה לבקר בבלוג של רבקה, הוא לא מתעדכן הרבה (תכונה שאני שונאת בבלוגים) אבל כשהיא מעדכנת היא תמיד כותבת על דברים מעניינים, מעלה הפקות אופנה מוצלחות ומספרת על כל מיני שמלות וינטג' נאות שהיא תופרת לעצמה בהשראת דוגמאות ישנות של ווג (שאפשר למצוא בשפע ב-Etsy).

4 תגובות:

  1. החולצה הלבנה! החולצה הלבנה עם הכתפייה השחורה! החולצה הלבנה עם הכתפייה השחורה ושלושת הכפתורים השחורים! אני רוצה את החולצה הלבנה עם הכתפייה השחורה ושלושת הכפתורים השחורים! אההה...

    איזה השקעה מטורפת בפוסט. איך זה יכול להיות שכל בלוגריות האופנה הנחשבות כל כך יפות וכל כך רזות?

    השבמחק
  2. I don't understand israelian but i can say that i like yourbeautiful pictures!

    http://doriansanti.blogspot.com/

    השבמחק
  3. הבחורה בהחלט מרכיבה לוקים מוצלחים ברוח של שנות ה-20...

    השבמחק
  4. הבחורה בהחלט מרכיבה לוקים מוצלחים ברוח של שנות ה-20...

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top