יום שני, 5 ביולי 2010

מראה מראה שעל הקיר...


שלחי לי את הקולקציה הכי שווה בעיר!

אתם לא טועים, מדובר בעוד קולקציה מעוררת תיאבון של מאק אשר הבאז סביבה נבנה כבר מספר שבועות. עכשיו, עם חשיפת התמונות הראשונות ומפרט המוצרים אפשר לומר בבטחון שהקליימקס הגיע וכבר אי אפשר לחכות יותר.
כפי שניתן לראות, הקולקציה מעוצבת בהשראת הנבלים של דיסני ומצפים לנו הרבה אודמים בצבעים עזים, צללית שחורה מסקרנת בגימור מאט ולקים עם תיאור הורס.
בגלל שמדובר בארבעה נבלים, כל תת קולקציה מנסה להתחקות אחר הרשע בעקבותיו נוצרה שזה מסקרן לכשעצמו.
את המפרט המלא של המוצרים ניתן למצוא כאן
הקולקציה אגב, תצא סוף סוף לחנויות רק בספטמבר, מה שאומר שנשארו לנו עוד שלושה חודשים להמתין עד שהקולקציה תנחת בארץ (זה יקרה בערך חודש אחרי ההשקה בחו"ל)

בינתיים אפשר להתנחם בקולקציית ה-In the groove שהושקה לאחרונה בארה"ב. אין ספק שמיטב המאמצים מושקעים בקולקציה של דיסני כי המהדורה הנוכחית פחות מרטיטה מבד"כ.
המוצרים עצמם נראים טוב ועושה רושם שיש שם כמה פריטי מפתח שיכולים לשמש כל אחת, אבל הסווטשים שנתקלתי בהם אכזבו אותי עד כה:

Jazzed & All Styled Up


וזה מבט על כל הקולקציה.
אני עדיין סקרנית לראות איך נראה הסווטש של האודם הסגול כהה, אני ממש בעניין של אודמים צבעוניים לאחרונה ונראה שיש בו פוטנציאל, אני מקווה שהוא לא שקפקף כמו כל היתר.

במקביל אפשר למצוא במאק את קולקציית אליס ואוליביה עם כמה לקים מעניינים:





האפור מדהים כמובן, מזכיר את לק ה-Suede של Opi. את הלק המדובר מסרתי הלאה כי לא הצלחתי להסתדר עם העמידות הנוראית שלו. באופן כללי אני לא מתה על העמידות של Opi כך שאני מקווה שהלק הזה של מאק יהיה מוצלח יותר. גם הכחול יפיפה בעיניי, הסגול משך אותי פחות.

מוצר נוסף שאהבתי בקולקציה הוא הצללית הזו-


Later. פשוט וקולע.
שאר הקולקציה לא מעניינת לדעתי.
(כל תמונות המוצרים והסווטשים נלקחו מכאן)
בין כל ההשקות האלה צפויה לצאת עוד קולקציה ב-31.7 שנקראת Dare to wear. אני כבר לא עומדת בקצב! (והארנק שלי מתייפח בפינה).

ולסיום, אם כבר לקחתי על עצמי בלי בושה את תפקיד בלוגרית האיפור והטיפוח, החלטתי להטריד אתכם גם בענייני לקים לשעת לילה:


זה הלק שאני חומדת לי כרגע. הוא שייך לקולקציית האליס של Opi, שמו Mad as a Hatter וכמובן שנזכרתי מאוחר מדי והוא עולה עכשיו באיביי כמו שמלה נחמדה. הוא לחלוטין לא אני, אגב, אבל משהו בריכוז הנצנוצים מזכיר לי לקים של Nfu oh שאני כה עורגת להם.
(מכאן)

וזה הלק שלי כרגע:

China glaze- four leaf clover
התמונה עושה לו עוול, במציאות הוא ירוק לגמרי (עם תת גוון כחול), מאוד עשיר וקסום. המריחה שלו שונה בתכלית מהמריחה של הירוק הקודם שלי מקולקציית השרק של Opi (שחלקכם ממש שנאתם). עם הלק השרקי עשיתי טעות כשהזמנתי את בקבוקון המיני ושני הנסיונות הראשונים למרוח אותו היו כשלון חרוץ. רק בפעם השלישית עליתי על שיטה נוחה למריחה סבירה- יש למרוח את הציפורניים בשתי שכבות נדיבות במיוחד של חומר, אחרת התוצאה לא אחידה.
עם צ'יינה גלייז המריחה מושלמת, אפשר להסתפק אפילו בשכבה אחת או שתיים לכל היותר אם אתן שייכות לזן הפרפקציוניסטיות.
הנה תמונה נאמנה יותר לגוון האמיתי של הלק-


(מכאן)

ובנימה זו, אאחל לכולכם לילה נעים וצבעוני.

4 תגובות:

  1. אווו הקולקציה של דיסני בהחלט עושה חשק. תמיד היו למאק רעיונות מקוריים..

    השבמחק
  2. אווו הניצנוצאז' מוצא חן בעייני. מענין אם יש אלטרנטיבה מוצלחת ופחות יקרה..

    השבמחק
  3. four leaf clover הוא אולי הלק שלבשתי הכי הרבה פעמים הקיץ. הוא כל כך מקסים!
    ותמשיכי להטריד אותנו בענייני לק. את עושה זאת מצוין!
    אגב, הלק האפור של מאק די מזכיר את איירון באטרפליי של אורלי. מאוד אהבתי אותו בתמונות על אחרות, אבל עלי איכשהו לא יכולתי לסבול אותו.

    השבמחק
  4. הנוצץ השחור-צבעוני הזה הורס את הבריאות
    יפה על ההשקעה והצביעה המדויקת

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top