יום שלישי, 29 ביוני 2010

Here comes the sun

הצצה לתלבושת הזו קיבלתם עוד בשבוע שעבר, ואני שמחה שהפעם אפשר לראות את השמלה במלואה בנסיבות הגיוניות יותר.


קראתי את כל איחולי ההחלמה המרגשים שלכם בימים האחרונים, ואני שמחה לבשר שאמא של נתן שוחררה מבית החולים ביום ראשון. היא עדיין מרגישה רע, קשה לה ללכת והיא סובלת מכאבים אבל אני מקווה שבימים הקרובים נראה שיפור נוסף במצבה והיא תוכל לחזור לתפקוד חלקי לכל הפחות. את מילי נאלצתי להחזיר לה עוד אתמול, למרות שהיא עדיין לא כשירה לטייל איתה וזה כי לא יכולתי להמשיך להתמודד עם הטיפול בשלושה כלבים במקביל. מילא הטיפול, העובדה שהם לא הסתדרו אחד עם השניה עד לרמה של קטטות מאוד הבהילה אותי ופחדתי שהם מסוגלים לגרום לנזק ממשי אחד לשניה באחת המריבות. מילי כלבה מאוד דומיננטית וטריטוריאלית, והיא גרמה לשני הכלבים שלי להרגיש מאוימים וכנועים בביתם, מה שהצליח אפילו קצת לקומם אותי. ברגע שהדלת נסגרה, מונה חזרה לחיים- בימים האחרונים היא היתה מרותקת למיטה מרוב פחד (תרתי משמע) וכשמילי עזבה כאמור, מונה יצאה מהחדר וחזרה לשחק ולהשתובב. הדינמיקה בין הכלבים יכולה להיות מרתקת לעתים.








קלוז-אפ על התסרוקת:



הלקים שלנו אמנם נראים זהים כמעט בתמונה אבל במציאות הם שונים למדי. הלק של אמא שלי הוא 'cute as a button' של Essie, הוא נמסר לאחר שגיליתי שעליי הוא נראה בנאלי למדי אבל על אמא שלי הוא נראה מתקתק ומחמיא. הלק שלי הוא 'Flip flop fantasy' של צ'יינה גלייז, שנקנה בעקבות המלצה של Vanitygirl ואני מאוהבת בו. היו לי לקים ורודים ניאוניים בעבר אבל רובם נראו צעקניים, על גבול הפרחיות. בפליפ פלופ פנטזי יש משהו נעים למראה, למרות היותו ניאוני והוא ללא ספק לק בלתי שגרתי. הוא אמנם מושך תשומת לב, אבל זה בעיקר כי קשה להוריד ממנו את העיניים וכי הוא נאה כל כך. אין לי ברירה אלא להצטרף לחוות דעת החיובית ולהמליץ עליו בחום.


אתמול בערב הוזמנו למסיבת סיום ביה"ס יסודי של טלי. כבר בתחילת האירוע אמא שלי התלוננה שהמורה שלה למוסיקה מלמד את התלמידים בעיקר שירים דכאוניים ואני לא הבנתי איפה כאן הקושי, הרי המורה שלה למוסיקה נראה כמו שכפול גנטי של מתי כספי. בהמשך הערב הבנתי את הטענה שלה: חלקו הראשון של הטקס דמה יותר לטקס יום הזכרון מאשר למסיבת סיום. כל התלמידים לבשו חולצת טי-שירט לבנה בהנחיית ביה"ס ואת החלק הזה של המסיבה הם העבירו ישובים על הרצפה כשברקע מתנגנים שירים סמי-מנלכוליים. גם מהתוכנית האומנותית לא התרשמנו, למעט קטע האקרובטיקה שהיה מדהים ומתוכנן היטב. התחושה היתה שמסיבת הסיום שלי, שהתקיימה אי אלו שנים מוקדם יותר באותו מתנ"ס בדיוק, היתה מוצלחת הרבה יותר.
במהלך הערב, הפכתי להיות חלק מעדת ההורים הכפייתיים שכמעט עולים על הבמה כדי להשיג תמונה טובה של ילדיהם. את האשמה אני מפנה באופן בלעדי למצלמה שלי, שגם ממרחק אפס התקשתה להוציא תמונות סבירות.
טלי היתה מאוכזבת מכך שמהלך כל המסיבה היא הוצבה מאחור ובקושי ראינו אותה, אני חשבתי שזה בכל זאת שיפור ביחס אליי בתקופתה. הייתי גיקית כשזה עוד לחלוטין לא היה נחשב שיק ולכן המעמד חייב אותי להיות אחראית על התפאורה מאחורי הקלעים ולא לקחת שום חלק פעיל במסיבה עצמה, לדעתי העיקר שהיא אזרה אומץ והשתתפה באירוע עצמו.
החלק המביך ביותר בערב הזה היו ללא ספק קטעי המעבר הדרמטיים שבהם שיחקו הילדים. אני מניחה שהמטרה היתה להראות להורים את הקושי והדילמות שנתקלים בני נוער בגילם של אחותי אבל ההצגה הזו נראתה יותר כמו פרודיה על הגיל הזה, שכן היא הציגה את כל משתתפיה כמפלצות קטנות ובלתי נסבלות ולכן קשה לי להאמין שמשהו מזה הצליח לעורר את עניינם, שלא לומר- את האמפתיה של ההורים המבולבלים.
עוד רגע מביך נרשם כשהילדים החלו לענטז לצלילי 'Sex bomb' של טום ג'ונס.
כמובן שהביקורת שלי מופנית אך ורק למארגני האירוע. הילדים לעומת זאת, התנהגו למופת במהלך כל המסיבה הזו: הטקסטים דוקלמו ללא קושי, קטעי השירה הושמעו ללא זיופים, הריקודים בוצעו ללא דופי ואפילו בקטע האקרובטיקה לא נרשמו תקלות.
חבל שלא נעשה נסיון למנף את הכשרון, ההתמדה והמסירות של התלמידים לכדי פרויקט מעניין ומשמעותי יותר מאשר ישיבה על הרצפה.

