יום שבת, 26 ביוני 2010

Peachy Keen

אין לי מושג אם אתם זוכרים את זה, אבל לפני שנה כמעט הטרדתי את ראשי הקט בחיפושים אחר מה שהגדרתי כ"לק האפרסקי המושלם". אז הוא לא היה טרנדי כמו היום ועד שמצאתי משהו שהזכיר את הגוון שאני מחפשת, הוא היה שקפקף ודרש כיסוי של חמש שכבות לקבלת מראה אטום (שזה בערך שתי שכבות יותר ממה שהסבלנות שלי מסוגלת לשאת). נדמה לי שכל הילולת הלקים התרחשה בסמוך לפיטורין שלי כך שסביר להניח שהייתי משוכנעת שהאפרסק המושלם יפתור את כל העוולות בעולם.
בכל אופן, עכשיו כל הכתמתמים והפסטליים למיניהם הם טרנדיים מאוד כך שלא קשה למצוא לק אפרסקי מוצלח. הבעיה היא שפנאטית כמוני, אחרי שנה של חיפושים, לא תסתפק בלק מוצלח- היא תחפש את הלק המושלם.הלק המושלם יהיה כמובן הלק הנדיר, זה שאין להשיגו ואם מוצאים- הוא גם עולה בהתאם, אך לא הנחתי לזה לשבור את רוחי והמשכתי בחיפושים. נתקלתי בלק המושלם באקראי, בביקור באחד מבלוגי הלקים שאני מטיילת בהם מדי פעם וגיליתי שהוא שייך ל-OPI וששמו Apricotcha cheating ושהוא כאמור, נדיר. לשמחתי הרבה הצלחתי למצוא אותו באיביי, הוא עולה במקרה הטוב כמו לק רגיל במאק וזה כנראה גם המקסימום שאני מוכנה להוציא על לק. תראו כמה הוא נפלא-


(מכאן)

בינתיים, אני מרשה לעצמי להתנחם ב-Peachy keen של צ'יינה גלייז. אמנם הוא לא מושלם אבל הוא עדיין אפרסקי, קרמי ונעים לעין.



מצטערת על הסווטש החובבני. אני...איך לומר את זה..לקלקנית חובבנית אחרי הכל, אבל התאמצתי ואפילו יצאתי לחדר המדרגות הלוהט שלי כדי להצטלם. כאילו לא די בחוסר המקצועיות שלי, אז גם רוב האצבעות שלי פצועות אחרי שניסיתי להשתמש בכשרון רב בדוחף עור בנסיון להעניק לעצמי מניקור. העיקר הכוונה!

מחר בבוקר אני נוסעת עם אמא שלי לבקר את אמו של נתן בבית החולים (ונותר לנו לקוות שהיא תשתחרר בימים הקרובים) ובערב אני הולכת למסיבת סיום היסודי של אחותי, שתתקיים בדיוק באותו מתנ"ס שבו התקיימה המסיבה שלי. נוסטלגיה (וגם כנראה היעדר תקציב).

4 תגובות:

  1. בחיפושיי אחר אפרסקים שמתי עין על שני אלו של אסי:
    http://mababakbuk.blogspot.com/2010/02/essie-tart-deco-dgo.html

    יותר בכיוון הטארט דקו, כי אני מחפשת צבע קצת יותר "חי". אבל גם הצ'יינה גלייז שלך מקסים בעיניי! אני לא רואה הרבה הבדל בניהם.

    השבמחק
  2. אני מסכימה איתך, השני נראה קצת פרווה מדי לטעמי, יש לי את טארט-דקו והוא מאוד מוצלח. הוא יותר בהיר וקרמי מהצ'יינה גלייז. אני לא יודעת אם יש לי באמת צורך בשניהם, אבל אני אוהבת גוונים כאלה אז לא מפריע לי. בעבר היה לי גם את California coral של אסי אבל אותו כבר מסרתי לאחותי כי בכל זאת יש גבול לשגעת הקורלים :)

    השבמחק
  3. אני כלכך דילייד- תמיד מתחברת לטרנדים אחרי שהם מוצו מכל הכיוונים. אז כן, הפיצ'ים האלה ממש יפים :) תתחדשי.

    השבמחק
  4. אני גם מאוד מחבבת את האפרסקיים למיניהם, אבל אף פעם לא נולד אצלי הצורך למצוא את "האפרסק המושלם". לא מאמינה שלק אפרסקי אחד יעצור אצלי את הקרייב לאפרסקים אחרים. אגב, אני דווקא מאוד מסמפטת את זה של צ'יינה גלייז למרות שכמעט שלא יצא לי ללבוש אותו (הטארט דקו היה אצלי הרבה יותר בשימוש הקיץ) ולא רואה בו "פשרה" בדרך אל השלמות. עלייך הוא נראה הרבה יותר כתום מאשר עלי. אני תוהה אם זה עניין של מצלמה או שצבע שעור שלך פשוט בהיר בהרבה משלי...
    ועוד עניין - נורא כיף לראות אצלך בבלוג סווטצ'ים של לקים. כן ירבו!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top