יום שבת, 26 ביוני 2010

לוהט!

העליתי המון מוצרים חדשים היום לחנות הוירטואלית שלי:


העליתי למכירה זוגות נעליים ותכשיטים שיפילו לכם את הלסת אבל גולת הכותרת היא זו:


האא!!! נעליים של מארני! והן עולות פחות מנעל ממוצעת בזארה או בסטיב מאדן! אני מוכרת אותן כי הן גדולות עליי וקשה להלך על עקבים כאלה כשהנעל לא יושבת בול, מי שהנעל כן תתאים לה במידה תזכה בנעליים מושלמות. תראו כמה הבייביז האלה יפות.

את הזוג הזה ועוד הרבה ממתקים תוכלו למצוא כאן, וכדאי שתדעו שאני מציעה הנחות ושולחת הפתעות קטנות לכל מי שמזמין יותר מפריט אחד.
תהנו מהקניות! (ואל תשכחו מהפוסט הקודם שהעליתי היום)

3 תגובות:

  1. את תמיד יכולה לדחוף קצת נייר בקצה של הנעל כדי שזה ישב עלייך בול P:

    השבמחק
  2. עצה שלי עם את עדיין רוצה לשמור על הנעליים שלך אז דחפי קצת ניירות בקצה של הנעל ואז אולי זה ישב עלייך בול P:

    השבמחק
  3. אנונימי- האמת היא שאני מעדיפה למכור את הנעליים בכל מקרה אבל זה כן משהו שהייתי שמחה לברר לידע כללי- מה גודל הנייר שצריך להשתמש בו? נייר רגיל? באיזה קצה להניח אותו? בחרטום או בעקב? פעם היו מקרים שהשתמשתי בצמר גפן אבל זה היה ממש לא נוח ולא יעיל.
    תודה על הטיפ!

    השבמחק

Template Design By Baby in Heels
Back to Top