הוסף תמונה




אני לובשת- שמלה: Atmosphere, נעליים- ויויאן ווסטווד למליסה, תיק ושרשרת- וינטג', חגורה- רנדומלית.
המשך שבוע נעים!

עדכון- לרוב אני לא מייחסת משמעות מיוחדת לקומוניקטים הרבים שאני מקבלת על בסיס יומי, אבל הפעם נתקלתי בידיעה שעשויה לעניין חלק מכם: הייץ' אנד אם הודיעו שהם פותחים בסייל הראשון שלהם בישראל. עכשיו, אין לי מושג מה זה אומר כי שמעתי שגם בימים רגילים אין שם הרבה סחורה (אני ביקרתי שם רק פעם אחת וההיצע היה לא רע לדעתי) אבל נדמה לי שבכל מקרה שווה לבדוק את המצב.
אלה המחירים-

תינוקות:

• שמלה של הלו קיטי 39.9 ₪ (במקום 79.9)

• בגד ים חלק תחתון ב-9.90 ₪ (במקום 19.9 )

בנים:

• ברמודה 49.90 ₪ (במקום 89.9 ₪)

• מכופתרות 39.90 ₪ (במקום 79.9 ₪)

• גופיות 9.90 ₪ (במקום 19.9 ₪)

נערות:

• חולצות 29.90 ₪ (במקום 59.9 ₪)

נערים:

• חולצה מכופתרת משובצת 39.90 ₪ (במקום 79.9 ₪)

נשים:

• שמלות 89.5 ₪ (במקום 179 ₪)

• ג'ינס 99.5 ₪ (במקום 199 ₪)

• בגדי ים: טופ 59.90 ₪ (במקום 79.9 ₪), חלק תחתון: 29.90 ₪ (במקום 59.9 ₪)

• חצאית 29.90 ₪ (במקום ב 59.9 ₪)

גברים:

ג'ינס: 124.50 ₪ (במקום 249 ₪)
חולצת פולו 59.90 ₪ ( במקום ב 89.9 ₪).
חולצה מכופתרת 29.90 ₪ (במקום 59.9 ₪)

לפי מה שמצוין שם, ישנן גם שמלות מקולקציית הגארדן שימכרו ב-124.9 ש"ח במקום ב-250 ש"ח, שזה נשמע סביר לחלוטין, בהנחה ונשארו בכלל עודפים מהקולקציה הזו שהתגלתה כפופולרית למדי.
אם יש לכם שאלות נוספות לגבי הידיעה הזו, תעבירו לי ואשמח להעביר אותן למשרד שמטפל ביחסי הציבור של הרשת.

אני למשל, הופתעתי לגלות שהשמלה הזו שלבשה אניה בוקשטיין לפרמיירה של סרט כלשהו בראשון היא של הייץ' אנד אם (היא נראית הרבה יותר יקרה):


אני עורגת לשמלה הזו ימים כלילות, אבל כנראה שלא מספיק, כי לסחוב את הישבן העצל שלי לעזריאלי כדי לבדוק האם היא עדיין שם אני לא טורחת.
(התמונה נלקחה מאי! אונליין)

6 תגובות:

  1. שמחה מאוד לשמוע שמצבה משתפר והיא כבר שוחררה מבית החולים!!!!! מקווה שתמשיך להחלים בקצב כה מהיר ואוטוטו כבר תחזור לעצמה ב 100% :.)
    חוץ מזה, את מהממת, אבל את כבר יודעת את זה 3> 3>

    השבמחק
  2. מאוד אהבתי את הטוטאל לוק. הפליפ פלופ הוא בעיניי מהלקים היפים ביותר שיש והוא לגמרי מחמיא לך. רק למה לעזאזל אצלך הוא מצטלם הרבה יותר נאמן למציאות מאשר אצלי?! הוא כנראה מעדיף אותך. חוצפה שכזו!

    השבמחק
  3. לובה היקרה!
    שמחה לשמוע שאמא של נתן מרגישה יותר טוב. החלמה מהירה!
    השמלה שאניה לובשת נמכרה בחודש הראשון שהרשת הגיעה לארץ. לצערי היא אזלה מזמן ואשמח להתבדות על זה!

    השבמחק
  4. איזה יופי לשמוע שהמצב משתפר עם אמא שלך נתן. החלמה מהירה (-:

    השמלה של אניה בוקשטיין מצטלמת נהדר לעומת הסמרטוט שהיא באמת...לא הפסד.

    השבמחק
  5. איזו מקסימה! איזה לוק נהדר, צבעים כיפיים וקיציים ושמלה מושלמת!
    פשוט תענוג לעיניים!!!

    השבמחק
  6. את ניראת מקסים ואני מקווה שהכל ישתפר במהרה. את השמלה שבא לך עליה אין אצל השוודים בעזריאלי. היא הייתה ממש בהתחלה.

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top