יום רביעי, 30 ביוני 2010

Summer wishlist


(מכאן)

(מכאן)


(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)


(מכאן)

(מכאן)

(מכאן)

המסקנה המתבקשת מכל זה? אני קורבן אופנה.

קיבלתי לפני כמה ימים את הלק האפרסקי המושלם. מה אומר לכם? כגודל הציפיה, כך גם גודל האכזבה. שלא תבינו אותי לא נכון, הלק עצמו נהדר: המריחה שלו מושלמת, הוא נראה מעולה גם לאחר מריחה של שתי שכבות (למרות שאני התעקשתי ומרחתי גם את השלישית) ואני בטוחה שעל ידיים אחרות הוא יראה נהדר, רק לא עליי. משום מה, לקים קרמיים בהירים נראים עליי ממש בנאליים, ככל הנראה בגלל שהם 'נשטפים' בעור הבהיר שלי. הלק הזה שאמור להיות אפרסקי נראה עליי ורדרד ומשעמם להחריד (בעיניי לפחות) ואני עדיין מתלבטת אם להעביר את האוצר הקטן הזה לאמא שלי או להשאיר אותו לעצמי עבור האוסף. בכל מקרה, ה-Peachy keen התגלה עד עכשיו כגרסא הקרובה ביותר למה שחיפשתי וכרגע הוא הפייבוריט שלי.


הנה הסווטש של הלק. במציאות הוא נראה ורדרד יותר, במיוחד בתנאי תאורה ביתיים. נכון להיום הלק כבר התחיל להתקלף קצת, מה שלא בהכרח מעיד על העמידות שלו כמו על העובדה שניקיתי הבוקר את הבית ללא כפפות, אני משערת שהעמידות שלו טובה בתנאים מעט סבירים יותר.

נקנח עם קצת השראה-


אחת הבלוגריות החביבות עליי בלוק שמיימי ונעים. למרות הטופ השחור ולמרות הגרביונים, יש משהו מאוד קיצי בלוק הזה, ככל הנראה בגלל הרכות של הבד. החסרון היחידי הוא ש-Tinytoadstool שילבה את המראה הזה עם מגפונים שחורים, לדעתי סנדלים בגוון ניטראלי היו משלימים את ההופעה בצורה הרבה יותר הולמת.

ולסיום, רציתי לעדכן אתכם שהוספתי פריטים חדשים לבלוג המכירה שלי. בואו לבקר, זה לא עולה כסף (וגם הבגדים עצמם לא עולים הרבה). הבלוג נמצא כאן
(כמעט) סופ"ש נעים!

8 תגובות:

  1. כבר שמתי עין על החולצת פיליפ לים הזו, פשוט מקסימה. והכי קלישאה להגיד את זה, אבל היא באמת יכולה לשדרג לוק, גם של ג'ינס פשוט או חצאית סתמית.

    השבמחק
  2. הנעליים מהממות והמשקפיים מדליקים.
    ועור בהיר זה הכי אחי.

    השבמחק
  3. Lewis- אני איתך, החולצה הזו פשוט מתאימה להכל.
    דשתי- יש לך טעם משובח. פראדה.

    השבמחק
  4. וואו, החגורה הראשונה מדהימה והמשקפי חצי-חצי גם, יאמי!

    השבמחק
  5. איזה קטע! כשראיתי את הפוסט שלך על הלק האפרסקי של OPI הייתי בטוחה שלא קנית בסוף (כי ציינת שהמחיר היה גבוה), אבל הוא ממש לא נראה לי כמו משהו ששווה להשקיע בו. והיה לי ברור מראש שעל עור חיוור הוא לא יבלוט יותר מדי ויהיה אנמי. בפעם הבאה תשאלי אותי לפני שאת עושה רכישה כזו - הייתי מזהירה אותך.
    אגב - עוד סיבה לא לקנות לקים נדירים היא שכיוון שהם יוצרו לפני הרבה זמן, יתכן מאוד שהפורמולה שלהם לא משהו, וגרוע מכך - מכילה רעלים. לא יודעת לגבי הספציפי הזה אבל אני לא אתפלא אם זה המצב.
    חוצמזה - ווישליסט הקיץ שלך משובח. במיוחד אהבתי את תיק הקש והמשקפיים.

    השבמחק
  6. נינה- אני מריירת על החגורה הזו כבר שבוע וממתינה שהיא תגיע לסייל, או שאשבר ואקנה אותה גם ככה- תלוי מה יגיע קודם.
    VanityGirl- הייתי צריכה להתייעץ איתך אבל משום מה הייתי כל כך משוכנעת שהלק הזה יהיה מושלם שלא חשבתי שיש כאן מקום לטעויות. מטעויות לומדים ואני למדתי להתרחק מכל הצבעים הקרמים והבהירים האלה שנראים עליי כל כך אנמיים. אמא שלי שוב הרוויחה מן ההפקר, לדעתי הלק הזה יהיה לה מושלם, היא כהה יותר ממני ויש לה ציפורניים ארוכות, אלגנטיות ועגולות.

    השבמחק
  7. החולצה של פיליפ לים והתיק הורוד הם הפריטים שהכי אהבתי מהוישליסט שלך. היה תיק ממש דומה במנגו שנה שעברה, בצבע קאמל ואפילו לחולצה יש חיקוי מוצלח במנגו, רק בתור שמלה.

    השבמחק
  8. ליליה- החולצה של פיליפ לים היא שלמות!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top