יום שבת, 3 ביולי 2010

יום הולדת שמח, הדוד סאם!


(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)
(מכאן)

זה נורא טרנדי בימינו לציין בעגמומיות כי יחסינו עם ארה"ב נמצאים בשפל חסר תקדים. ובכן, בין כל ההשפעות הסרוחות של ארה"ב על העולם המערבי, היו בכל זאת כמה חיוביות ואנחנו יכולים להודות להם על כך שהם הנחיתו סדרות כמו 'סקס והעיר' ו'חברים' או מעצבים בחסד כמו מארק ג'ייקובס ובטסי ג'ונסון לתודעה הקולקטיבית שלנו. בסדר, אני מניחה שהיו להם עוד כמה השפעות משמעותיות על הדרך, אבל שביזות יום א' מכתיבה לנו להתנהג בשטחיות ובקלות דעת בימי ראשון, מובן?
ובנימה זו, שיהיה לכולנו שבוע נהדר!

2 comments:

  1. לפני כמה שנים יצא לי להיות בארה"ב בתקופת 4 ביולי, וזה מדהים-
    באמת כולם (מבוגרים וילדים) לובשים או מתקשטים באיזשהו שילוב של צבעי הדגל. מאוד נאיבי ופטריוטי.
    אמנם הייתי במידווסט, שהוא מן הסתם יותר שמרני ופטריוטי מהחופים, אבל עדיין זה היה מפתיע מאוד.

    שבוע טוב, חוצמזה :)

    השבמחק
  2. יווו יש לי את התמונה של הבחורה עם המשקפת והבגד ים תלויה במטבח. אחת האהובות עליי!!
    בכלל אני אוהבת את השילוב כחול-אדום-לבן. יאמי.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top